KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
Netto
Lidl
promocje i PR
Liczba wyszukanych artykułów: 5
Klienci bojkotują rosyjskie produkty
Agresja Rosji na Ukrainę sprawiła, że wiele osób zaczęło bojkotować rosyjskie produkty i firmy działające w Polsce. Sieci handlowe Netto, Topaz i Rossmann, a także e-sklepy Barbora i Lisek wycofały już ...
2022-02-28 Soft drinks
firmy:
Barbora
,
Kaufland
,
Lidl
,
Lisek
,
Netto
,
Rossmann
,
Topaz
,
Żabka
Konsumenci docenili działanie sieci handlowych podczas epidemii
Zdecydowana większość konsumentów zaopatrująca się w sieciach handlowych dobrze ocenia ich dbałość o bezpieczeństwo i zabezpieczenie kupujących w czasie epidemii i zwiększonych wymagań sanitarnych - wynika z trzeciej fali badania "GfK ...
2020-04-25 Soft drinks
firmy:
Auchan
,
Biedronka
,
Carrefour
,
Kaufland
,
Lidl
,
Netto
,
Tesco
,
Żabka
Konsumenci docenili działanie sieci handlowych podczas epidemii
×
Polacy ufają Biedronce i Lidlowi
Polacy najchętniej robią zakupy w Biedronce i Lidlu - wynika z najnowszego badania European Trusted Brands przeprowadzonego przez Reader's Digest. Zaufaniem darzymy również Tesco, Kaufland i Auchan. Wyniki badania European ...
2014-07-01 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Alma
,
Auchan
,
Carrefour
,
Delikatesy Centrum
,
Kaufland
,
Lewiatan
,
Lidl
,
Netto
,
Piotr i Paweł
,
Real
,
Społem
,
Tesco
,
Żabka
Starcie sieci handlowych na gwiazdy kuchni
W 2012 roku ruszyła kampania reklamowa Lidla, pomyślana jako walka dwóch popularnych kucharzy - Karola Okrasy i Pascala Brodnickiego. Biedronka od paru lat publikuje w gazetkach reklamowych przepisy znanych kucharzy. Z ...
2013-04-02 Soft drinks
firmy:
Lidl
,
Biedronka
,
E.Leclerc
,
Netto
,
Tesco
Dyskonty walczą o zmianę wizerunku
Wydatki na reklamę właścicieli sieci sklepów dyskontowych Biedronka i Lidl w pierwszym półroczu 2012 r. przekroczyły 250 mln PLN. Niewielką przewagę w tym wyścigu ma Biedronka - czytamy w Pulsie Biznesu ...
2012-08-03 Soft drinks
firmy:
Lidl
,
Alma
,
Biedronka
,
Netto
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [5]
działy
› handel [5]
› badania [2]
firmy produkcyjne i handlowe
› Biedronka [4]
› Kaufland [3]
› Tesco [3]
› Żabka [3]
› Alma [2]
› Auchan [2]
› Carrefour [2]
› Barbora [1]
› Delikatesy Centrum [1]
› E.Leclerc [1]
› Lewiatan [1]
› Lisek [1]
› Piotr i Paweł [1]
› Real [1]
› Rossmann [1]
› Społem [1]
› Topaz [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA