KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
FoodCare
badania
Liczba wyszukanych artykułów: 46
Marka Tiger z najlepszą ekspozycją w sklepach
Z pierwszych danych z opracowanego przez firmę eLeader raportu wynika, że należąca do Grupy Maspex marka Tiger miała ponad 19 procentowy share of shelf wśród wszystkich producentów napojów energetyzujących. Od 1 ...
2024-06-11 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
FoodCare
,
Grupa Maspex
,
Red Bull
marki:
Monster
,
Red Bull
,
Tiger
,
Black
Podsumowanie 6. edycji rankingu Równi w Biznesie
Markowe praliny, wódki, soki i napoje niegazowane oraz czekolady – często, kiedy mamy ochotę na produkt z tych kategorii, zaglądamy do najbliższego, osiedlowego sklepu. Mimo to ich producenci wciąż oferują lepsze ...
2023-05-10 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
De Care
,
Eurocash
,
FoodCare
,
Gemini Grupe
,
McCormick
,
SM Gostyń
,
Storck
,
Unilever
,
ZC Vobro
Czynniki wyboru wody mineralnej przez Polaków
Przy decyzji, którą markę wody mineralnej lub źródlanej wybrać, najważniejszym czynnikiem dla polskich konsumentów okazał się być jej smak, wskazany przez ponad połowę badanych - wynika z badania Pentagon Research ...
2019-03-18 Soft drinks
firmy:
FoodCare
,
Muszynianka
,
Nałęczów Zdrój
,
Nestle
,
Oshee
,
Żywiec Zdrój
marki:
Kinga Pienińska
,
Żywiec Zdrój
,
Nałęczowianka
,
Muszynianka
,
Cisowianka
,
Ostromecko
Piwo bezalkoholowe zagrożeniem dla branży napojowej?
Firma badawcza Nielsen opublikowała dane podsumowujące sprzedaż piwa na polskim rynku w okresie kwiecień-wrzesień tego roku. Wynika z nich, że wzrost wartości rynku przekroczył 10%, a sprzedaż wolumenowa wzrosła o ponad ...
2018-10-30 Soft drinks
firmy:
FoodCare
,
Oshee
marki:
Combu
Rośnie sprzedaż płatków śniadaniowych w małych sklepach
W okresie od stycznia do maja 2018 r. płatki śniadaniowe miało w ofercie ponad 80% wszystkich sklepów małoformatowych do 300 m2. Konsument mógł wybierać średnio z ok. 9-10 wariantów płatków. Wartość ...
2018-09-03 Soft drinks
firmy:
FoodCare
,
Grupa Maspex
,
Nestle
,
Sante
marki:
Mlekołaki
,
Sante
,
Nestle
,
Lubella
Black Energy Drink rozpoczyna kampanię w Bułgarii
Marka Black obecna na 52 rynkach zagranicznych, rusza z kampanią reklamową w Bułgarii. Strategia została oparta o przekaz związany z atrybutami napoju: szybkość, moc, energia, siła, skupienie, spryt. Kampanię podzielono ...
2017-09-06 Soft drinks
firmy:
FoodCare
,
Bridge 2 Fun
marki:
Black
Spadły wydatki reklamowe na energy drinki
W 2016 r. znacząco spadły wydatki na reklamy napojów energetycznych w tradycyjnych mediach. Jedynym kanałem, którego nie objęły cięcia było radio - wynika z raportu przygotowanego przez Kantar Media dla portalu ...
2017-03-13 Soft drinks
firmy:
FoodCare
,
Grupa Maspex
,
Red Bull
marki:
Red Bull
,
Tiger
,
Black
Rynek energetyków kusi perspektywami wzrostu
Wartość polskiego rynku napojów energetycznych sięga 1,3 mld PLN, a średnie spożycie przekracza 3 litry per capita rocznie. W latach 2016-2020 rynek energetyków ma urosnąć do 1,8 mld PLN - podają ...
2017-01-09 Soft drinks
firmy:
FoodCare
,
Grupa Maspex
,
Red Bull
marki:
Red Bull
,
Tiger
,
Black
Black Energy Drink wchodzi na nowe rynki
Firma FoodCare wprowadza swój flagowy napój energetyczny na kolejne międzynarodowe rynki. W ramach kampanii promującej wejście Black Energy Drink, ambasador marki Mike Tyson, odwiedził Bułgarię i Rumunię. W Bułgarii konferencja ...
2016-10-10 Soft drinks
firmy:
FoodCare
marki:
Black
Rynek napojów energetycznych i izotonicznych wciąż rośnie
Z danych firmy badawczej Nielsen wynika, że w okresie 12 miesięcy zakończonych w maju 2016 r., wartość sprzedaży napojów energetycznych i izotonicznych w Polsce wyniosła 1,2 mld PLN - czytamy w ...
2016-09-12 Soft drinks
firmy:
FoodCare
Segment napojów izotonicznych z dwucyfrowym wzrostem
Kategoria napojów izotonicznych notuje w Polsce dynamiczny wzrost - wartościowy na poziomie 21%, wolumenowy w wysokości 37% oraz ilościowej w sztukach o 26% - wynika z danych FoodCare za firmą Nielsen ...
2016-07-15 Soft drinks
firmy:
FoodCare
marki:
4Move
Polacy wydają na energetyki już prawie 1 mld PLN
Wydatki polskich konsumentów na napoje energetyczne, w okresie od II kwartału 2015 r. do I kwartału 2016 r., zwiększyły się do 960 mln PLN. Zdaniem przedstawicieli branży do końca tego roku ...
2016-07-15 Soft drinks
firmy:
FoodCare
marki:
Black
Polski rynek napojów energetycznych czekają zmiany
W ostatnim roku rynek napojów energetycznych wzrósł o 10,6% w ujęciu wartościowym, 7,3% wolumenowo oraz 13,2% w sztukach - wynika z danych FoodCare za Nielsen (Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska, jako ...
2016-04-14 Soft drinks
firmy:
FoodCare
marki:
NGine
,
Black
Wielkanocne wypieki Polaków
W okresie Wielkanocy tradycyjnie rośnie sprzedaż produktów używanych do pieczenia ciast. Firma FoodCare podaje, że okres Wielkanocy i Bożego Narodzenia generuje ponad połowę rocznej sprzedaży cukru waniliowego i proszku do pieczenia ...
2016-03-22 Food & drinks
firmy:
FoodCare
marki:
Gellwe
Rynek płatków śniadaniowych rośnie o 4-5%
Wartość rynku płatków śniadaniowych, których sprzedaż odpowiada za ok. 80% rynku produktów śniadaniowych, przekroczyła 500 mln PLN. Zdaniem firmy Nestle, dynamika wzrostu tego rynku ma utrzymać się na poziomie 4-5% - ...
2016-01-21 Food & drinks
firmy:
FoodCare
,
Grupa Maspex
,
Kupiec
,
Nestle
Jose Mourinho ambasadorem marki 4MOVE
Jose Mourinho, jeden z najbardziej utytułowanych i charyzmatycznych menedżerów piłkarskich na świecie rozpoczyna współpracę z marką 4MOVE. Portugalski szkoleniowiec będzie sygnował swoim wizerunkiem nową linię napojów 4MOVE – „The best trainers ...
2015-02-04 Soft drinks
firmy:
FoodCare
marki:
4Move
Jose Mourinho ambasadorem marki 4MOVE
×
poprzedni
następny
Spadł budżet reklamowy producentów napojów energetycznych
W 2014 r. cennikowe wydatki na reklamy napojów energetycznych w mediach pozainternetowych spadły o 42,4%, do 61,7 mln PLN. - Następuje wytchnienie po boomie reklamowym sprzed kilku lat i przenoszenie komunikacji ...
2015-02-04 Soft drinks
firmy:
FoodCare
,
Grupa Maspex
,
Las Vegas Energy Drink
,
Red Bull
marki:
Las Vegas Energy Drink
,
Red Bull
,
Tiger
,
Black
Sprzedaż energetyków FoodCare ma wzrosnąć do 300 mln PLN
W ciągu trzech kolejnych lat przychody ze sprzedaży napojów energetycznych z portfolio FoodCare mają osiągnąć 300 mln PLN. Firma prognozuje, że do końca 2017 r. wartość rynku napojów energetycznych w ...
2014-12-16 Soft drinks
firmy:
FoodCare
marki:
Black
Nowe napoje w portfolio marki Black
Na sklepowe półki trafiły wody funkcjonalne Black Water, nowość w portfolio marki. Jednocześnie FoodCare wprowadził kolejne produkty witaminowe, rozszerzając linię Black Vitamin Energy o nowe warianty smakowe. Wartość rynku napojów ...
2014-11-12 Soft drinks
firmy:
FoodCare
marki:
Black
Nowe napoje w portfolio marki Black
×
poprzedni
następny
Rynek napojów energetycznych rośnie, jednak marże są niskie
Wartość rynku napojów energetycznych wzrosła w ciągu ostatnich 12 miesięcy o 6,7% i wynosi już 818 mln PLN, a wzrost wolumenowy sięgnął 10% - wynika z informacji firmy FoodCare, bazujących na ...
2014-08-01 Soft drinks
firmy:
FoodCare
,
Grupa Maspex
1
|
2
|
3
[3]
FILTRY
data publikacji
› ostatni rok [1]
› kiedykolwiek [46]
działy
› promocje i PR [18]
› innowacje i nowości [10]
› zagranica [7]
› akwizycje i fuzje [3]
› handel [3]
› inwestycje [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Grupa Maspex [15]
› Coca-Cola [6]
› Red Bull [6]
› Nestle [4]
› Oshee [4]
› Hoop Polska [2]
› Belvedere [1]
› De Care [1]
› Eurocash [1]
› Gemini Grupe [1]
› GFT Goldfruct [1]
› Kilargo [1]
› Kupiec [1]
› Las Vegas Energy Drink [1]
› McCormick [1]
› Muszynianka [1]
› Nałęczów Zdrój [1]
› PPL Koral [1]
› Premium Beverages [1]
› Sante [1]
› SM Gostyń [1]
› Storck [1]
› Unilever [1]
› Zbyszko [1]
› ZC Vobro [1]
› Żywiec Zdrój [1]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [39]
› inne produkty [6]
› słodycze i przekąski [5]
› owoce i warzywa [3]
› alkohol [2]
› mleko [1]
› kawa i herbata [1]
firmy marketingowe
› BrandLab [1]
› Bridge 2 Fun [1]
› DDB & Tribal [1]
› FaceAddicted [1]
› Grey [1]
› Havas [1]
› McCann [1]
› Mindshare [1]
› Saatchi & Saatchi [1]
marki
› Black [21]
› Tiger [9]
› Frugo [8]
› 4Move [5]
› Red Bull [5]
› Fitella [4]
› Gellwe [4]
› NGine [4]
› Blow [3]
› Kinga Pienińska [2]
› Oshee [2]
› Powerade [2]
› Augusto [1]
› Buddha [1]
› Cisowianka [1]
› Combu [1]
› La Mattina [1]
› Las Vegas Energy Drink [1]
› Lubella [1]
› Mlekołaki [1]
› Monster [1]
› Muszynianka [1]
› Nałęczowianka [1]
› Nestle [1]
› Ostromecko [1]
› Sante [1]
› Sobieski [1]
› Sprite [1]
› Tymbark [1]
› Żywiec Zdrój [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA