KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
alkohol
kawa i herbata
inne produkty
Liczba wyszukanych artykułów: 131
Laureaci godła Produkt Roku 2010
Miesięcznik Reader's Digest po raz szósty przyzna certyfikaty Produkt Roku - Wybór Czytelników. Mogą na nie liczyć firmy, których produkty są najchętniej wybierane przez czytelników miesięcznika. Uroczystość wręczenia certyfikatów z godłem ...
2010-11-30 Soft drinks
Laureaci godła Produkt Roku 2010
×
Najbardziej medialne marki spożywcze w Polsce
Magazyn Press oraz firma Press Service Monitoring Mediów przeprowadziły trzecią edycją badania Top Marka. Analizie poddano ponad 310 tys. materiałów opublikowanych od lipca 2009 do czerwca 2010 roku w tysiącu tytułów ...
2010-10-07 Soft drinks
Coca-Cola pozostaje najdroższą marką świata
Coca-Cola po raz kolejny znalazła się na czele corocznego rankingu agencji Interbrand na najbardziej wartościowe marki świata. Wartość marki oszacowano na 70,5 mld USD, co w porównaniu z zeszłym rokiem ...
2010-09-17 Soft drinks
Delecta Top Marką 2009 w rankingu Press
Drugi rok z rzędu Delecta znalazła się w pierwszej piątce najczęściej wymienianych w mediach marek spożywczych. W raporcie magazynu Press, podsumowującym wyniki badania Top Marka, Delecta uplasowała się na 4 miejscu wśród ...
2009-10-15 Soft drinks
Ceny żywności nieco spadły
Ceny żywności i napojów bezalkoholowych w ciągu lipca spadły o 1,4%, zaś inflacja w ujęciu rocznym wyniosła 3,5% - szacuje Departament Polityki Finansowej, Analiz i Statystyki Ministerstwa Finansów. W grupie żywność i ...
2009-08-05 Soft drinks
Raport na temat sprzedaży FMCG na stacjach benzynowych
Sprzedaż na stacjach benzynowych w Polsce w ostatnich 12 miesiącach (kwiecień 2008-marzec 2009) wzrosła o 9% pod względem wartości sprzedaży, ale spadła o 2% pod względem wolumenu sprzedaży. Większa dynamika sprzedaży obserwowana ...
2009-06-02 Soft drinks
Lepsza koniunktura na rynku dzięki Wielkanocy
Jak podaje Centrum Monitorowania Rynku w badaniu Indeksu Koniunktury Konsumenckiej, sprzedaż produktów paczkowanych w tradycyjnych sklepach spożywczych wzrosła w kwietniu o 15,9% w stosunku do roku poprzedniego. Wartość sprzedaży była wyższa ...
2009-05-21 Soft drinks
Ekologiczne produkty z Austrii na polskim rynku
Rynek ekologicznej żywności w Polsce budzi coraz większe zainteresowanie austriackich bioproducentówi. W maju pięciu wytwórców bioproduktów z Dolnej Austrii zaprezentuje swoją ofertę na forum branżowym Organic Marketing Forum w Warszawie. - ...
2009-05-18 Soft drinks
Podróż z Chatą Polską
9 marca rusza wiosenna Loteria Chaty Polskiej - STARTUJ W EUROPEJSKĄ PODRÓŻ. Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy zrobić w dowolnej Chacie zakupy za 20 PLN i wysłać SMSa zgłoszeniowego. Na klientów ...
2009-03-11 Soft drinks
Polacy rzadziej odwiedzają małe sklepy
W styczniu Polacy o 4% rzadziej niż w grudniu robili zakupy w małych sklepach spożywczych - wynika z badania Centrum Monitorowania Rynku. Całkowity wolumen sprzedaży produktów paczkowanych spadł w tym czasie o ...
2009-02-23 Soft drinks
Laureaci plebiscytu na Studencki Produkt Roku
W środę wieczorem rozstrzygnięto plebiscyt Studencki Produkt Roku 2008 i wręczono statuetki SPR. Studencki Produkt Roku to plebiscyt, w którym studenci wybierają ulubione produkty i marki. W tym roku głosowali, oddając ...
2008-06-13 Soft drinks
Sztuczne słodziki nie sprzyjają szczupłej sylwetce
Według najnowszych doniesień naukowych stosowanie sztucznych środków słodzących wcale nie sprzyja spadkowi wagi. Z badań przeprowadzonych przez uczonych z Purdue University w Indianie wynika, że osoby używające słodzików mogą być w ...
2008-02-12 Soft drinks
Zmiany na Polagra Food 2007
Tegoroczna, 28. edycja targów odbędzie się w dniach 17-20 września. W tym roku impreza obejmie pięć salonów: gastronomii, wyrobów spożywczych i napojów, wyposażenia sklepów oraz win i alkoholi. Przeobraziły się również same ...
2007-08-17 Soft drinks
Stacje paliw sterują w kierunku żywności
Coraz częściej stacje paliw inwestują we własne sklepy z produktami FMCG, chcąc w ten sposób przyciągnąć nowych klientów i zwiększyć przychody. Pomimo rozwoju obecnych w Polsce koncernów paliwowych oraz lidera - PKN ...
2007-08-16 Soft drinks
Nowe rozporządzenie o znakowaniu produktów spożywczych
Obowiązują nowe przepisy dotyczące znakowania środków spożywczych. Wykaz zmian obejmuje m.in. - Producenci napojów alkoholowych nie mają już obowiązku znakowania piwa, wyrobów winiarskich, napojów spirytusowych wykazem substancji dodatkowych. - Wykaz składników alergennych został ...
2007-08-07 Soft drinks
Wsparcie UE dla sektora spożywczego
Firmy spożywcze, które od kilku miesięcy czekają na możliwość ubiegania się o dofinansowanie inwestycji z nowej puli funduszy unijnych mogą szykować się do składania wniosków. Komisja Europejska zaakceptowała wczoraj przedłożony jej przez ...
2007-07-26 Soft drinks
Nowe rozporządzenie w sprawie oświadczeń zdrowotnych
Od 1 lipca zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady nr 1924/2006 w sprawie oświadczeń żywieniowych i zdrowotnych dotyczących żywności. Zgodnie z nowymi przepisami, w etykietowaniu, prezentacji i reklamie żywności (produktów spożywczych) ...
2007-07-03 Soft drinks
Lojalność konsumentów wobec marek
W swoim niedawnym raporcie Business Insights podaje, że marki napojów alkoholowych i bezalkoholowych cieszą się najwyższą lojalnością konsumentów wśród wszystkich kategorii spożywczych. Jednak w obecnym, wysoko konkurencyjnym i skomercjalizowanym otoczeniu rynkowym ...
2007-05-24 Soft drinks
VII edycja plebiscytu Studencki Produktu Roku
II etap kolejnej edycji plebiscytu Studencki Produkt Roku wszedł w finałową fazę. Do końca maja studenci, czytelnicy i internauci mogą głosować na swoje ulubione produkty. Wielki finał i rozstrzygnięcie nastąpią już ...
2007-04-10 Soft drinks
Nowe prawo dotyczące aromatów
Unia Europejska przygotowuje się do wprowadzenia rewolucyjnych zmian prawa dotyczącego aromatów spożywczych. Być może już w połowie przyszłego roku roku zacznie obowiązywać unijne rozporządzenie, które określi, jakie substancje aromatyczne będą mogły ...
2007-02-12 Soft drinks
[1]
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
[7]
FILTRY
data publikacji
› ostatnie 3 miesiące [1]
› ostatni rok [3]
› kiedykolwiek [131]
działy
› badania [68]
› zagranica [39]
› handel [27]
› promocje i PR [15]
› dostawcy [12]
› inwestycje [8]
› innowacje i nowości [8]
› makroekonomia [5]
› akwizycje i fuzje [3]
firmy produkcyjne i handlowe
› Biedronka [2]
› Lidl [2]
› Bakalland [1]
› Carrefour [1]
› Cartondruck Polska [1]
› Chespa [1]
› Cieszyńskie Zakłady Kartoniarskie [1]
› Colian [1]
› Diageo [1]
› FoodWell [1]
› Grupa Żywiec [1]
› Masterpress [1]
› Mlekovita [1]
› MM Brown Polska [1]
› Nałęczów Zdrój [1]
› O-I [1]
› Pernod Ricard [1]
› Sleever International [1]
› United Packaging [1]
› ZPOW Dawtona [1]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [123]
› mleko [115]
› słodycze i przekąski [115]
› owoce i warzywa [101]
› mięso i ryby [95]
firmy marketingowe
› Cream [1]
› CzteryCzwarte Brand Design [1]
› JDA Łomża [1]
marki
› E.Wedel [2]
› Lay's [2]
› Tymbark [2]
› Actimel [1]
› Berlinki [1]
› Cisowianka [1]
› Delecta [1]
› Delma [1]
› Desperados [1]
› Dr.Oetker [1]
› Finlandia [1]
› Jacobs [1]
› Knoppers [1]
› Kubuś [1]
› Łaciate [1]
› Lech [1]
› Lipton [1]
› Lubella [1]
› Magnum [1]
› Milka [1]
› Mleczna Dolina [1]
› Mlekpol [1]
› Piątnica [1]
› Rajska Cytrusówka [1]
› Smirnoff [1]
› Starbucks [1]
› Tarczyński [1]
› Wyborowa [1]
› Zatecky [1]
› Żywiec Zdrój [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA