KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 52100
Piwa smakowe zwiększają rentowność firm
Według danych AC Nielsen, od lutego 2005 do stycznia 2006 roku Polacy kupili ponad 600 tys. hl piwa smakowego. Oznacza to ponad 26% wzrost sprzedaży wobec roku poprzedniego. Sprzedaż w ubiegłym roku ...
2006-03-10 Food & drinks
Nowa reklama Pepsi powstała w Niemczech
W najnowszej reklamie zatytułowanej PepsiFest, drużyna piłkarskich gwiazd podejmuje wyzwanie gry z zespołem Bawarskich tancerzy. Główne role w filmie grają najlepsi piłkarze świata, m.in. David Beckham, Thierry Henry, Frank Lampard czy Ronaldinho ...
2006-03-10 Soft drinks
Czynniki decydujące o poziomie sprzedaży mocnych alkoholi
CBM Indicator przeprowadził badania wśród właścicieli i kierowników supermarketów oraz sklepów spożywczych i monopolowych. Detaliści do najważniejszych czynników, decydujących o wysokiej sprzedaży alkoholi, zaliczają przystępne ceny i dobrą promocję. W dalszej kolejności ...
2006-03-10 Food & drinks
Napoje niegazowane sprzedają się coraz lepiej
Niegazowane napoje bezalkoholowe straciły wizerunek tanich i kiepskiej jakości produktów. Na światowych rynkach kategoria ta rośnie coraz szybciej, a firmy koncentrują się na produktach o coraz wyższej jakości. Firma badawcza Canadean przewiduje, że napoje ...
2006-03-10 Soft drinks
Żabka wejdzie w większe powierzchnie
- Jesteśmy największą w Polsce siecią sklepów typu convenience. Chcemy nadal rozwijać przyjęty model biznesowy, ale nie poprzez akwizycje, lecz rozwojowi organicznemu. Zamierzamy otwierać po około 240 Żabek rocznie. Obecnie działa ...
2006-03-10 Soft drinks
Wnioski po kontroli branży owocowo-warzywnej
Surowce kiepskiej jakości, uszkodzone, nieświeże - to zarzuty Głównej Inspekcji Handlowej wobec producentów przetworów owocowych i warzywnych. Kontrola objęła 183 placówki handlowe na terenie całego kraju, w tym 96 hipermarketów. W ...
2006-03-10 Food & drinks
Astra zawiera za dużo trujących substancji
Rozpuszczalna kawa Astra musi natychmiast zniknąć z rynku - mówi Andrzej Wieland, kierownik oddziału higieny żywności, żywienia i przedmiotów użytku z wojewódzkiego sanepidu. Potwierdziły się badania "Świata Konsumenta": Astra zawiera za ...
2006-03-10 Food & drinks
Zima spowodowała straty w sadownictwie
Z powodu długiej i mroźnej zimy tegoroczne zbiory owoców będą mniejsze niż w latach poprzednich. Synoptycy zapowiadają, że czeka nas jeszcze około 10 dni mrozów. Dla roślin najgorsze są obecnie duże skoki ...
2006-03-10 Soft drinks
Frosta i Wilbo mają nowego konkurenta
Nord Capital - mało znana firma z Gdyni szykuje się do ofensywy na rynku rybnym. Będzie się musiała zmierzyć z takimi graczami, jak Frosta czy Wilbo. - Do 2003 r. ponad 80% ...
2006-03-10 Food & drinks
Carrefour ma plan poprawy sytuacji
Francuski koncern przedstawił nowy plan, który ma poprawić jego sytuację we Francji. - Miniony rok był dla firmy "czasem sprzątania". Podjęto decyzje mające skierować grupę na dobre tory - stwierdził jej ...
2006-03-10 Soft drinks
Kakao dla dzieci od Mokate
Firma Mokate wprowadza na rynek produkt skierowany do dzieci - kakao instant Tigo. Napój zawiera 12 witamin i aquamin - zestaw mikroelementów wytwarzanych z alg rosnących u wybrzeży Irlandii. Bogaty w ...
2006-03-10 Food & drinks
Szersza oferta w portfolio marki Karmi
Na rynku pojawiły sie dwa nowe piwa: Karmi LamaI i Karmi Selua. Nowe produkty zawierają jeszcze mniej kalorii, zaledwie 28 i 25 kcal w 100 ml piwa. Cena sugerowana dla konsumenta: 2,29 PLN za ...
2006-03-10 Food & drinks
Nowy dyrektor generalny Kompanii Piwowarskiej
Koncern SABMiller powołał Marka Bowmana na stanowisko prezesa Kompanii Piwowarskiej. Mark Bowman obejmie stanowisko 1 maja 2006 roku zastępując na nim swego poprzednika Karla Lipperta, który od kilku tygodni pełni funkcję ...
2006-03-10 Food & drinks
Szybki wzrost gospodarczy u południowych sąsiadów
Czechy Produkt krajowy brutto Czech wzrósł w 2005 r. o 6% i był to najlepszy wynik w historii - podał Czeski Urząd Statystyczny. W IV kwartale 2005 r. PKB Czech wzrósł o ...
2006-03-10 Soft drinks
Promocje Ziołopeksu na Wielkanoc
Na okres przedwielkanocny firma przygotowała dla detalistów pakietowe promocje, a dla finalnego odbiorcy - konkurs konsumencki. Wszyscy właściciele sklepów, którzy kupią specjalny pakiet produktów „Domowych Sekretów” - subbrandu obejmującego swoim asortymentem przyprawy ...
2006-03-10 Food & drinks
Polska najważniejszym rynkiem dla Rieber&Son
W roku 2005 Polska była rynkiem, na którym Rieber&Son osiągnął najlepsze rezultaty, nie tylko w Europie Środkowo-Wschodniej, lecz w całym koncernie - mówi Morten Vike, dyrektor wykonawczy koncernu na Europę Środkowo-Wschodnią. W ...
2006-03-09 Food & drinks
Wybrano doradców przy prywatyzacji Polmosów
Resort skarbu podpisał umowę na wykonanie prac doradczych przy prywatyzacji Polmosów: Józefów, Toruń, Bielsko-Biała i Konin. Wykonawcą będzie konsorcjum Beskidzkiego Domu Maklerskiego oraz Grupy Konsultingowej Delfin z Chorzowa. Polmosy z Józefowa, Bielska-Białej ...
2006-03-09 Food & drinks
6 nowych soczków Bobo Vita
W marcu w sklepach pojawi się sześć nowych smaków soczków Bobo Vita (Nutricia Polska). Na rynku znajdzie się wówczas już 14 czternaście soków klarownych tej marki. Nowe produkty to sok jabłko i ...
2006-03-09 Soft drinks
Alfa chce stworzyć ogólnopolską strukturę
Dziewięć hurtowni ogólnospożywczych i spożywczo-przemysłowych z południowo-wschodniej i środkowej Polski połączy siły, zawiązując Polską Grupę Handlową Alfa. Dysponuje magazynami o powierzchni ponad 27,5 tys. m2 i obsługuje niemal 5000 sklepów. Grupa planuje także ...
2006-03-09 Soft drinks
Nałęczowianka w opakowaniu impulsowym
Od marca na rynek wchodzi woda mineralna Nałęczowianka Delikatnie Gazowana w opakowaniu 0,5 l. Jest to pierwsza na polskim rynku woda delikatnie gazowana w opakowaniu impulsowym. Nałęczowianka Delikatnie Gazowana to niskosodowa i średniozmineralizowana ...
2006-03-09 Soft drinks
[1]
2339
|
2340
|
2341
|
2342
|
2343
|
2344
|
2345
|
2346
|
2347
|
2348
|
2349
[2605]
OSTATNIE WYDANIE
System kaucyjny będzie modyfikowany
Soft drinks
Pepsi rusza z szeroką kampanią marketingową
Soft drinks
Kim jest potencjalny inwestor Browaru Leżajsk?
Food & drinks
Mini Krakersy Lajkonik w nowych opakowaniach
Food & drinks
Dyskontowy hipermarket Auchan rusza w Rumunii
Soft drinks
Nowe smaki lodów w ofercie Koral
Food & drinks
Black odkrywa energię drzemiącą w ludziach
Soft drinks
Krynica Vitamin ma ugodę z amerykańskim kontrahentem
Soft drinks
Lidl rozpoczyna kampanię UEFA EURO 2024
Soft drinks
Łaciate partnerem wyścigów kolarskich Łaciate Mazury MTB
Food & drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA