KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
Netto
badania
Liczba wyszukanych artykułów: 30
Średni koszyk zakupowy już za ponad 300 zł
Z najnowszego Badania i Raportu Koszyk Zakupowy autorstwa ASM Sales Force Agency wynika, że w lipcu 2024 roku średnia cena koszyka zakupowego przebiła barierę 300 zł. Taka sytuacja miała również miejsce ...
2024-08-20 Soft drinks
firmy:
Auchan
,
Biedronka
,
Intermarche
,
Lidl
,
Makro Cash & Carry
,
Netto
,
Selgros Cash&Carry
Badanie Koszyka zakupowego w lutym
Żywność w polskich sklepach wciąż drożeje, ale nieco wolniej niż w poprzednich miesiącach. Jak wynika z najnowszego Badania i Raportu Koszyk Zakupowy autorstwa ASM Sales Force Agency, w lutym 2024 r ...
2024-03-15 Soft drinks
firmy:
Auchan
,
Biedronka
,
Kaufland
,
Lidl
,
Netto
,
Selgros Cash&Carry
Większość sieci handlowych podniosło ceny w styczniu
Dynamika wzrostu cen w sieciach handlowych nieco osłabła choć ceny podstawowych produktów spożywczych wciąż pozostają na bardzo wysokim poziomie. Jak wynika z najnowszego Badania i Raportu Koszyk Zakupowy autorstwa ASM Sales ...
2024-02-15 Soft drinks
firmy:
Auchan
,
Biedronka
,
Kaufland
,
Lidl
,
Netto
Zakupy spożywcze podrożały w ciągu roku o 4,3%
Ceny żywności w Polsce nadal rosną, choć znacznie wolniej niż przed rokiem. Jak wynika z najnowszego Badania i Raportu Koszyk Zakupowy autorstwa ASM Sales Force Agency w grudniu 2023 r. wartość ...
2024-01-17 Soft drinks
firmy:
Auchan
,
Biedronka
,
Kaufland
,
Lidl
,
Netto
Zakupy spożywcze podrożały w ciągu roku o 4,3%
×
Polacy robią świąteczne zakupy głównie w dyskontach
Ponad połowa Polaków robi przedświąteczne zakupy w dyskoncie – wynika z badań przeprowadzonych przez Research Collective na zlecenie Netto Polska. Inflacyjny wzrost cen produktów żywnościowych umacnia ten trend i wpływa na ...
2023-04-06 Soft drinks
firmy:
Netto
Polacy robią świąteczne zakupy głównie w dyskontach
×
Koszyk zakupowy w styczniu droższy o 15%
Rok 2023 przywitał nas kolejnymi wzrostami w sklepach. Jak wynika z najnowszego badania ASM Sales Force Agency, w styczniu podstawowe zakupy spożywcze były o 15% droższe niż przed rokiem. Ponownie ...
2023-02-17 Soft drinks
firmy:
Auchan
,
Biedronka
,
Kaufland
,
Lidl
,
Netto
Netto z największym wzrostem liczby wizyt
Z badania, przeprowadzonego wśród ponad 470 tys. konsumentów przez firmę Proxi.cloud i platformę badawczą UCE RESEARCH, wynika, że we wrześniu 2022 r. Biedronka wygenerowała 64% wszystkich koszyków dyskontowych. Pod tym względem ...
2022-10-21 Soft drinks
firmy:
Aldi
,
Biedronka
,
Lidl
,
Netto
Zmiany w wyborach sieci dyskontowych
Analiza zachowań ponad 280 tys. osób robiących zakupy w dyskontach spożywczych wykazała, że w I półroczu br. sklepy Biedronki odwiedziło aż 94% z nich. Do tego jedna czwarta klientów tej sieci ...
2022-09-23 Soft drinks
firmy:
Aldi
,
Biedronka
,
Lidl
,
Netto
Polacy szukają w dyskontach tańszych produktów
Ponad jedna trzecia konsumentów w Polsce szuka w dyskontach promocji na mięso, 29% liczy na olej, masło i margarynę w promocji, a tańszego cukru czy mąki poszukuje 27% Polaków - wynika ...
2022-09-14 Soft drinks
firmy:
Aldi
,
Biedronka
,
Lidl
,
Netto
Netto i Aldi z dużymi wzrostami liczby klientów
W ciągu ostatniego roku ruch w dyskontach w Polsce wzrósł o ponad 13%. Liderami pod tym względem są sieci Netto oraz Aldi, które odwiedza odpowiednio o 52% i 45% więcej klientów ...
2022-08-18 Soft drinks
firmy:
Aldi
,
Biedronka
,
Lidl
,
Netto
Biedronka przyciąga ponad 90% klientów sieci dyskontowych
W tym roku do Biedronki poszło ponad 91% klientów wszystkich dyskontów spożywczych. Jednak największy wzrost penetracji tego rynku odnotowało Netto, poprawiając ubiegłoroczny wynik o przeszło 11 p.p. - wynika z raportu ...
2022-06-09 Soft drinks
firmy:
Aldi
,
Biedronka
,
Lidl
,
Netto
Biedronka przyciąga ponad 90% klientów sieci dyskontowych
×
Dyskonty będą rosły powyżej 7% rocznie
W latach 2021-2026 dyskonty będą najszybciej rozwijającym się kanałem na rynku spożywczym w Polsce, wynika z najnowszych prognoz PMR zawartych w raporcie "Handel detaliczny artykułami spożywczym w Polsce 2021. Analiza rynku ...
2021-08-16 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Lidl
,
Netto
Spadła lojalność klientów do dyskontów
Jak wynika z raportu firmy technologicznej Proxi.cloud oraz UCE Research, w drugim kwartale 2021 r. sieć Biedronka odpowiadała za niecałe 64% wszystkich wizyt w dyskontach spożywczych, a wszystkie największe sieci z ...
2021-08-04 Soft drinks
firmy:
Aldi
,
Biedronka
,
Lidl
,
Netto
Rynek czeka na rebranding sklepów Tesco
W marcu właściciel sklepów Netto uzyskał zgodę na przejęcie sieci Tesco. W ciągu najbliższych 18 miesięcy, 301 sklepów Tesco opuści segment hipermarketów i supermarketów i przejdzie do segmentu dyskontów. - ...
2021-03-25 Soft drinks
firmy:
Netto
,
Tesco
Coraz wyższe ceny w dyskontach
Badacze przeprowadzili analizę różnic cen, jakie wystąpiły w dyskontach na przestrzeni dwóch ostatnich lat. Badanie wykazało, że najmocniej zdrożały artykuły standardowo kupowane przez rodziny - aż o 11%. Najmniej mogli ...
2019-10-01 Soft drinks
firmy:
Aldi
,
Biedronka
,
Lidl
,
Netto
Prawie wszyscy Polacy jedzą pieczywo
Z badania, przeprowadzonego przez Kantar Millward Brown na zlecenie sieci sklepów Netto wynika, że aż 98% Polaków jada pieczywo, a ponad 80% robi to przynajmniej raz dziennie. Zrealizowane badania pokazują ...
2017-12-06 Food & drinks
firmy:
Netto
Sklepy dyskontowe skręcają w kierunku supermarketów
W ciągu dwóch lat liczba sklepów dyskontowych w Polsce zbliży się do 4 tys., a dalszy wzrost będzie oznaczał ryzyko kanibalizacji i w rezultacie spadku zyskowności. Szczególnie, że zmieniają się oczekiwania ...
2017-10-20 Soft drinks
firmy:
Aldi
,
Biedronka
,
Lidl
,
Netto
Klienci Netto wybrali nowe produkty
W ofercie produktów Półka Zdrowa w sklepach Netto pojawiło się 48 nowych artykułów. Zostały wskazane przez klientów sieci jako te, które najbardziej chcieliby kupić w swoim ulubionym sklepie. - Badanie ...
2017-08-04 Soft drinks
firmy:
Netto
Sklepy dyskontowe głównym miejscem zakupów
Niemal 60% polskich nabywców wskazuje sklepy dyskontowe jako główne miejsce zakupów produktów FMCG. Nieznacznie zmalało zainteresowanie małymi sklepami spożywczymi (18% w 2016 wobec 21% w 2015). Pozycja hipermarketów i supermarketów utrzymuje ...
2017-04-19 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Carrefour
,
Kaufland
,
Lidl
,
Netto
,
Tesco
Wielkanocny koszyk Onetu
Na świąteczne zakupy w tym roku trzeba wydać średnio 249 PLN, ale jeśli wybierze się najtańszą sieć w badaniu ABR SESTA, to można zaoszczędzić do 10% tej kwoty. W badaniu zrealizowanym ...
2017-04-13 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Lidl
,
Netto
,
Polomarket
,
Tesco
1
|
2
[2]
FILTRY
data publikacji
› ostatnie 3 miesiące [1]
› ostatni rok [4]
› kiedykolwiek [30]
działy
› handel [30]
› inwestycje [4]
› promocje i PR [4]
› innowacje i nowości [1]
› akwizycje i fuzje [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Biedronka [23]
› Lidl [23]
› Aldi [11]
› Auchan [7]
› Kaufland [7]
› Tesco [6]
› Intermarche [3]
› Selgros Cash&Carry [3]
› Carrefour [2]
› E.Leclerc [2]
› Piotr i Paweł [2]
› Żabka [2]
› Alma [1]
› Czerwona Torebka [1]
› Delikatesy Centrum [1]
› Lewiatan [1]
› Makro Cash & Carry [1]
› Polomarket [1]
› Real [1]
› Rossmann [1]
› Społem [1]
kategorie rynkowe
› owoce i warzywa [3]
› mleko [3]
› inne produkty [3]
› słodycze i przekąski [2]
› alkohol [1]
› mięso i ryby [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA