KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
ZM Henryk Kania
badania
Liczba wyszukanych artykułów: 22
ZM Henryk Kania z dwucyfrową poprawą wyników
Zakłady Mięsne Henryk Kania zamknęły ubiegły rok z wysokim wzrostem przychodów i zysków. Przychody ze sprzedaży sięgnęły 1,42 mld PLN wobec 1,29 mld PLN rok wcześniej, natomiast zysk netto sięgnął 53,75 ...
2018-03-15 Food & drinks
firmy:
ZM Henryk Kania
marki:
Henryk Kania
Henryk Kania zapowiada duże inwestycje w markę
ZM Henryk Kania od lat należą do ścisłej czołówki największych producentów na rynku mięsnym w Polsce. Każdego roku spółka notuje dwucyfrowe wzrosty sprzedaży i zyskuje kolejne udziały rynkowe. W siłę ...
2018-03-02 Food & drinks
firmy:
ZM Henryk Kania
marki:
Henryk Kania
Henryk Kania chce powalczyć na rynku przekąsek
Chipsy boczkowe, chipsy mięsne w dwóch smakach, jerky classic oraz mini kabanoski i mini paróweczki z sosem - to oferta mięsnych przekąsek od marki Henryk Kania, która właśnie pojawiła się w ...
2018-01-09 Soft drinks
firmy:
ZM Henryk Kania
marki:
Henryk Kania
Henryk Kania chce powalczyć na rynku przekąsek
×
Henryk Kania z linią produktów dla kobiet
Do sprzedaży wchodzą właśnie przekąski drobiowe pod marką Henryk Kania Maestro. Drobiowy baton proteinowy oraz kabanoski drobiowe dają początek innowacyjnej na polskim rynku wędliniarskim linii produktów "for woman". Oba produkty ...
2017-11-09 Food & drinks
firmy:
ZM Henryk Kania
marki:
Henryk Kania
Henryk Kania z linią produktów dla kobiet
×
poprzedni
następny
ZM Henryk Kania wprowadza kabanosy i paróweczki w kubeczkach
Mini paróweczki oraz kabanoski w trzech smakach - classic, bekonowym i paprykowym - pakowane w kubeczki - to nowość w segmencie mięsnych przekąsek od ZM Henryk Kania. To również kolejne produkty ...
2017-08-08 Food & drinks
firmy:
ZM Henryk Kania
marki:
Henryk Kania
ZM Henryk Kania wprowadza kabanosy i paróweczki w kubeczkach
×
poprzedni
następny
Parówki w portfolio marki Maestro
Zakłady Mięsne Henryk Kania poszerzają dotychczasową ofertę parówek. W sklepach pojawiły się ich trzy warianty pod marką premium Maestro. Portfolio ZM Kania uzupełniły parówki z szynki, z kurczakiem oraz classic ...
2017-04-04 Food & drinks
firmy:
ZM Henryk Kania
marki:
Maestro
Parówki w portfolio marki Maestro
×
Polacy wydają na parówki 3 mld PLN
Wartość sprzedaży parówek w Polsce wynosi około 3 mld PLN i od 5 lat notuje stały wzrost. Produkty te kupuje 70%, a ich spożycie per capita stawia nas na pierwszym miejscu ...
2016-10-14 Food & drinks
firmy:
ZM Henryk Kania
,
ZM Silesia
ZM Kania wprowadzają kabanosy w nowym opakowaniu
Po sukcesie sprzedażowym kabanosów Maestro w gramaturach 120 g i 175 g, Zakłady Mięsne Henryk Kania poszerzają swoje portfolio w tym segmencie. Nowością są kabanosy Maestro 60 g w trzech wariantach ...
2016-08-30 Food & drinks
firmy:
ZM Henryk Kania
marki:
Henryk Kania
,
Maestro
ZM Kania wprowadzają kabanosy w nowym opakowaniu
×
Przychody ZM Henryk Kania przebiły 1 mld PLN
W 2015 r. Zakłady Mięsne Henryk Kania osiągnęły 1,03 mld PLN przychodów ze sprzedaży, wobec 847,9 mln PLN, co oznacza wzrost o 21%. Firma zanotowała 41,4 mln PLN jednostkowego zysku netto ...
2016-03-22 Food & drinks
firmy:
ZM Henryk Kania
ZM Henryk Kania zwiększyły udziały rynkowe
Wędliny Zakładów Mięsnych Henryk Kania zarówno pod marką Henryk Kania, jak i Henryk Kania Maestro, zwiększyły w ubiegłym roku swoje udziały w rynku - wynika z badań GfK Polonia. Największe wzrosty ...
2016-03-16 Food & drinks
firmy:
ZM Henryk Kania
marki:
Henryk Kania
Parówki królują w branży wędliniarskiej
Segment parówek notuje wzrosty od 5 lat, a jego wartość wynosi ok. 3 mld PLN. Konsumpcja w domach odpowiada za połowę tej wartości. Druga część rynku to sprzedaż w segmencie HoReCa ...
2015-11-10 Food & drinks
firmy:
Animex
,
Indykpol
,
Sokołów
,
ZM Henryk Kania
ZM Henryk Kania chcą zwiększyć eksport
Zakłady Mięsne Henryk Kania chcą zwiększać sprzedaż eksportową. Spółkę interesuje zwłaszcza rynek niemiecki, na którym może się pojawić dzięki akwizycji - poinformował na konferencji przewodniczący rady nadzorczej spółki, Henryk Kania ...
2015-09-16 Food & drinks
firmy:
ZM Henryk Kania
ZM Henryk Kania chcą zwiększyć eksport
×
Henryk Kania poszerza współpracę z Tesco
Producent wyrobów wędliniarskich, spółka ZM Henryk Kania, poszerza zakres współpracy z siecią supermarketów Tesco na terenie Wysp Brytyjskich. Jest to kolejny krok w kierunku zwiększenia udziału eksportu w ogólnej strukturze przychodów ...
2015-06-25 Food & drinks
firmy:
Tesco
,
ZM Henryk Kania
marki:
Henryk Kania
Wędliny Henryk Kania w co trzecim polskim domu
Z ostatnich badań Instytutu GfK Polonia wynika, że w I kwartale tego roku wędliny pod marką Henryk Kania i Henryk Kania Maestro kupiło ok. 3,9 mln gospodarstw domowych. Oznacza to, że ...
2015-06-09 Food & drinks
firmy:
ZM Henryk Kania
Wędliny Henryk Kania w co trzecim polskim domu
×
Henryk Kania znacznie poprawił kwartalne wyniki
Zakłady Mięsne Henryk Kania podały wyniki finansowe za I kwartał tego roku. Przychody ze sprzedaży poszły w górę o 27%, do 206,3 mln PLN, a zysk netto wzrósł o 45,2% i ...
2015-05-18 Food & drinks
firmy:
ZM Henryk Kania
Do 2018 r. ZM Henryk Kania chcą podwoić przychody
Zakłady Mięsne Henryk Kania planują podwoić obroty do 2018 r. Głównymi obszarami wzrostu przychodów ma być m.in. zwiększenie sprzedaży produktów marki Henryk Kania oraz poszerzenie dystrybucji na rynku lokalnym, a także ...
2015-03-13 Food & drinks
firmy:
ZM Henryk Kania
ZM Henryk Kania zwiększył przychody o 41%
Zakłady Mięsne Henryk Kania osiągnęły w 2014 roku przychody ze sprzedaży w wysokości 851,8 mln PLN, co oznacza wzrost o 41% w porównaniu do roku 2013. Zysk netto spółki wyniósł 31,8 ...
2015-03-12 Food & drinks
firmy:
ZM Henryk Kania
marki:
Henryk Kania
Budżet na promocję wędlin wzrósł o 76%
W 2014 r. cennikowe wydatki reklamowe branży wędliniarskiej wzrosły o 76%, do 96,8 mln PLN. Liderami pod tym względem są firmy Tarczyński, ZPM Henryk Kania, Sokołów i Animex – informuje portal ...
2014-12-16 Food & drinks
firmy:
Animex
,
Sokołów
,
Tarczyński
,
ZM Henryk Kania
,
ZM Madej Wróbel
Rośnie sprzedaż wędlin paczkowanych
Sprzedaż wędlin paczkowanych w Polsce dynamicznie rośnie. W ostatnich miesiącach udział paczkowanych produktów wzrósł o 5 pkt proc. i stanowi ok. 35% sprzedaży. Jak podkreślają producenci, kupując takie wędliny, konsument zyskuje ...
2014-11-25 Food & drinks
firmy:
ZM Henryk Kania
ZM Henryk Kania z szerszą linią Maestro
Zakłady Mięsne Henryk Kania wprowadzają do oferty nowe produkty w ramach linii Maestro. Równocześnie linia ta – pozycjonowana w segmencie wędlin mainstream premium – została rozszerzona o nowe kategorie. Celem ...
2014-11-20 Food & drinks
firmy:
ZM Henryk Kania
marki:
Henryk Kania
1
|
2
[2]
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [22]
działy
› innowacje i nowości [9]
› promocje i PR [8]
› zagranica [4]
› inwestycje [2]
› akwizycje i fuzje [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Animex [3]
› Sokołów [3]
› Tarczyński [2]
› Indykpol [1]
› Tesco [1]
› ZM Madej Wróbel [1]
› ZM Silesia [1]
kategorie rynkowe
› mięso i ryby [22]
› słodycze i przekąski [2]
marki
› Henryk Kania [10]
› Maestro [2]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA