KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 51978
Polomarket rusza z kampanią dla najmłodszych
Sieć sklepów Polomarket rozpoczęła realizację akcji proedukacyjnej skierowanej do dzieci w wieku szkolnym i ich rodziców. Jej celem jest promocja zdrowych nawyków żywieniowych, a głównym elementem kampanii będzie akcja lojalnościowa, której ...
2021-10-28 Soft drinks
firmy:
Polomarket
Akcja Wydziału Nauk o Zdrowiu WUM
Zdrowie odżywianie to nie jest dziedzina, którą przeciętny student lubi najbardziej. Brakuje mu nie tylko motywacji, ale i wiedzy o tym, jak prawidłowo komponować posiłki. Często jest też (błędnie) przekonany, że ...
2021-10-28 Soft drinks
Akcja Wydziału Nauk o Zdrowiu WUM
×
Czekoladowa biografia rodziny Wedlów
27 października swoją premierę ma publikacja "Wedlowie. Czekoladowe imperium" autorstwa Łukasza Garbala. Najnowsza pozycja w ofercie wydawnictwa Czarne, opisuje losy dynastii założycielskiej firmy, która w tym roku obchodzi 170-lecie istnienia. Wedel ...
2021-10-28 Food & drinks
firmy:
Lotte Wedel
marki:
E.Wedel
Czekoladowa biografia rodziny Wedlów
×
UOKiK wszczyna postępowanie wobec Glovo i Uber Eats
UOKiK sprawdzi zasady, na jakich działają aplikacje do zamawiania jedzenia firm Glovo oraz Uber Eats. Ze skarg wynika, że przedsiębiorcy mają problemy z rozliczaniem zamówień - konsumenci nie dostają niezwłocznie zwrotu ...
2021-10-27 Soft drinks
firmy:
Glovo
,
Uber
Spadek przychodów Grupy Żywiec po trzech kwartałach
Po trzech kwartałach 2021 roku Grupa Kapitałowa Żywiec wypracowała 2.733 mln PLN przychodów netto (3 kwartały 2020 r.: 2.986 mln PLN). Skonsolidowany zysk z działalności operacyjnej wyniósł 395 mln PLN (3 ...
2021-10-27 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
Sześciopaki piwa Carlsberg bez folii
Od 27 października na półkach w sklepach Żabka pojawią się sześciopaki puszek piwa Carlsberg, w których zamiast folii łączącej puszki zastosowano Snap Pack, czyli multipack łączący puszki za pomocą punktów klejowych ...
2021-10-27 Soft drinks
firmy:
Carlsberg
,
Żabka
Sześciopaki piwa Carlsberg bez folii
×
Kampania marki enerBIO
Oferta produktów enerBIO, marki własnej Rossmanna, obejmuje m.in. musli, napoje roślinne, suszone owoce, zdrowe batony i przekąski. "Taki skład to rozumiem" to pierwsza kampania marki enerBIO w Polsce. Agencja Ancymony ...
2021-10-27 Soft drinks
firmy:
Rossmann
,
Ancymony
,
Initiative
,
Papaya Films
marki:
enerBIO
Kampania marki enerBIO
×
Zmiana ministra rolnictwa
Prezydent RP Andrzej Duda powołał dziś Henryka Kowalczyka na stanowisko wicepremiera, ministra rolnictwa i rozwoju wsi. Jednocześnie odwołał z tej funkcji dotychczasowego ministra Grzegorza Pudę. - Powrót do resortu traktuję ...
2021-10-27 Soft drinks
Śliwka Nałęczowska w „Top Model”
Śliwka Nałęczowska stawia kolejny krok w swojej karierze sponsora młodych talentów. Marka, która stworzyła konkurs dla twórców, grafików i projektantów "Design by Śliwka Nałęczowska", tym razem wspiera aspirujących modeli telewizyjnego show ...
2021-10-27 Food & drinks
firmy:
Colian
marki:
Śliwka Nałęczowska
Koniec francuskiego szampana w Rosji
Francuski minister ds. handlu Franck Riester poinformował, że rosyjskie władze wystawiły moratorium na wdrożenie zmian etykiet francuskich szampanów eksportowanych do Rosji. Od 31 grudnia na etykietach widnieć ma określenie "wino musujące" ...
2021-10-27 Food & drinks
Glenfiddich liderem wśród single malt w Polsce
Pod koniec ubiegłego roku, William Grant & Sons chwaliło się imponującymi wynikami. W skali globalnej obroty spółki wzrosły o 7,5% względem poprzedniego roku i osiągnęły wartość 1,42 mld GBP. O ponad ...
2021-10-27 Food & drinks
firmy:
CEDC
,
William Grant & Sons
marki:
Glenfiddich
Barbora.pl wchodzi na Górny Śląsk
Barbora kontynuuje ekspansję na polskim rynku. W listopadzie internetowy sklep spożywczy zaoferuje swoje usługi mieszkańcom Katowic i okolicznych miejscowości. To kolejne polskie miasto w zasięgu Barbora.pl, którego mieszkańcy będą mogli skorzystać ...
2021-10-27 Soft drinks
firmy:
Barbora
„Wszyscy lubią Łaciate”
Ruszyła nowa kampania mleka marki Łaciate. Prawdziwy smak i życie w zgodzie z naturą - to wartości, które stoją za marką od lat. Marka prezentuje nową ideę kreatywną za pomocą działań ...
2021-10-27 Food & drinks
firmy:
Mlekpol
,
GPD
,
WaveMaker
marki:
Łaciate
„Wszyscy lubią Łaciate”
×
II edycja programu Fundacji „Wawel z Rodziną”
Fundacja "Wawel z Rodziną" ruszyła z II edycją programu #DobraRobotaChallenge, zachęcającego młodzież do planowania swojej ścieżki zawodowej oraz przygotowania się do podjęcia pierwszej pracy. Do dyspozycji pedagogów przygotowano 5 skryptów ...
2021-10-27 Food & drinks
firmy:
Wawel
marki:
Wawel
II edycja programu Fundacji „Wawel z Rodziną”
×
Stock Polska rozpoczął budowę nowej gorzelni
We wtorek 26 października wmurowano kamień węgielny pod nową gorzelnię, która powstanie na terenie zakładu Stock Polska w Lublinie. Fabryka będzie produkować 100 tys. litrów spirytusu na dobę. Portal Hbn.pl informował ...
2021-10-26 Food & drinks
firmy:
Stock Polska
Kolejny syrop Bio od marki Herbapol
Herbapol Lublin poszerzył linię Bio o nowość - syrop wiśniowy. Producent w linii Bio stawia przede wszystkim na krótkie, proste składy i surowce pochodzące z certyfikowanych, ekologicznych upraw. Nowy syrop ...
2021-10-26 Soft drinks
firmy:
Herbapol Lublin
marki:
Herbapol
Kolejny syrop Bio od marki Herbapol
×
poprzedni
następny
Raport IPSOS o nawykach żywieniowych Polaków
2/3 Polaków jest zdania, że odżywianie ma bardzo duży wpływ na zdrowie. Taka sama większość uważa, że odżywia się zdrowo. Jednocześnie królową polskich śniadań i kolacji jest nadal kanapka z wędliną ...
2021-10-26 Soft drinks
firmy:
Biedronka
Raport IPSOS o nawykach żywieniowych Polaków
×
Ogórki Kanapkowe - nowość od Krakusa
Krakus to lider kategorii ogórków w Polsce. Marka zaproponowała konsumentom nowość - Ogórki Kanapkowe, czyli ogórki konserwowe w słodko-kwaśnej zalewie, pokrojone w plasterki. - Ogórki Kanapkowe Krakus to dodatek do ...
2021-10-26 Food & drinks
firmy:
Grupa Maspex
marki:
Krakus
Ogórki Kanapkowe - nowość od Krakusa
×
BIO mięso mielone z Roztocza w ofercie Lidla
Od poniedziałku 25 października, w sklepach Lidl Polska pojawiło się certyfikowane BIO mięso mielone od "Farmy Roztocza". Sprzedaż artykułów spożywczych od polskich producentów stanowi ponad 70% obrotu Lidl Polska. W ...
2021-10-26 Soft drinks
firmy:
Lidl
BIO mięso mielone z Roztocza w ofercie Lidla
×
Przyprawa do mięs Knorr w nowym opakowaniu
Przyprawa do mięs marki Knorr (Unilever) zyskała odświeżoną szatę graficzną. Na froncie zostały wizualnie przedstawione składniki, z których tworzona jest kompozycja - obok apetycznego zdjęcia gotowej potrawy w formie propozycji podania ...
2021-10-26 Food & drinks
firmy:
Unilever
marki:
Knorr
Przyprawa do mięs Knorr w nowym opakowaniu
×
[1]
238
|
239
|
240
|
241
|
242
|
243
|
244
|
245
|
246
|
247
|
248
[2599]
OSTATNIE WYDANIE
Eurosnack zainwestuje w nową fabrykę
Food & drinks
Colian planuje budowę zakładu w Opatówku
Food & drinks
UOKiK zbiera informacje o nieuczciwych praktykach sieci handlowych
Soft drinks
Biedronka również zamraża ceny produktów
Soft drinks
Sernik królem wielkanocnych wypieków
Soft drinks
Polska czekolada zyskuje na popularności
Food & drinks
Pepsi stawia Zeromat w Waszawie
Soft drinks
Wielkanocna kampania Mąki ze Smokiem
Food & drinks
AI pracuje dla branży piwnej
Soft drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA