KONTAKT / NOTA PRAWNA 
HBN
login:
hasło:
zapamiętaj mnie | › nie pamiętasz hasła?  

Spadła lojalność klientów do dyskontów


Jak wynika z raportu firmy technologicznej Proxi.cloud oraz UCE Research, w drugim kwartale 2021 r. sieć Biedronka odpowiadała za niecałe 64% wszystkich wizyt w dyskontach spożywczych, a wszystkie największe sieci z tego segmentu zwiększyły penetrację rynkową.

Więcej artykułów o firmie Aldi

Więcej artykułów o firmie Netto

Więcej artykułów o firmie Lidl

Więcej artykułów o firmie Biedronka

brak dostępu do artykułu: Spadła lojalność klientów do dyskontów
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do serwisu.
lub przetestuj Hbn.pl. Bez zobowiązań.
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.     KONTAKT / NOTA PRAWNA