KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
Lavazza
promocje i PR
Liczba wyszukanych artykułów: 37
Lavazza ogłasza konkurs dla konsumentów
Włoska firma kawowa ogłasza konkurs „Ciesz się włoskim espresso i wygrywaj”. Uczestnicy będą mieli okazję zdobyć nagrody, które wyrażają pasję do kawy najwyższej jakości. Konkurs rozpoczął się 26 sierpnia i potrwa ...
2024-09-09 Food & drinks
firmy:
Lavazza
,
Cut The Mustard
,
Solski Communications
marki:
Lavazza
Lavazza ogłasza konkurs dla konsumentów
×
Robot Luigi w spocie Lavazzy
Luigi, mały robot, szuka ludzkich chwil przyjemności nad włoską kawą w nowej kampanii marki Lavazza i spotyka hollywoodzki duet: Steve'a Carella i Johna Krasinskiego. Głównym bohaterem filmu reklamowego jest Luigi, mały ...
2024-08-28 Soft drinks
firmy:
Lavazza
marki:
Lavazza
Robot Luigi w spocie Lavazzy
×
Trzecia edycja loterii Lavazza Espresso
Marka Lavazza w czwartym kwartale 2023 r. ponownie stawia na promocję linii Lavazza Espresso Barista. W październiku rusza ogólnopolska loteria, degustacje kawy w sieciach handlowych oraz szerokie wsparcie in-store i digital ...
2023-10-03 Food & drinks
firmy:
Lavazza
,
NAV Agency
marki:
Lavazza
Bilety na turniej tenisowy w konkursie Lavazza
Włoska marka kawy, rozpoczęła ogólnopolską loterię, która ma koncentrować swoją komunikację wokół turnieju tenisowego Nitto ATP Finals. Główną nagrodą są podwójne bilety na finały rozgrywek w Turynie. W ogólnopolskiej loterii marka ...
2023-07-31 Food & drinks
firmy:
Lavazza
marki:
Lavazza
Bilety na turniej tenisowy w konkursie Lavazza
×
Najnowsza loteria marki Lavazza
W drugim kwartale 2023 roku marka Lavazza ponownie promuje linię Lavazza Espresso. Po sukcesie ubiegłorocznej loterii „Ruszaj szlakiem espresso” agencja NAV zorganizowała nową ogólnopolską loterię z szerokim wsparciem in-store i digital ...
2023-05-05 Soft drinks
firmy:
Lavazza
,
NAV Agency
marki:
Lavazza
Najnowsza loteria marki Lavazza
×
Lavazza kontynuuje współpracę z Cut The Mustard
Lavazza Polska przedłużyła bezprzetargowo współpracę z Cut The Mustard. Agencja będzie nadal wspierać reklamowo markę Lavazza. Cut The Mustard czwarty rok z rzędu będzie odpowiedzialna za prowadzenie kanałów w social ...
2023-03-09 Soft drinks
firmy:
Lavazza
,
Cut The Mustard
marki:
Lavazza
Lavazza sponsorem Finału WOŚP
Włoska firma kawowa kontynuuje współpracę jako sponsor Finału WOŚP. W związku z 31. Finałem marka zaplanowała szereg aktywności, w tym konkurs pod hasłem "Razem rozgrzewamy serca", którego główną nagrodą jest udział ...
2023-01-25 Soft drinks
firmy:
Lavazza
,
Cut The Mustard
,
Solski Communications
marki:
Lavazza
"Ruszaj szlakiem espresso" w loterii Lavazza
Marka Lavazza w czwartym kwartale 2022 stawia na promocje linii Lavazza Espresso Barista. Z tej okazji agencja NAV agency zorganizowała szereg aktywacji, w skład których wchodzi loteria, degustacje kawy w sieciach ...
2022-10-07 Soft drinks
firmy:
Lavazza
,
NAV Agency
marki:
Lavazza
Podróż w stylu Lavazza Qualita Rossa
Marka Lavazza wystartowała z loterią, w której głównymi nagrodami są trzy tematyczne wycieczki do Włoch. Plany podróży stworzone zostały we współpracy Magdaleną Ciach-Baklarz z bloga Italia Poza Szlakiem. Najnowsza loteria ...
2022-07-19 Food & drinks
firmy:
Lavazza
,
NAV Agency
marki:
Lavazza
Lavazza w loterii od NAV agency
Włoska marka kawy wystartowała z ogólnopolską loterią, która koncentruje swoją komunikację wokół turnieju tenisowego Roland-Garros. Główną nagrodą jest wycieczka do Paryża. W ogólnopolskiej loterii marka nawiązuje do turnieju, którego jest ...
2022-05-23 Food & drinks
firmy:
Lavazza
,
NAV Agency
marki:
Lavazza
Jesienne aktywacje marki Lavazza
Marka kawy Lavazza w trzecim kwartale ruszyła z szeregiem aktywacji konsumenckich obejmujących dwie loterie i dwa konkursy kreatywne. Za organizację i kompleksową obsługę wszystkich działań odpowiedzialna jest agencja NAV agency ...
2021-10-14 Soft drinks
firmy:
Lavazza
,
NAV Agency
marki:
Lavazza
Jesienne aktywacje marki Lavazza
×
poprzedni
następny
Lavazza i Slow Food tworzą Slow Food Coffee Coalition
Międzynarodowa organizacja non-profit Slow Food we współpracy z Grupą Lavazza ogłasza zawiązanie nowej inicjatywy: Slow Food Coffee Coalition. Organizacje te współpracują ze sobą od połowy lat 90., dzieląc się pomysłami i ...
2021-04-29 Soft drinks
firmy:
Lavazza
marki:
Lavazza
Lavazza zwiększyła sprzedaż w Polsce o 10%
Grupa Lavazza przy okazji prezentacji wyników za 2020 r., ogłosiła tzw. "Roadmap to zero", ambitny plan całkowitej neutralizacji śladu węglowego Grupy do końca 2030 r. W 2020 r. Grupa osiągnęła ...
2021-04-06 Soft drinks
firmy:
Lavazza
marki:
Lavazza
Lavazza z kampanią skierowaną do millenialsów
Ruszyła kampania marki Lavazza promująca wariant Qualita Rossa. W kampanii skierowanej do millenialsów marka chce przekonać, że nie zawsze rzeczywistość jest idealna, ale kawa może być. Seria zdjęć i gifów ...
2021-03-25 Food & drinks
firmy:
Lavazza
,
Cut The Mustard
,
Graffiti
marki:
Lavazza
NAV obsłuży markę Lavazza w BTL
Do zadań NAV Agency będzie należała kompleksowa obsługa BTL w zakresie organizacji aktywacji shopperowych oraz projektowania i produkcji POSM. Agencja będzie także odpowiedzialna za szeroko pojęte działania marketingowe zwiększające widoczność ...
2021-01-20 Soft drinks
firmy:
Lavazza
,
NAV Agency
marki:
Lavazza
Lavazza ogłasza współpracę z WOŚP
Rok 2020 był wyzwaniem dla całego świata. Jednak pomimo dystansu i barier między ludźmi i narodami, wszyscy zyskaliśmy silniejszą świadomość wagi jedności i wzajemnego wsparcia. Podążając za tym duchem i wieloletnim ...
2021-01-15 Soft drinks
firmy:
Lavazza
marki:
Lavazza
Lavazza Qualita Rossa
Włoska marka kawy prezentuje odświeżoną wersję kawy Qualita Rossa. Popularny wariant został odświeżony i pojawił się na rynku z nową identyfikacją wizualną. Klasyczna mieszanka o nowoczesnym wyglądzie zaspokoić ma potrzeby ...
2020-10-30 Soft drinks
firmy:
Lavazza
,
Cut the Mustard
,
Solski Communications
marki:
Lavazza
Lavazza oficjalną kawą Juventusu
"Oficjalna kawa" w skali globalnej panujących mistrzów Włoch - to sedno porozumienia zawartego przez Lavazzę i Juventus. Umowa obejmuje szereg działań marketingowych i komunikacyjnych, takich jak widoczność marki Lavazza na ...
2020-09-10 Soft drinks
firmy:
Lavazza
marki:
Lavazza
Lavazza partnerem Legii Warszawa
Na podstawie umowy na sezon 2020/2021, już od najbliższego meczu z Jagiellonią kawa Lavazza będzie dostępna dla kibiców w kioskach gastronomicznych na trybunach. Dodatkowo, dedykowane ekspresy znajdą się także strefie silver ...
2020-08-28 Soft drinks
firmy:
Lavazza
marki:
Lavazza
Kampania digitalowa Lavazza
Marka kawy Lavazza uruchamia nową kampanię digitalową zatytułowaną "Good Morning Humanity", propagując w trudnych czasach pandemii Covid-19 uniwersalne przesłanie zawarte w słowach Charliego Chaplina z jego arcydzieła "The Great Dictator" ...
2020-06-16 Soft drinks
firmy:
Lavazza
marki:
Lavazza
1
|
2
[2]
FILTRY
data publikacji
› ostatnie 3 miesiące [1]
› ostatni rok [2]
› kiedykolwiek [37]
działy
› zagranica [10]
› innowacje i nowości [3]
› badania [2]
› handel [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Lavazza [33]
› Mokate [4]
› Amber Spark [1]
› Big-Active [1]
› Lindt [1]
› Malwa Tea [1]
› Mondelez Polska [1]
› Nestle [1]
› Orbico [1]
› PepsiCo [1]
› Sante [1]
› Strauss Cafe Poland [1]
› Teekanne [1]
› Unilever [1]
kategorie rynkowe
› kawa i herbata [37]
› napoje bezalkoholowe [1]
› słodycze i przekąski [1]
firmy marketingowe
› NAV Agency [7]
› Cut The Mustard [5]
› Solski Communications [3]
› Cut the Mustard [2]
› Graffiti [1]
› In-Store Media [1]
› VMLY&R [1]
› Y&R [1]
marki
› Loyd [3]
› Douwe Egberts [1]
› Irving [1]
› Jacobs [1]
› Lindt [1]
› Lipton [1]
› Minutka [1]
› MK Cafe [1]
› Mokate [1]
› Nescafe [1]
› Pedros [1]
› Saga [1]
› Teekanne [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA