KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 52107
ZAS rozszerza ofertę herbat premium
Importer herbat wzbogacił ofertę o wysokiej jakości liściastą herbatę JONES Premium OP pochodzącą z plantacji południowej części Sri Lanki. Jones - to marka wysokiej jakości herbat cejlońskich oferowanych przez ZAS już od ...
2005-03-14 Food & drinks
ZAS rozszerza ofertę herbat premium
×
Spada spożycie soku pomarańczowego w USA
Według ostatnich badań przeprowadzonych przez Data Development Worldwide dla Wydziału ds. cytrusów stanu Floryda wynika, że liczba konsumentów deklarujących zakup soku pomarańczowego w ciągu ostatnich 30 dni spadła z 77% w ...
2005-03-14 Soft drinks
Targi IFE - większa liczba wystawców
IFE POLAND Targi, które odbędą się w dniach 19-21 kwietnia 2005 r. w centrum Expo XXI w Warszawie będą zajmowały większą powierzchnię. Wystawcy III edycji będą zajmować trzy hale, ponad 50% powierzchni ...
2005-03-14 Soft drinks
Kampania BTL Unilevera
W sieciach hipermarketów w całej Polsce oraz w Makro Cash and Carry za zakup określonej ilości promocyjnych produktów klienci otrzymają wiosenne prezenty. Akcja "Rozkoszuj się wiosną", skierowana jest do kobiet w wieku ...
2005-03-14 Food & drinks
Żabka: późniejszy debiut na GPW
Sieć ponad 1.450 sklepów spożywczych nie zdąży z giełdowym debiutem na kwiecień tego roku, jak wstępnie sygnalizowali jej przedstawiciele w grudniu, jednak chce wejść na parkiet jeszcze w drugim kwartale. - Chcielibyśmy ...
2005-03-14 Soft drinks
Maspex zapowiada dalszą ofensywę
Wadowicka grupa, która niedawno przejęła lidera czeskiego i słowackiego rynku soków i napojów oraz "numer 2" rynku węgierskiego, w tym roku skokowo zwiększy przychody ze sprzedaży. Planuje też spore inwestycje, głównie ...
2005-03-11 Soft drinks
Polska broni starej definicji wódki
Polska, Szwecja, Estonia i Finlandia przegrały batalię o definicję wódki. Po pięciu latach prac Komisja Europejska ustaliła, że trunek można produkować nie tylko z ziemniaków i żyta, ale również z winogron ...
2005-03-11 Food & drinks
Trwa walka o popularną markę wina
Wyłączną licencję na Sophię, markę znanego bułgarskiego wina, przejął w Polsce łódzki Elit-Pol, niewielki importer wina. Dostał ją od Dimyat Polska, w którym ostatnio komornik zajął udziały. Elit-Pol od kilku miesięcy usiłuje ...
2005-03-11 Food & drinks
Spadła liczba sklepów spożywczych
Z badań instytutu GfK Polonia wynika, że w ubiegłym roku w Polsce zmniejszyła się liczba sklepów sprzedających artykuły FMCG. Obecnie działa ich około 139 tys. W tym 117,8 tys. to sklepy ...
2005-03-11 Soft drinks
Nowy zakład konfekcjonowania żywności
Kosztem co najmniej 20 mln EUR do końca przyszłego roku brytyjska grupa Hilton Foods wybuduje w Katowickiej Specjalnej Strefie Ekonomicznej (KSSE) zakład konfekcjonowania żywności, głównie pakowania mięsa. Hilton Foods współpracuje m.in. z ...
2005-03-11 Food & drinks
North Coast wprowadza do oferty sok Limonino
Importer włoskich produktów spożywczych wprowadził na rynek sok z sycylijskich cytryn - Limonino. Limonino powstaje na bazie naturalnego soku z cytryny. Pakowany jest do plastikowych małych buteleczek w kształcie cytryny. Dostępne ...
2005-03-11 Soft drinks
Wiśniówka pozostanie przy Józefowie
Wiśniówka jako marka kolorowej wódki została jeszcze w 1965 r. zarejestrowana na rzecz ówczesnej Centrali Handlu Zagranicznego Rolimpex. W 1999 r. stała się własnością Mazowieckiej Fabryki Wódek i Drożdży Polmos z ...
2005-03-11 Food & drinks
Sieci zaatakują segment sklepów osiedlowych?
Nowa strategia sieci polega na prowadzeniu małych (do 40 m2 powierzchni) osiedlowych sklepików. Z lokalną konkurencją walczyłyby one cenami, dzięki upustom od producentów, jakie uzyskują supermarkety. Pierwsza na taki pomysł wpadło Tesco ...
2005-03-11 Soft drinks
Jennifer Aniston w kampanii Heinekena
Numer 1 zeszłorocznej listy najpiękniejszych kobiet świata magazynu People, w Polsce znana głównie z serialu "Przyjaciele" wzięła udział w nowej reklamie Heinekena. - Spot podkreśla premiowość marki, jej wyśmienitą jakość oraz międzynarodowy ...
2005-03-11 Food & drinks
Jeronimo Martins liczy na Biedronki
Portugalska sieć dystrybucji zainwestuje do 2007 r. 150 mln EUR: 90 mln u siebie (50 nowych sklepów) i ponad 60 mln w Polsce w 60-80 nowych Biedronek rocznie. W końcu 2007 ...
2005-03-11 Soft drinks
Nowy manager kategorii Alkoholi Czystych w Wyborowa
Michał Skubis objął z początkiem marca dniem stanowisko Category Manager White Spirits w firmie Wyborowa S.A. Będzie odpowiedzialny za budowanie wizerunku i wsparcie sprzedaży m.in.: Wódki Wyborowa, Seagram's Gin, Tequila Olmeca ...
2005-03-11 Food & drinks
Mars przeniesie fabryki na wschód Europy
Brytyjski producent czekolady Mars planuje przeniesienie swoich fabryk do Europy Środkowej, prawdopodobnie do Polski albo Czech - napisał brytyjski dziennik The Independent. W tej chwili trwają przygotowania do zwolnienia około 1600 osób ...
2005-03-10 Food & drinks
Nałęczowianka wprowadziła nowe opakowania
Od lutego naturalna woda mineralna Nałęczowianka zmienia opakowanie. Zmiany dotyczą głównie butelki i etykiety, ale odświeżaniu uległo także logo marki. Nowa butelka Nałęczowianki jest smukła, ma nowoczesną linię podkreśloną dynamicznymi liniami żłobień ...
2005-03-10 Soft drinks
Nałęczowianka wprowadziła nowe opakowania
×
poprzedni
następny
Scandic Food - nowy produkt linii Owocowa Rozkosz
Firma Scandic Food po raz kolejny w ostatnim czasie wypuściła na rynek nowy produkt pod marką Owocowa Rozkosz. Tym razem jest to Żurawina - dodatek do mięs, sosów i wędlin, a ...
2005-03-10 Food & drinks
Szybki rozwój Eldorado
Lubelska spółka prowadząca sieć supermarketów i hurtowni chce w tym roku zwiększyć przychody o 1,5 mld PLN, czyli o 33%. Plany za rok 2004 zostały zrealizowane - przychody i zyski wzrosły o ...
2005-03-10 Soft drinks
[1]
2481
|
2482
|
2483
|
2484
|
2485
|
2486
|
2487
|
2488
|
2489
|
2490
|
2491
[2606]
OSTATNIE WYDANIE
Eurocash zakończył rok z dobrymi wynikami. I kwartał nowego nieco słabszy
Soft drinks
Herbapol połączył marakuję z Brzoskwinią
Soft drinks
Kabanosowe przekąski z kolagenem
Food & drinks
Mokate w wersji dla aktywnych
Soft drinks
Kabanosy Tarczyński oficjalną przekąską European League of Football
Food & drinks
Jeremy Sochan ponownie w kampanii 4MOVE
Soft drinks
Biegnij z Maczfit dla tych, którzy nie mogą!
Soft drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA