KONTAKT / NOTA PRAWNA 
HBN
login:
hasło:
zapamiętaj mnie | › nie pamiętasz hasła?  

Coca-Cola HBC Polska wprowadza markę Caffè Vergnano


Rynek kawy w Polsce wart jest około 7 mld zł. Ponad połowa Polaków pije kawę poza domem i ten odsetek rośnie – na przestrzeni 3 lat o 12pp. Realizując założenia strategii biznesowej 24/7, Coca-Cola HBC rozszerzyła udział tego produktu w swojej ofercie i nawiązała strategiczne partnerstwo z Caffè Vergnano – rodzinną marką z Włoch, z ponad 140-letnią tradycją.


Więcej artykułów o firmie Coca-Cola

Więcej artykułów o firmie Caffe Vergnano

brak dostępu do artykułu: Coca-Cola HBC Polska wprowadza markę Caffè Vergnano
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do serwisu.
lub przetestuj Hbn.pl. Bez zobowiązań.
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.     KONTAKT / NOTA PRAWNA