KONTAKT / NOTA PRAWNA 
HBN
login:
hasło:
zapamiętaj mnie | › nie pamiętasz hasła?  

Danio stawia na sztuczną inteligencję we współpracy z influencerami


Marka Danio rozpoczyna kampanię influencerską kremowych jogurtów pitnych. Do przygotowania kreacji użyto zaawansowanych technologii, takich jak CGI (Computer Generated Imagery) oraz AI (Artificial Intelligence), co pozwoliło stworzyć atrakcyjne treści. To kolejna odsłona rozpoczętej w kwietniu kampanii.


Więcej artykułów o firmie Danone

Więcej artykułów o firmie Ekstrakt Studio

Więcej artykułów o firmie hoh

Więcej artykułów o firmie Kamikaze

Więcej artykułów o firmie MediaCom

Więcej artykułów o firmie Feeders Agency

brak dostępu do artykułu: Danio stawia na sztuczną inteligencję we współpracy z influencerami
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do serwisu.
lub przetestuj Hbn.pl. Bez zobowiązań.
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.     KONTAKT / NOTA PRAWNA