KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
ostatni rok
kawa i herbata
Liczba wyszukanych artykułów: 93
Kawa Family dołącza do rodziny Eduscho
Żółta Family, jedna z ulubionych marek kawowych Polaków, dołączyła do rodziny Eduscho. Kawa Family wciąż jest dostępna w charakterystycznych żółtych opakowaniach, na których od teraz widnieje już logotyp Eduscho, a także ...
2024-12-04 Soft drinks
firmy:
Tchibo
,
DDB & Tribal
,
GoldenSubmarine
,
OMD Media Direction
marki:
Eduscho
Kawa Family dołącza do rodziny Eduscho
×
poprzedni
następny
First Line Polska z promocją dla marki Prima
Marka Prima prowadzi akcję cashback w sieci sklepów Biedronka pod hasłem „Świąteczna premia od kawy Prima”. Akcja trwa do 15 grudnia 2024 r. Za zakup dwóch opakowań kaw ziarnistych Prima Aroma ...
2024-12-03 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Prima - Sara Lee Coffee and Tea Poland
,
First Line Polska
First Line Polska z promocją dla marki Prima
×
Większość Polaków pije kawę, spędzając czas z bliskimi
Polacy uwielbiają wspólną celebrację. Ponad 83% respondentów deklaruje, że ważne jest dla nich, aby w święta i uroczystości rodzinne spotykać się osobiście – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie Tchibo Warszawa ...
2024-12-02 Soft drinks
firmy:
Tchibo
Większość Polaków pije kawę, spędzając czas z bliskimi
×
Zimowa nowość z Herbapolu
Zimowe herbatki z linii Herbaciany Ogród to propozycja idealna na obecną porę roku. Do dobrze znanych wariantów, czyli Imbiru z pomarańczą i pigwą oraz Zimowego Sekretu, teraz dołączyła nowość – Śliwka ...
2024-11-29 Soft drinks
firmy:
Herbapol Lublin
marki:
Herbapol
Zimowa nowość z Herbapolu
×
GIS wykrył niebezpieczne substancje w herbatce rumiankowo-koperkowej
W wyniku kontroli urzędowej Państwowej Inspekcji Sanitarnej stwierdzono przekroczenie najwyższego dopuszczalnego poziomu alkaloidów pirolizydynowych w Herbatce fix rumiankowo-koperkowej. Zgodnie z oceną ryzyka ekspertów Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego PZH – Państwowego Instytutu ...
2024-11-29 Soft drinks
firmy:
Herbapol Kraków
Cukiernia Sowa dynamicznie rozwija sieć lokali
Cukiernia Sowa kontynuuje intensywną ekspansję, otwierając kolejne lokale w ramach strategii „Sowa – Rośniemy Mądrze”. 27 listopada 2024 roku firma uruchomiła nowy punkt w Centrum Handlowym M1 w Krakowie. W grudniu ...
2024-11-28 Soft drinks
firmy:
Cukiernia Sowa
Kawy z Kenii w linii speciality od Tchibo
W ofercie kaw Tchibo pojawiła się nowa propozycja. Rarität „Kitale Kenya” to pełnia smaków i aromatów z Afryki Wschodniej. Nuty czerwonej porzeczki oraz miodu przenoszą nas do Kenii, królestwa Wielkiej Piątki ...
2024-11-25 Soft drinks
firmy:
Tchibo
marki:
Tchibo
Kawy z Kenii w linii speciality od Tchibo
×
poprzedni
następny
Sir Adalbert's Tea rusza z kampanią reklamową
Marka herbat premium ze Sri Lanki, ogłasza rozpoczęcie nowej kampanii reklamowej, która potrwa od 25 listopada do 1 stycznia. Kampania obejmuje emisję spotów telewizyjnych we wszystkich głównych stacjach TV oraz ponad ...
2024-11-21 Food & drinks
firmy:
Adalberts
marki:
Adalberts
Sir Adalbert's Tea rusza z kampanią reklamową
×
Loteria Jacobs w sieci Dino
Pod hasłem „Nagrody mamy wspaniałe” w sieci Dino, ruszyła loteria promująca kawy Jacobs. Za organizację loterii odpowiedzialna jest agencja First Line Polska. Akcja trwa od 18 do 30 listopada 2024 r ...
2024-11-18 Soft drinks
firmy:
Dino
,
Jacobs Douwe Egberts
,
First Line Polska
marki:
Jacobs
Marka Krakowski Kredens wraca na rynek
Założona przez nieistniejącą już sieć sklepów Alma Market marka Krakowski Kredens wraca na rynek. Jeszcze w listopadzie zostanie uruchomiony sklep internetowy, a w połowie przyszłego roku ma pojawić się pierwszy punkt ...
2024-11-08 Soft drinks
firmy:
Krakowski Kredens
Marka Krakowski Kredens wraca na rynek
×
poprzedni
następny
Nestle wprowadza innowacyjną kawę rozpuszczalną
Nestlé wprowadziło na rynek najnowszą innowację kawową, nową gamę rozpuszczalnej kawy, którą można stosować zarówno do picia na ciepło, jak i na zimno. Wprowadzona pod marką Nescafé Classic, gama występuje w ...
2024-11-06 Soft drinks
firmy:
Nestle
marki:
Nescafe
Nestle wprowadza innowacyjną kawę rozpuszczalną
×
Limitowana edycja jesienno-zimowych kapsułek Cafissimo
Od 22 października do wyczerpania zapasów dostępne są dwa nowe warianty kapsułek Cafissimo od Tchibo: Cinnamon Roll oraz Irish Cream. Limitowana edycja kapsułek Tchibo Cafissimo to klasyczne espresso z delikatnym aromatem ...
2024-10-29 Soft drinks
firmy:
Tchibo
marki:
Tchibo
Limitowana edycja jesienno-zimowych kapsułek Cafissimo
×
Herbata zielona Big-Active z pitają i miętą
Marka Big-Active poszerza ofertę o kolejny produkt. W linii herbat zielonych zadebiutowała herbata Big-Active z pitają i miętą. Liście zielonej herbaty idealnie komponują się z dodatkami w postaci owoców czy płatków ...
2024-10-28 Soft drinks
firmy:
Herbapol Lublin
marki:
Big-Active
Herbata zielona Big-Active z pitają i miętą
×
Lavazza prezentuje nowe mieszanki kawowe
Po wprowadzeniu na rynek kawy Lavazza ¡Tierra! For Planet, firma poszerza linię ¡Tierra! w Polsce, wprowadzając nowe mieszanki. Nowe propozycje to ¡Tierra! For Africa oraz ¡Tierra! For Cuba. - ¡Tierra! Organic ...
2024-10-24 Soft drinks
firmy:
Lavazza
marki:
Lavazza
Lavazza prezentuje nowe mieszanki kawowe
×
poprzedni
następny
Jesienny smak od Mokate Cappuccino
Jesienną propozycją od firmy Mokate jest Mokate Cappuccino Pumpkin Spice – propozycja producenta na uprzyjemnienie sobie chłodniejszych dni. Nowa wariacja od Mokate łączy mleczną piankę i kawę ze smakiem dyni wzbogaconym ...
2024-10-21 Soft drinks
firmy:
Mokate
Jesienny smak od Mokate Cappuccino
×
Kawa podrożała o 50% w dwa lata
Ceny kawy mielonej wzrosły aż o 50 proc. od 2022 r. Za półkilogramowe opakowanie kawy mielonej pod koniec 2022 r. średnio płaciliśmy 19,99 zł. Teraz jest to już 29,99 zł - ...
2024-10-18 Food & drinks
Startuje jesienna odsłona kampanii Eduscho
Eduscho, marka kawowa z portfolio Tchibo, która w marcu 2024 r. zadebiutowała na polskim rynku, zaprezentowała nową, jesienną odsłonę komunikacji marketingowej. Tym razem skupia się na smaku i buduje skojarzenia z ...
2024-10-15 Food & drinks
firmy:
Tchibo
,
24/7Communication
,
DDB & Tribal
,
Golden Submarine
,
OMD Media Direction
marki:
Eduscho
Startuje jesienna odsłona kampanii Eduscho
×
poprzedni
następny
Nowości w linii herbatek ziołowo-owocowych Herbapolu
W linii herbatek Herbapolu zadebiutowały dwa nowe warianty: Mięta z cytryną i trawą cytrynową oraz Rumianek z limonką i ananasem. - Mięta wspomaga procesy trawienne, przyczynia się do prawidłowego funkcjonowania układu ...
2024-10-10 Soft drinks
firmy:
Herbapol Lublin
marki:
Herbapol
Nowości w linii herbatek ziołowo-owocowych Herbapolu
×
Wdrożenie rozporządzenia EUDR przesunięte o rok
Komisja Europejska zaproponowała odroczenie o rok wdrożenia dyrektywy EUDR (EU Deforestation Regulation). Nowe regulacje mają na celu ograniczenie wylesiania związanego z towarami - importowanymi, produkowanymi i eksportowanymi z Unii Europejskiej. Zasady ...
2024-10-08 Soft drinks
Blue Chai Latte w menu Tchibo
W menu kawiarni Tchibo pojawił się napój Blue Chai Latte. Nowość charakteryzuje oryginalny smak, unikatowy niebieski kolor oraz dobroczynne właściwości, dzięki obecności spiruliny w składzie. Wprowadzenie sezonowej pozycji do menu wspiera ...
2024-10-03 Soft drinks
firmy:
Tchibo
Blue Chai Latte w menu Tchibo
×
1
|
2
|
3
|
4
|
5
[5]
FILTRY
data publikacji
› ostatni tydzień [5]
› ostatni miesiąc [11]
› ostatnie 3 miesiące [29]
działy
› innowacje i nowości [39]
› promocje i PR [30]
› badania [13]
› handel [12]
› zagranica [7]
› inwestycje [5]
› dostawcy [2]
firmy produkcyjne i handlowe
› Tchibo [26]
› Herbapol Lublin [10]
› Nestle [8]
› Lavazza [7]
› Ekaterra [4]
› Starbucks [4]
› Jacobs Douwe Egberts [3]
› Cukiernia Sowa [2]
› FoodWell [2]
› Levant [2]
› Lidl [2]
› Adalberts [1]
› Allegro [1]
› Auchan [1]
› Bakalland [1]
› Biedronka [1]
› Carrefour [1]
› Colian [1]
› Costa Coffee [1]
› Dino [1]
› EcoBean [1]
› E.Leclerc [1]
› Glovo [1]
› Green Caffe Nero [1]
› Grupa Mokate [1]
› Herbapol Kraków [1]
› Krakowski Kredens [1]
› Lotte Wedel [1]
› Mlekovita [1]
› Mokate [1]
› PKN Orlen [1]
› Prima - Sara Lee Coffee and Tea Poland [1]
› Rebread [1]
› Rossmann [1]
› Segafredo Zanetti [1]
› Strauss Cafe Poland [1]
› Żabka [1]
› ZPOW Dawtona [1]
kategorie rynkowe
› słodycze i przekąski [16]
› napoje bezalkoholowe [15]
› inne produkty [10]
› owoce i warzywa [8]
› mięso i ryby [5]
› alkohol [4]
› mleko [4]
firmy marketingowe
› DDB & Tribal [4]
› OMD Media Direction [4]
› 24/7Communication [2]
› Cut The Mustard [2]
› DRUM [2]
› First Line Polska [2]
› Golden Submarine [2]
› Huta 19 [2]
› PHD Media Direction [2]
› GoldenSubmarine [1]
› Havas Media [1]
› Havas PR [1]
› Hercules Transforming Communication [1]
› MediaCom [1]
› NAV Agency [1]
› Pure Play [1]
› Solski Communications [1]
› Vision and People [1]
marki
› Tchibo [10]
› Nescafe [7]
› Herbapol [6]
› Lavazza [6]
› Eduscho [4]
› Lipton [4]
› Jacobs [3]
› Ahmad Tea [2]
› Big-Acitve [2]
› Adalberts [1]
› BeOrganic [1]
› Big-Active [1]
› E.Wedel [1]
› MK Cafe [1]
› Mokate [1]
› Segafredo [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA