KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 51978
Kolejna odsłona kampanii marki Jameson
Marka Jameson uruchomiła kolejne działania w ramach platformy komunikacyjnej „Szukaj swoich do pary”. Objęły one rynek polski, czeski, węgierski i rumuński. Jameson to irlandzka whiskey z portfolio firmy Wyborowa. W grudniu ...
2024-03-18 Food & drinks
firmy:
Pernod Ricard Wyborowa
,
MullenLowe
marki:
Jameson
LoveBrands Group rozszerza współpracę z Oranżadą Hellena
Od lutego 2024 roku, agencja LoveBrands Group przejmuje obsługę marki Oranżada Hellena w zakresie działań reklamowych ATL i BTL, a także trade i digital. W ramach współpracy, agencja zrealizuje kampanię dla ...
2024-03-18 Soft drinks
firmy:
Colian
,
LoveBrands Relations
marki:
Hellena
Badanie Koszyka zakupowego w lutym
Żywność w polskich sklepach wciąż drożeje, ale nieco wolniej niż w poprzednich miesiącach. Jak wynika z najnowszego Badania i Raportu Koszyk Zakupowy autorstwa ASM Sales Force Agency, w lutym 2024 r ...
2024-03-15 Soft drinks
firmy:
Auchan
,
Biedronka
,
Kaufland
,
Lidl
,
Netto
,
Selgros Cash&Carry
Kaufland obniża ceny na Wielkanoc
„Świąteczny wybór w niskich cenach” to hasło kampanii wielkanocnej Kaufland. Sieć zachęca do przedświątecznych zakupów, szczególnie podkreślając szeroki wybór produktów i atrakcyjne ceny. Poza produktami znajdującymi się w katalogu wielkanocnym i ...
2024-03-15 Soft drinks
firmy:
Kaufland
,
Ancymony
Zdaniem Deloitte Polska nie jest gotowa na system kaucyjny
- Polscy producenci, handel, a także konsumenci, nie są przygotowani na uruchomienie systemu kaucyjnego w 2025 r. – uważa Joanna Leoniewska-Gogola z Deloitte podczas debaty „Czy jesteśmy gotowi na wdrożenie systemu ...
2024-03-15 Soft drinks
firmy:
Deloitte
Dawtona z działaniami w MasterChef Nastolatki
Marka Dawtona rozpoczęła współpracę z programem „MasterChef” skierowaną do nastoletnich kucharzy. Produkty marki są obecne w pięciu odcinkach nowego talent-show. Za działania branded content oraz zakup mediów odpowiada agencja mediowa Value ...
2024-03-15 Food & drinks
firmy:
ZPOW Dawtona
,
Value Media
marki:
Dawtona
Świąteczna Zbiórka Żywności w sklepach sieci
Tradycyjnie w okresie przedświątecznym Auchan Polska udostępnia swoje sklepy na rzecz Świątecznej Zbiórki Żywności organizowanej przez Federację Polskich Banków Żywności. Zbiórka prowadzona jest dla rodzin wielodzietnych, osób bezrobotnych, w kryzysie bezdomności ...
2024-03-15 Soft drinks
firmy:
Auchan
Partia truskawek z niebezpiecznym wirusem
Główny Inspektor Sanitarny został poinformowany poprzez System Wczesnego Ostrzegania o Niebezpiecznej Żywności i Paszach o wykryciu wirusa wywołującego wirusowe zapalenie wątroby typu A (WZW typu A) w partii świeżych truskawek pochodzących ...
2024-03-15 Soft drinks
firmy:
Jeronimo Martins
,
Redenberg
Trwa rozbudowa warszawskiej fabryki Wedla
Lotte Wedel zbliża się do zakończenia największej w swojej historii inwestycji, realizowanej na warszawskiej Pradze. Dzięki projektowi wartemu niemal 300 mln zł, przychody firmy mogą wzrosnąć z 1 mld zł w ...
2024-03-14 Food & drinks
firmy:
Lotte Wedel
Trwa rozbudowa warszawskiej fabryki Wedla
×
Żywiec wprowadza nowe warianty piw 0,0%
Marka Żywiec wprowadza do rodziny Żywiec 0,0% ze smakiem dwa nowe warianty o nietypowych połączeniach smakowych – Żywiec Malinaż z nutą Trawy Cytrynowej 0,0%, Żywiec Miętaż z nutą Bergamotki 0,0% oraz ...
2024-03-14 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Żabka
marki:
Żywiec
Żywiec wprowadza nowe warianty piw 0,0%
×
Branża mleczarska oskarża Biedronkę o zaniżanie cen
Przedstawiciele branży mleczarskiej oskarżają właściciela sieci sklepów Biedronka o celowe zaniżanie cen produktów spożywczych. Producenci twierdzą, że Biedronka sprzedaje mleko i masło kilkadziesiąt procent poniżej kosztów produkcji – czytamy w portalu ...
2024-03-14 Soft drinks
firmy:
Biedronka
„Tutaj jest” hasłem w komunikacji Stokrotki
Agencja Keino opracowała nowy, pojemny format komunikacji dla sieci sklepów Stokrotka. Zmiana wsparta jest kampanią telewizyjną, radiową, online, OOH oraz in-store. Nowy format komunikacji skupiony wokół hasła „tutaj jest” stanowi kolejny ...
2024-03-14 Soft drinks
firmy:
Stokrotka
,
Keino
Kupony rabatowe w sieci Żabka
Sieć sklepów Żabka przygotowała niespodziankę dla klientów korzystających z ofert Żabka Café i #PROSTOzPIECA. Klienci, którzy w wybranym sklepie sieci kupią dowolny produkt z tych ofert, otrzymają ulotkę z aż 12 ...
2024-03-14 Soft drinks
firmy:
Żabka
Kupony rabatowe w sieci Żabka
×
poprzedni
następny
Premiera OSH33 Rave Potion
Po debiucie projektu OSH33 - współpracy marki OSHEE z Matą, przyszedł czas na kolejną odsłonę projektu. Już wkrótce na półkach sklepowych w całej Polsce pojawi się linia napojów OSH33 - Rave ...
2024-03-14 Soft drinks
firmy:
Oshee
,
MediaHub
,
Shootme
marki:
Oshee
Premiera OSH33 Rave Potion
×
GK Specjał ma już ponad 13.000 sklepów franczyzowych
Grupa Kapitałowa Specjał - polski operator franczyzowy i właściciel takich sieci jak Nasz Sklep, Livio czy Rabat Detal, przebił barierę 13.000 sklepów. Tylko w styczniu i lutym bieżącego roku Specjał powiększał ...
2024-03-14 Soft drinks
firmy:
GK Specjał
Wiosenna kampania Ritter Sport
Celem akcji promocyjnej realizowanej pod hasłem „Do wyboru, do koloru” jest umocnienie wśród konsumentów wizerunku czekolad, wyróżniających się kształtem oraz różnorodnością smaków. Zaplanowane są działania OOH na terenie galerii handlowych rozlokowanych ...
2024-03-14 Food & drinks
firmy:
Alfred Ritter
marki:
Ritter
Wiosenna kampania Ritter Sport
×
Ponad 11 tys. drużyn zgłoszonych do XXIV edycji Pucharu Tymbarku
Ponad 11 tys. drużyn z 99% powiatów w Polsce – takim wynikiem zakończyły się zapisy do XXIV edycji Pucharu Tymbarku. Najwięcej drużyn zapisało się w województwie małopolskim, mazowieckim, wielkopolskim oraz lubelskim ...
2024-03-14 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tymbark
marki:
Tymbark
Ponad 11 tys. drużyn zgłoszonych do XXIV edycji Pucharu Tymbarku
×
Wysokobiałkowy serek Piątnicy z większą zawartością białka
Serek Wiejski wysokobiałkowy OSM Piątnica to produkt funkcjonalny, który zapewnia dużą porcję białka – teraz jest to aż 30 g. - Nasz produkt to doskonała i pożywna przekąska, którą docenią zwłaszcza ...
2024-03-14 Food & drinks
firmy:
OSM Piątnica
marki:
Piątnica
Wysokobiałkowy serek Piątnicy z większą zawartością białka
×
Activia zachęca do dbania o zdrowie jelit
Z początkiem marca ruszyła nowa kampania marki Activia. W kreacjach reklamowych prezentowane są trzy kluczowe korzyści płynące z regularnego spożywania produktów marki – zdrowie jelit, komfort trawienia oraz dobre samopoczucie. Działania ...
2024-03-14 Food & drinks
firmy:
Danone
,
MediaCom
,
VML
marki:
Activia
Activia zachęca do dbania o zdrowie jelit
×
Stock Spirits wchodzi w segment alkoholi 0%
Grupa alkoholowa Stock Spirits debiutuje w kategorii alkoholi bezalkoholowych z produktem w stylu ginu o zawartości alkoholu 0%. Nowość pod marką Finsbury pojawi się w Niemczech od czerwca tego roku. Stock ...
2024-03-14 Soft drinks
firmy:
Stock Spirits
marki:
Finsbury
Stock Spirits wchodzi w segment alkoholi 0%
×
[1]
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
[2599]
OSTATNIE WYDANIE
Eurosnack zainwestuje w nową fabrykę
Food & drinks
Colian planuje budowę zakładu w Opatówku
Food & drinks
UOKiK zbiera informacje o nieuczciwych praktykach sieci handlowych
Soft drinks
Biedronka również zamraża ceny produktów
Soft drinks
Sernik królem wielkanocnych wypieków
Soft drinks
Polska czekolada zyskuje na popularności
Food & drinks
Pepsi stawia Zeromat w Waszawie
Soft drinks
Wielkanocna kampania Mąki ze Smokiem
Food & drinks
AI pracuje dla branży piwnej
Soft drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA