KONTAKT / NOTA PRAWNA 
HBN
login:
hasło:
zapamiętaj mnie | › nie pamiętasz hasła?  

Marka Lipton promuje się wśród młodych konsumentów


Rozpoczęła się kampania wizerunkowa herbaty Lipton Yellow Label (Unilever). Jej hasło to "Lipton, łyk optymizmu". Reklama przekonuje, że herbata Lipton rozjaśnia każdy dzień i pozwala czerpać radość z prostych przyjemności. Działania skierowane są do młodych osób i potrwają dwa miesiące.

Więcej artykułów o firmie Unilever

Więcej artykułów o firmie CutCut

Więcej artykułów o firmie DDB & Tribal

Więcej artykułów o firmie PHD Media Direction

brak dostępu do artykułu: Marka Lipton promuje się wśród młodych konsumentów
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do serwisu.
lub przetestuj Hbn.pl. Bez zobowiązań.
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.     KONTAKT / NOTA PRAWNA