KONTAKT / NOTA PRAWNA 
HBN
login:
hasło:
zapamiętaj mnie | › nie pamiętasz hasła?  

ProVeg rozpoczyna kampanię billboardową


Każdego roku UE wydaje około 60 mln EUR z pieniędzy podatników na promocję produktów mięsnych i nabiału. Kampanie takie jak "Porozmawiajmy o wieprzowinie" i "Zostań Beefatarianinem" były ukierunkowane na zwiększenie spożycia mięsa w imię wspierania konkurencyjności unijnego sektora hodowli zwierząt. Oficjalnie UE deklaruje, że powinniśmy jeść mniej mięsa, aby ratować planetę, jednak na promocję tego stanowiska nie przeznacza żadnego budżetu.

Więcej artykułów o firmie ProVeg

brak dostępu do artykułu: ProVeg rozpoczyna kampanię billboardową
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do serwisu.
lub przetestuj Hbn.pl. Bez zobowiązań.
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.     KONTAKT / NOTA PRAWNA