KONTAKT / NOTA PRAWNA 
HBN
login:
hasło:
zapamiętaj mnie | › nie pamiętasz hasła?  

Pepsi wystartowało z nową kampanią świąteczną


W nowej kampanii świątecznej Pepsi, opatrzonej hasłem o podwójnym znaczeniu „Pssst, poświętuj trochę”, marka w dyskretny sposób zaprasza do wspólnego świętowania. W ramach kampanii realizowane są różnorodne działania, w tym wyjątkowe aktywacje konsumenckie oraz konkurs, w którym można wygrać świąteczny merch zaprojektowany przez polskich artystów – Szmat Skład i Maję Pilarek.


Więcej artykułów o firmie PepsiCo

Więcej artykułów o firmie Flywheel

Więcej artykułów o firmie Zenith

Więcej artykułów o firmie Feeders Agency

brak dostępu do artykułu: Pepsi wystartowało z nową kampanią świąteczną
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do serwisu.
lub przetestuj Hbn.pl. Bez zobowiązań.
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.     KONTAKT / NOTA PRAWNA