KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
Lavazza
badania
Liczba wyszukanych artykułów: 7
Jakie są najbardziej cenione marki w Polsce?
Firma Inquiry zbadała, które marki w Polsce mają najbardziej zadowolonych klientów oraz ceny najbardziej adekwatne do jakości produktów i usług. Ranking powstał w oparciu o dane YouGov BrandIndex za 2023 r ...
2024-07-03 Soft drinks
firmy:
Allegro
,
Lavazza
,
Lidl
,
Lotte Wedel
,
Rossmann
marki:
E.Wedel
,
Lavazza
Rusza kampania Lavazzy w Polsce
Lavazza rozpoczęła polską odsłonę globalnej kampanii "More than Italian". Emitowane od 18 marca spoty mają podkreślać wszechstronność kawy tej marki w zaspakajaniu różnych gustów konsumentów. Lavazza uważana jest za synonim ...
2019-03-18 Food & drinks
firmy:
Lavazza
,
VMLY&R
marki:
Lavazza
Rusza kampania Lavazzy w Polsce
×
poprzedni
następny
Lavazza wchodzi na rynek z nową kawą mieloną
Firma Lavazza wprowadza na polski rynek nową linię kaw mielonych, z przeznaczeniem do tradycyjnych metod parzenia. Kawa Filtro Italiano łączy właściwości tradycyjnej kawy mielonej z jej autentycznym, włoskim smakiem. Według ...
2016-09-14 Food & drinks
firmy:
Lavazza
marki:
Lavazza
Lavazza wchodzi na rynek z nową kawą mieloną
×
poprzedni
następny
Mokate kontroluje połowę rynku cappuccino w Polsce
Spółka Mokate, producent kaw, herbat i półproduktów dla przemysłu spożywczego, utrzymuje się na pozycji zdecydowanego lidera rynku cappuccino w Polsce. Wartościowy udział Mokate w rynku cappuccino wynosi dziś ok. 56% ...
2014-10-15 Soft drinks
firmy:
Mokate
marki:
Mokate
,
NYCoffee
,
Lavazza
Producenci kawy zwiększają wydatki reklamowe
W ciągu 7 miesięcy 2013 roku wydatki reklamowe producentów kawy w Polsce były prawie 5-krotnie większe od herbaty. To znaczna zmiana w stosunku do 2012 roku, gdy różnica ta wynosiła 1,5 ...
2013-09-26 Soft drinks
firmy:
Amber Spark
,
Big-Active
,
Malwa Tea
,
Mokate
,
Mondelez Polska
,
Nestle
,
Sante
,
Strauss Cafe Poland
,
Teekanne
,
Unilever
marki:
Minutka
,
Jacobs
,
Douwe Egberts
,
Nescafe
,
Saga
,
Pedros
,
Irving
,
Lipton
,
Loyd
,
Teekanne
,
Lavazza
,
MK Cafe
Lavazza ma 14% udziału w rynku kawy ziarnistej
Udziały kawy ziarnistej Lavazza w polskim rynku systematycznie rosną odkąd partnerem firmy zostało Mokate. W ostatnim roku zwiększyły się one do 14,0% wartościowo oraz do 9% ilościowo. Rok do roku wartość ...
2013-03-22 Food & drinks
firmy:
Mokate
marki:
Lavazza
Rośnie sprzedaż kawy Lavazza na polskim rynku
W segmencie kaw ziarnistych premium, sprzedaż Lavazzy, dystrybuowanej przez Mokate bije kolejne rekordy. Według najnowszych danych za okres badawczy styczeń/luty 2012 Mokate zwiększyło sprzedaż tej kawy zarówno wartościowo jak i ilościowo ...
2012-06-06 Soft drinks
firmy:
Mokate
marki:
Lavazza
FILTRY
data publikacji
› ostatni rok [1]
› kiedykolwiek [7]
działy
› promocje i PR [2]
› innowacje i nowości [1]
› handel [1]
› zagranica [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Mokate [4]
› Lavazza [3]
› Allegro [1]
› Amber Spark [1]
› Big-Active [1]
› Lidl [1]
› Lotte Wedel [1]
› Malwa Tea [1]
› Mondelez Polska [1]
› Nestle [1]
› Rossmann [1]
› Sante [1]
› Strauss Cafe Poland [1]
› Teekanne [1]
› Unilever [1]
kategorie rynkowe
› kawa i herbata [7]
› słodycze i przekąski [1]
firmy marketingowe
› VMLY&R [1]
marki
› Douwe Egberts [1]
› E.Wedel [1]
› Irving [1]
› Jacobs [1]
› Lipton [1]
› Loyd [1]
› Minutka [1]
› MK Cafe [1]
› Mokate [1]
› Nescafe [1]
› NYCoffee [1]
› Pedros [1]
› Saga [1]
› Teekanne [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA