KONTAKT / NOTA PRAWNA 
HBN
login:
hasło:
zapamiętaj mnie | › nie pamiętasz hasła?  

Ruszyła nowa edycja kampanii mleczek Łaciatych


Ekologiczna gra edukacyjna, akcja CSR-owa z okazji Dnia Dziecka i konkurs dla najmłodszych – to główne elementy nowej edycji kampanii mleczek smakowych Łaciatych. W jej ramach mali konsumenci dowiedzą się więcej o negatywnych skutkach zaśmiecania planety i sprawią, że dzieci z domów dziecka otrzymają wyjątkowe prezenty.


Więcej artykułów o firmie Mlekpol

brak dostępu do artykułu: Ruszyła nowa edycja kampanii mleczek Łaciatych
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do serwisu.
lub przetestuj Hbn.pl. Bez zobowiązań.
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.     KONTAKT / NOTA PRAWNA