KONTAKT / NOTA PRAWNA 
HBN
login:
hasło:
zapamiętaj mnie | › nie pamiętasz hasła?  

Polacy przekonują się do kupowania produktów bez opakowania


Czy Polacy przekonają się do kupowania ryżu i makaronu na wagę do własnego pojemnika? Jak wynika z raportu Unpacking the question of packaging-free przygotowanego przez FM Logistic, w wielu krajach taka forma zakupów zyskuje na popularności. Dzięki wsparciu ze strony operatorów logistycznych, którzy dostosowują się do specyficznych wymagań tego segmentu, to rozwiązanie staje się dostępne dla coraz większej grupy producentów i dystrybutorów.


Więcej artykułów o firmie FM Logistic

brak dostępu do artykułu: Polacy przekonują się do kupowania produktów bez opakowania
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do serwisu.
lub przetestuj Hbn.pl. Bez zobowiązań.
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.     KONTAKT / NOTA PRAWNA