KONTAKT / NOTA PRAWNA 
HBN
login:
hasło:
zapamiętaj mnie | › nie pamiętasz hasła?  

Rockstar promuje się na Spotify


Marka napojów energetycznych Rockstar Energy Drink (PepsiCo) rozpoczęła kampanię, której częścią jest platforma muzyczna Spotify. Celem działań prowadzonych pod hasłem "Doładuj każdego siebie" jest budowanie świadomości marki. W ramach akcji planowana jest także promocja nowych smaków napojów energetycznych Rockstar.

Więcej artykułów o firmie PepsiCo

Więcej artykułów o firmie Httpool

Więcej artykułów o firmie Przestrzeń

Więcej artykułów o firmie The Collective

Więcej artykułów o firmie OMD Media Direction

Więcej artykułów o firmie Good Looking Studio

brak dostępu do artykułu: Rockstar promuje się na Spotify
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do serwisu.
lub przetestuj Hbn.pl. Bez zobowiązań.
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.     KONTAKT / NOTA PRAWNA