KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
DOŁĄCZ DO NAS
/
Hbn Soft drinks
napoje bezalkoholowe
handel detaliczny
codzienne wydania
koszt subskrypcji:
199 PLN / miesiąc
(płatność na koniec miesiąca)
180 PLN / miesiąc
(płatność za 3 miesiące z góry)
160 PLN / miesiąc
(płatność za 6 miesiący z góry)
Hbn Food & drinks
napoje bezalkoholowe
napoje alkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
handel detaliczny
codzienne wydania
koszt subskrypcji:
299 PLN / miesiąc
(płatność na koniec miesiąca)
270 PLN / miesiąc
(płatność za 3 miesiące z góry)
240 PLN / miesiąc
(płatność za 6 miesiący z góry)
Hbn Soft drinks
napoje bezalkoholowe
handel detaliczny
codzienne wydania
Wybierz 2 tygodnie bezpłatnego okresu próbnego.
Hbn Food & drinks
napoje bezalkoholowe
napoje alkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
handel detaliczny
codzienne wydania
Wybierz 2 tygodnie bezpłatnego okresu próbnego.
imię:
nazwisko:
firma:
ulica:
kod pocztowy:
miasto:
e-mail:
telefon:
hasło (minimum 6 znaków):
powtórz hasło:
faktura
dane jak wyżej
firma:
ulica:
kod pocztowy:
miasto:
NIP:
Regulamin
1. Creative Plus z siedzibą w Poznaniu, zwana dalej ZLECENIOBIORCĄ oświadcza, że jest właścicielem serwisu informacyjnego Hot Business News (HBN), wymienionego w formularzu zamówienia, zwanego dalej SERWISEM.
2. Serwisy HBN obejmują następujące usługi:
HBN Soft Drinks, HBN Food & Drinks.
3. SERWIS dostarczany jest drogą elektroniczną w formie wiadomości e-mail oraz poprzez dostęp na stronie www.hbn.pl. ZLECENIODAWCA zobowiązany jest do przekazania ZLECENIOBIORCY adresów poczty elektronicznej adresatów SERWISU. Odbiorcami SERWISU mogą być wyłącznie członkowie organu zarządzającego lub pracownicy ZLECENIODAWCY.
4. ZLECENIODAWCA może korzystać z SERWISU otrzymanego pocztą elektroniczną wyłącznie dla wewnętrznych potrzeb informacyjnych.
5. ZLECENIOBIORCA dołoży najwyższej staranności, aby dostarczone informacje były rzetelne, jednakże nie ma możliwości pełnej weryfikacji danych pochodzących ze źródeł niezależnych od ZLECENIOBIORCY. ZLECENIOBIORCA nie gwarantuje, że informacje będą ściśle prawdziwe i kompletne i nie będzie z tego tytułu ponosił odpowiedzialności.
6. O nieotrzymaniu SERWISU lub niemożności jego odczytania ZLECENIODAWCA powinien niezwłocznie powiadomić ZLECENIOBIORCĘ za pomocą poczty elektronicznej lub telefonicznie.
7. ZLECENIOBIORCA dołoży wszelkich starań, aby SERWIS był dostarczony terminowo. Jednocześnie oświadcza, że nie ponosi odpowiedzialności za chwilowe braki w połączeniach telekomunikacyjnych i wynikające z nich opóźnienia w przesyłaniu SERWISU.
8. W przypadku powtarzających się, znacznych opóźnień w dostarczeniu SERWISU, ZLECENIODAWCA ma prawo żądać od ZLECENIOBIORCY rekompensaty w postaci obniżenia miesięcznej opłaty za subskrypcję SERWISU. Obniżka ta może sięgnąć 20% wartości subskrypcji w danym miesiącu.
9. Za korzystanie z SERWISU ZLECENIODAWCA zobowiązuje się uiszczać na rzecz ZLECENIOBIORCY opłaty w wysokości i na warunkach określonych w zamówieniu.
10. Umowa zostaje zawarta na czas nieokreślony. Każda ze stron ma prawo wypowiedzieć umowę z zachowaniem 3-miesięcznego wypowiedzenia, ze skutkiem na koniec miesiąca kalendarzowego. Wypowiedzenie umowy wymaga dla swej ważności formy pisemnej.
11. ZLECENIOBIORCA zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia zamówienia, bez podania przyczyny.
12. Wszystkie spory powstałe na tle zawarcia lub realizacji niniejszej umowy rozstrzyga sąd właściwy dla siedziby ZLECENIOBIORCY. Prawem właściwym do rozstrzygania sporów jest prawo polskie.
13. Wszelkie zmiany umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej.
14. Niniejsza umowa stanowi integralną część zamówienia subskrypcji SERWISU.
akceptuję Regulamin
OSTATNIE WYDANIE
Warka tworzy nową kategorię rynkową
Food & drinks
Są chętni na kupno Marwitu
Food & drinks
II edycja raportu "Alkohol w Polsce"
Food & drinks
Włoskie Pallini wprowadza Limoncello 0
Food & drinks
Mocny spadek segmentu wódek w małych butelkach
Food & drinks
Atlanta Poland notuje 17% wzrostu przychodów
Food & drinks
Syndyk sprzedał prawa do marki Krakowski Kredens
Food & drinks
Oferta Wawel na Walentynki
Food & drinks
Wystartowała tegoroczna edycja loterii marki Harnaś
Food & drinks
Netto Polska z nowym wiceprezesem
Food & drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Maspex wprowadza zakrętkę przytwierdzoną do kartonu
Soft drinks
Nowe soki z linii Tymbark VEGA
Soft drinks
Nowe kefiry owocowe Polmlek
Soft drinks
Coca Cola przytwierdza zakrętki do butelek
Food & drinks
Otmuchów będzie produkował żelki dla Procter & Gamble
Soft drinks
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA