KONTAKT / NOTA PRAWNA 
HBN
login:
hasło:
zapamiętaj mnie | › nie pamiętasz hasła?  

Branża piekarnicza rozpoczyna nową kampanię


Ogólnopolska kampania promująca spożywanie pieczywa wystartowała w drugiej odsłonie. Ambasadorem tej edycji projektu został Andrzej Polan – osobowość telewizyjna, restaurator, kucharz – który przybliży konsumentom właściwości chleba i bułek, a także będzie inspirować do eksperymentowania z pieczywem w kuchni i tworzenia apetycznych przepisów na jego bazie.
  
Pomysły Andrzeja Polana posiłki z pieczywem w roli głównej będzie można znaleźć  zarówno w jego social mediach, jak i na kanałach społecznościowych i stronie kampanii: www.LaczyNasCosDobrego.pl, na której odbiorcy mogą także zapoznać się z materiałami edukacyjnymi, obejrzeć spot przybliżający proces produkcji pieczywa, a także pobrać rozszerzoną wersją e-booka pt. „Bułka i spółka” - kierowanego do nauczycieli i rodziców dzieci, zawierającego scenariusze zajęć i materiały edukacyjne.


Więcej artykułów o firmie Aryzta

Więcej artykułów o firmie Inter Europol

Więcej artykułów o firmie Lantmannen Unibake

Więcej artykułów o firmie La Lorraine Bakery

Więcej artykułów o firmie Nowel

Więcej artykułów o firmie 19 Południk

Więcej artykułów o firmie Value Media

brak dostępu do artykułu: Branża piekarnicza rozpoczyna nową kampanię
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do serwisu.
lub przetestuj Hbn.pl. Bez zobowiązań.
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.     KONTAKT / NOTA PRAWNA