KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
badania
handel
inne produkty
Liczba wyszukanych artykułów: 195
Większość sieci handlowych ze spadkiem cen w sierpniu
Z najnowszego Badania i Raportu Koszyk Zakupowy autorstwa ASM Sales Force Agency wynika, że w sierpniu 2024 roku średnia cena koszyka zakupowego zanotowała spadek na poziomie 17 zł w skali miesiąca ...
2024-09-19 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Dino
,
Kaufland
,
Lidl
,
POLOmarket
Wyniki sprzedaży w małych sklepach w lipcu
Jak wynika z danych PIH, w lipcu 2024 r. wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 2,5% wyższa niż rok wcześniej, natomiast liczba transakcji spadła o ponad 3% ...
2024-08-26 Soft drinks
Co Polacy kupują na stacjach paliw
Eksperci aplikacji PanParagon sprawdzili, co Polacy kupują na stacjach paliw, poza samym paliwem. Najpopularniejszym pozapaliwowym artykułem na stacjach paliw są papierosy. Drugie miejsce w rankingu zajęły napoje energetyczne, a trzecie - ...
2024-08-23 Soft drinks
W lipcu ceny w sklepach były o 3,9% wyższe
Analiza 69,1 tys. cen pochodzących z 31,8 tys. sklepów detalicznych wykazała, że w lipcu br. codzienne zakupy zdrożały średnio o 3,9% rdr. Dane pokazują również, że w ostatnich miesiącach dynamika podwyżek ...
2024-08-13 Soft drinks
Rośnie dynamika wzrostu cen w sklepach
Analiza przeszło 68,4 tys. cen detalicznych wykazała, że w maju codzienne zakupy w sklepach zdrożały średnio o 2,9% rdr. Wyniki z trzech ostatnich miesięcy pokazują, że powróciło przyspieszenie dynamiki podwyżek. Tym ...
2024-06-11 Soft drinks
Carrefour sprawdza wielkanocne preferencje Polaków
Tuż przed Wielkanocą Carrefour Polska sprawdził co gości na talerzach Polaków. Badanie zostało przeprowadzone w oparciu o dane paragonowe z dwóch, przedświątecznych tygodni ubiegłego roku i dotyczyło majonezu, ćwikły, wyrobów cukierniczych ...
2024-03-27 Soft drinks
firmy:
Carrefour
,
Nestle
,
WSP Społem Kielce
marki:
Majonez Kielecki
,
Winiary
Carrefour sprawdza wielkanocne preferencje Polaków
×
Jaja w sklepach tańsze niż u producentów
Producenci jaj stali się mimowolnymi ofiarami wojny cenowej między dwoma największymi sieciami handlowymi w Polsce. Wiodący detaliści sprzedają w swoich sklepach jaja poniżej cen zakupu, a to powoduje, że pozostali odbiorcy ...
2024-02-26 Food & drinks
Pieczywo wśród najszybciej drożejących kategorii
Dynamika podwyżek cen pieczywa lekko hamuje. W październiku w sklepach było drożej niż rok wcześniej o blisko 12%, we wrześniu – o 13%, a w sierpniu – o 21%. Jednak sytuacja ...
2023-11-27 Soft drinks
Klienci rzadziej odwiedzają sklepy małoformatowe
Jak wynika z danych PIH i CMR Panel, w październiku 2023 r. wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 2,9% wyższa niż przed rokiem, a liczba transakcji spadła ...
2023-11-22 Soft drinks
Spadek dynamiki wzrostu cen do jednocyfrowego wyniku
Październik był pierwszym od dłuższego czasu miesiącem, w którym raport "Indeks cen w sklepach detalicznych" autorstwa UCE Research i Uczelni WSB Merino pokazał jednocyfrowy wzrost cen. W analizie zestawiono ze sobą ...
2023-11-14 Soft drinks
Francuzi nie chcą rezygnować z jaj „trójek”
Francuscy konsumenci nie chcą rezygnować z zakupu jaj klatkowych, które należą do najtańszych. Jaja pochodzące z chowu klatkowego stały się szczególnie atrakcyjne we Francji w okresie silnej presji inflacyjnej. Takie wnioski ...
2023-10-27 Soft drinks
Świderki królem makaronów w Biedronce
Świderki, spaghetti i krajanki – te makarony najczęściej trafiają do koszyków klientów Biedronki. A jak pokazują dane sieci, opublikowane z okazji Światowego Dnia Makaronu przypadającego na 25 października, po makarony z ...
2023-10-24 Food & drinks
firmy:
Biedronka
Analiza list zakupowych Polaków
Analitycy od lat obserwują, co najchętniej kupują Polacy. Najnowsze dane, które opublikowała aplikacja Listonic, pozwalają dostrzec aktualne trendy. Porównano listy zakupowe z okresu styczeń-wrzesień 2023 r. do analogicznego okresu zeszłego roku ...
2023-10-16 Soft drinks
Polacy wciąż chętnie kupują na straganach
Przedsiębiorcy handlujący na straganach i targowiskach ostatnio lepiej regulują swoje zobowiązania w bankach i u dostawców. Od maja 2022 do maja 2023 suma ich nieopłaconych w terminie zobowiązań zwiększyła się mniej ...
2023-07-26 Soft drinks
Polacy wciąż chętnie kupują na straganach
×
Czerwiec w sklepach małoformatowych
Jak wynika z danych PIH i CMR Panel, w czerwcu 2023 r. wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 5,8% wyższa, natomiast liczba transakcji spadła o 6% w ...
2023-07-14 Soft drinks
Spadek cen artykułów tłuszczowych
Ostatnio artykuły tłuszczowe potaniały jako jedyne ze wszystkich analizowanych kategorii. Spadek był niewielki, bo o niecałe 4% rdr. Patrząc całościowo na ceny w sklepach, widać jednak, że pozostałe grupy produktowe wciąż ...
2023-07-03 Soft drinks
Ceny w sklepach wyższe o 24%
Analiza ponad 88 tys. cen w Polsce pokazuje, że w marcu w sklepach było drożej średnio o blisko 24% niż rok wcześniej. Największy wzrost odnotowały karmy dla zwierząt, bo o przeszło ...
2023-04-12 Soft drinks
Biedronka sprawdza wielkanocne wybory Polaków
Z danych największej sieci handlowej w Polsce wynika, że w okresie wielkanocnym wybory Polaków nie są przypadkowe i chętniej sięgają po konkretne produkty. Które z nich najczęściej trafiają do koszyków w ...
2023-04-05 Soft drinks
firmy:
Biedronka
Śniadanie wielkanocne droższe średnio o 1/3
Wielkanoc 2023 będzie jednym z najdroższych świąt w ostatnich 20 latach. Chociaż już rok temu praktycznie każdy produkt pojawiający się na stole wielkanocnym podrożał, to w 2023 roku zmierzymy się z ...
2023-03-30 Soft drinks
Nabiał, pieczywo i chemia gospodarcza najszybciej drożeją
Z analizy ponad 70 tys. cen wynika, że w lutym zakupy były droższe średnio o blisko 21% rdr. Do tego każda z 17 badanych kategorii produktów zdrożała dwucyfrowo. Największą podwyżkę zanotował ...
2023-03-13 Soft drinks
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
[10]
FILTRY
data publikacji
› ostatni tydzień [1]
› ostatni miesiąc [3]
› ostatnie 3 miesiące [4]
› ostatni rok [13]
› kiedykolwiek [195]
działy
› zagranica [15]
› inwestycje [13]
› promocje i PR [12]
› makroekonomia [8]
› innowacje i nowości [6]
› akwizycje i fuzje [1]
› dostawcy [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Biedronka [10]
› Lidl [8]
› Dr.Oetker [4]
› Bakalland [3]
› Carrefour [3]
› Netto [3]
› Pfeiffer & Langen [3]
› Tesco [3]
› Auchan [2]
› Coca-Cola [2]
› Grupa Maspex [2]
› Hortex [2]
› Kaufland [2]
› Abramczyk [1]
› Aldi [1]
› Alma [1]
› Anita [1]
› A.pl [1]
› Barbora [1]
› Barilla [1]
› Bio Planet [1]
› Cykoria [1]
› Dino [1]
› Dixy [1]
› E.Leclerc [1]
› Eurocash [1]
› Farma Świętokrzyska [1]
› Freshmarket [1]
› Frisco.pl [1]
› FRoSTA [1]
› Jacobs Douwe Egberts [1]
› Kubara [1]
› Makarony Polskie [1]
› Makro Cash & Carry [1]
› Mispol [1]
› Mokate [1]
› Moya [1]
› Nestle [1]
› Organic Farma Zdrowia [1]
› Pamapol [1]
› Piotr i Paweł [1]
› POLOmarket [1]
› Produkty Klasztorne [1]
› Shell [1]
› Tarczyński [1]
› U Jędrusia [1]
› Virtu [1]
› Wawel [1]
› WSP Społem Kielce [1]
› ZPOW Dawtona [1]
kategorie rynkowe
› owoce i warzywa [100]
› napoje bezalkoholowe [98]
› mleko [88]
› mięso i ryby [81]
› słodycze i przekąski [81]
› alkohol [66]
› kawa i herbata [36]
marki
› Dr.Oetker [4]
› Delecta [3]
› Diamant [3]
› Coca-Cola [2]
› Winiary [2]
› Algida [1]
› Cisowianka [1]
› Delma [1]
› Dobra Kaloria [1]
› E.Wedel [1]
› Kamis [1]
› Koral [1]
› Kropla Beskidu [1]
› Majonez Kielecki [1]
› Makro [1]
› Muszynianka [1]
› Nałęczowianka [1]
› Nestle [1]
› Olej Kujawski [1]
› Prymat [1]
› Sokołów [1]
› Solidarność [1]
› Tarczyński [1]
› Virtu [1]
› Żywiec Zdrój [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA