KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
Frisco.pl
badania
Liczba wyszukanych artykułów: 16
Badanie cen produktów spożywczych
Eksperci ASM Sales Force Agency przeprowadzili badania cen produktów spożywczych. Do badania wytypowano 10 najpopularniejszych sieci branży FMCG (Auchan, Biedronka, Carrefour, E.Leclerc, Intermarche, Kaufland, Lidl, Makro, Selgros Cash & Carry, Tesco) ...
2019-05-24 Soft drinks
firmy:
Auchan
,
Biedronka
,
Carrefour
,
E.Leclerc
,
Frisco.pl
,
Intermarche
,
Kaufland
,
Lidl
,
Makro Cash & Carry
,
Selgros Cash&Carry
,
Tesco
Frisco.pl z wysokim wzrostem przychodów
Lider warszawskiego rynku e-grocery, supermarket Frisco.pl, zanotował w 2018 r. wzrost sprzedaży o 32,4% do 96,53 mln PLN. Łączy się on z powiększaniem się bazy aktywnych klientów, która obecnie porównywalna jest ...
2019-03-04 Soft drinks
firmy:
Frisco.pl
Tesco najpopularniejszym e-sklepem z żywnością
Wśród działających w Polsce sklepów internetowych z żywnością najpopularniejszy pozostaje eZakupy.tesco.pl. Na drugim miejscu znalazł się Auchandirect.pl - wynika z badania Gemius/PBI opracowanego przez Wirtualnemedia.pl. Serwisy Frisco.pl i Bdsklep.pl, które ...
2019-01-14 Soft drinks
firmy:
Auchan
,
Bdsklep.pl
,
Frisco.pl
,
Tesco
Polacy deklarują chęć zakupów w e-Biedronce
Niemal połowa posługujących się internetem mieszkańców miast liczących powyżej 200 tys. mieszkańców robiła już zakupy podstawowych produktów w sieci. Polacy rozpoznają większość popularnych sklepów internetowych i pozytywnie oceniają swoje doświadczenia z ...
2018-11-19 Soft drinks
firmy:
Auchan
,
Biedronka
,
Frisco.pl
,
Kaufland
,
Lidl
,
Rossmann
,
Tesco
,
Żabka
Sprzedaż e-żywności w Polsce z niższą dynamiką
Z danych Eurostatu wynika, że w 2016 r. 9% Polaków, kupiło żywność przez internet w okresie 3 miesięcy przed realizacją badania. W 2010 r. było to 6%. Dynamika wzrostu na poziomie ...
2017-11-06 Soft drinks
firmy:
Frisco.pl
Co 10 warszawskie gospodarstwo domowe ma kupować żywność online
Sklep internetowy z żywnością Frisco.pl zwiększa przychody dużo szybciej niż rynek. Firma planuje ekspansję ogólnopolską, jednak dopiero po podwojeniu sprzedaży na rynku warszawskim - czytamy w Pulsie Biznesu. Zdaniem firmy ...
2017-08-22 Soft drinks
firmy:
Frisco.pl
Konsumentom brakuje czasu na zakupy
Połowie Polaków w dużych miastach zakupy zajmują dwie godziny tygodniowo. 1/3 z nich chciałaby skrócić ten czas. - Duże zakupy spożywcze wymagają poświęcenia czasu, trzeba pojechać do marketu, zrobić zakupy ...
2016-07-19 Soft drinks
firmy:
Frisco.pl
Frisco.pl chce przełamać bariery dotyczące zakupów w sieci
Jedynie co czwarta osoba (28%), która nie robiła dotychczas zakupów spożywczych w sieci uważa, że sprzedawana przez Internet żywność jest tańsza niż w tradycyjnych sklepach - wynika z badań Millward Brown ...
2015-12-01 Soft drinks
firmy:
Frisco.pl
Spożywcze e-zakupy coraz bardziej fit
Z roku na rok w okresie wiosennym dynamicznie zwiększa się sprzedaż produktów typu fit przez internet – wynika z analizy e-supermarketu Frisco.pl. Od kwietnia do czerwca 2014 wzrost ten sięgał niemal ...
2015-05-07 Soft drinks
firmy:
Frisco.pl
Jedzenie w sieci kupują głównie kobiety
Około 60% klientów w internetowych sklepach spożywczych stanowią kobiety – wynika z danych sklepu Frisco.pl. To one częściej niż mężczyźni robią zakupy spożywcze w sieci. Rynek produktów FMCG, przede wszystkim spożywczych ...
2015-01-05 Soft drinks
firmy:
Frisco.pl
Święta to dobry okres dla e-sklepów spożywczych
Sprzedaż e-supermarketów spożywczych wyraźnie rośnie w okresie przedświątecznym. Większy jest również koszyk zakupowy statystycznego klienta. Niektóre produkty – jak bakalie, barszcz czy uszka – notują nawet dziesięciokrotne wzrosty. Dynamicznie rośnie również ...
2014-12-22 Soft drinks
firmy:
Frisco.pl
Rośnie sprzedaż produktów eko w sklepach internetowych
Klienci e-marketów coraz częściej decydują się na zamawianie produktów ekologicznych. Liczba osób kupujących w sieci zdrową żywność, napoje, naturalne środki czystości, kosmetyki i wyroby przeznaczone dla dzieci jest o 84% większa ...
2013-08-23 Soft drinks
firmy:
Frisco.pl
Badanie warszawskich klientów e-sklepów
Prawie co czwarta osoba z Warszawy, która kupuje jedzenie w internecie mieszka na Mokotowie - wynika z badania opracowanego przez e-supermarket Frisco.pl. Kolejne miejsca zajmują mieszkańcy Ursynowa i Śródmieścia (po 13%) ...
2013-07-10 Soft drinks
firmy:
Frisco.pl
Badanie grillowych zwyczajów Polaków
Sklep internetowy Frisco.pl w kwietniu przeprowadził ankietę na próbie 800 internautów, dotyczącą grillowych przyzwyczajeń Polaków. Około 94% badanych zamierza grillować w tym roku, z tego 49% planuje początek "sezonu" w ...
2013-04-26 Soft drinks
firmy:
Frisco.pl
Wielkanocne zakupy z Internetu
Przed świętami wielkanocnymi e-delikatesy oraz sklepy internetowe z branży spożywczej intensywniej zachęcają do zakupów z dostawą do domu. Czy zamawianie jedzenia przez Internet zyska w końcu na popularności, tak jak przewidują ...
2013-03-28 Soft drinks
firmy:
Alma
,
A.pl
,
Auchan
,
DoDomku.pl
,
E.Leclerc
,
FreeDelikatesy.pl
,
Frisco.pl
,
Piotr i Paweł
,
Tesco
W Polsce działa ok. 300 e-sklepów spożywczych
Za pięć lat rynek e-delikatesów w Polsce ma być wart nawet 2 mld PLN. Być może wejście na niego Tesco spowoduje szybszy wzrost, bo na razie rynek ten rozwija się raczej ...
2012-10-01 Soft drinks
firmy:
Alma
,
Auchan
,
E.Leclerc
,
Foodini.pl
,
Frisco.pl
,
Piotr i Paweł
,
Tesco
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [16]
działy
› handel [16]
› inwestycje [1]
› promocje i PR [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Auchan [5]
› Tesco [5]
› E.Leclerc [3]
› Alma [2]
› Biedronka [2]
› Kaufland [2]
› Lidl [2]
› Piotr i Paweł [2]
› A.pl [1]
› Bdsklep.pl [1]
› Carrefour [1]
› DoDomku.pl [1]
› Foodini.pl [1]
› FreeDelikatesy.pl [1]
› Intermarche [1]
› Makro Cash & Carry [1]
› Rossmann [1]
› Selgros Cash&Carry [1]
› Żabka [1]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [2]
› owoce i warzywa [2]
› mięso i ryby [2]
› mleko [1]
› słodycze i przekąski [1]
› inne produkty [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA