KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
Grupa Maspex
Starcom
Liczba wyszukanych artykułów: 144
Pięć warzywnych nowości marki Tymbark
W ofercie marki Tymbark pojawiły się nowe soki warzywne. To odpowiedź na rosnące zainteresowanie tymi produktami, wprowadzona w postaci aż pięciu nowości - trzech soków pomidorowych oraz dwóch soków wielowarzywnych ...
2022-02-14 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tymbark
,
BrainBox
,
Ostecx Creative
,
Starcom
marki:
Tymbark
Pięć warzywnych nowości marki Tymbark
×
poprzedni
następny
Musy Tymbark w większym opakowaniu
Do portfolio musów Tymbark dołączyła nowość: musy w większej pojemności - aż 200 g. O zmianach w ofercie informuje aktualna kampania marki. - Kampania skupia się na tym, jak wiele ...
2021-11-30 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tymbark
,
Brain Box
,
Starcom
marki:
Tymbark
Musy Tymbark w większym opakowaniu
×
poprzedni
następny
Lubella promuje makarony w kampanii „Tak jak lubisz!”
W październiku marka Lubella kontynuuje kampanię, w której podkreśla, że makarony można jeść tak, jak lubimy. Komunikacja obejmuje telewizję, a także social media, bankomaty, działania w Internecie, współpracę z influencerami oraz ...
2021-10-13 Food & drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Lubella
,
BrainBox
,
Starcom
marki:
Lubella
Lubella promuje makarony w kampanii „Tak jak lubisz!”
×
poprzedni
następny
Polskie Owoce – nowe dżemy od Łowicza
Na okres jesienny marka Łowicz przygotowała trzy nowe smaki dżemów. Polskie Owoce to limitowana linia stworzona z owoców z naszych rodzimych sadów: Jabłko Ligol, Śliwka Węgierka i Czerwona Porzeczka Rondom ...
2021-09-30 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Brasil
,
Starcom
,
Well Rounded Design
marki:
Łowicz
Polskie Owoce – nowe dżemy od Łowicza
×
Śniadanie i sok w reklamie Tymbarku
Tymbark znów śpiewająco zachęca do picia soku do śniadania. Marka powraca z utworem "Śniadanie i Tymbark, śniadanie i sok" opracowanym do znanej melodii. Spot telewizyjny przedstawia przekrój sytuacji wyjętych z poranków ...
2021-09-30 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tymbark
,
Publicis
,
Starcom
marki:
Tymbark
Rusza kampania Lubella Danie na ciepło
W najnowszej kampanii Dania na ciepło marka Lubella podkreśla, że nikt tak dobrze nie zna potrzeb swoich bliskich, jak członkowie ich własnych rodzin. To oni doskonale wiedzą, kiedy jest czas na ...
2021-09-01 Food & drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Lubella
,
BrainBox
,
Starcom
marki:
Lubella
Rusza kampania Lubella Danie na ciepło
×
Wyzwanie Lubelli dla wielbicieli płatków
Marka Lubella wraz z dwójką popularnych influencerów gamingowych przygotowała wyzwanie dla wszystkich wielbicieli płatków i fanów Vito i Belli. Za odkrycie haseł można zdobyć Mystery Boxy z gamingowymi gadżetami, a w ...
2021-08-23 Food & drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Lubella
,
Dziadek do orzechów
,
LTTM
,
Starcom
marki:
Lubella
Wyzwanie Lubelli dla wielbicieli płatków
×
Kubuś Mus to MUS
100% owoców, owoce i zboża oraz owoce i jogurt - to musy bez dodatku cukru od Kubusia. O musach na każdą okazję informuje nowa kampania marki. Musy od Kubusia to ...
2021-08-18 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
BrainBox
,
Starcom
marki:
Kubuś
Kubuś Mus to MUS
×
Tiger Quest Hunter
Walka o nagrody to element, który łączy świat gamingu i loterii Tigera. Aby dołączyć do gry o konsole wystarczy zarejestrować na stronie www.tigerpower.pl dowód zakupu dowolnego napoju Tiger Energy Drink. Każdego ...
2021-08-17 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Brasil
,
Smolar
,
Starcom
marki:
Tiger
Tiger Quest Hunter
×
Nowa interpretacja przeboju Skaldów na 85-lecie Tymbarku
Sanah, Artur Rojek, Vito Bambino i Kwiat Jabłoni połączyli siły, tworząc własne reinterpretacje największego przeboju Skaldów - "Wszystko mi mówi, że mnie ktoś pokochał". Z okazji 85-lecia Tymbarku każdy z artystów ...
2021-08-13 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tymbark
,
180heartbeats + Jung v. Matt
,
BrainBox
,
East Eventz
,
Hope
,
Moon Films
,
Panowie Programiści
,
Starcom
marki:
Tymbark
„Więcej warzyw” w sosach Łowicz
Sosy Łowicz to bogactwo warzyw. Do przygotowania jednego słoika sosu spaghetti potrzebny jest ich niemal kilogram. By zachęcić wszystkich do jedzenia warzyw, w nowej kampanii marka opowiada o nich w specjalny ...
2021-07-28 Food & drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
2012
,
Starcom
marki:
Łowicz
„Więcej warzyw” w sosach Łowicz
×
Pierwsza kampania Kubusia Baby
Wystartowała pierwsza w historii kampania promująca linię Kubuś Baby - linię produktów dla niemowląt i małych dzieci już od 4. miesiąca życia. - Rodzicielstwo to ciągłe wyzwania i nowe sytuacje ...
2021-07-26 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
BrainBox
,
Dotpartners
,
Starcom
marki:
Kubuś
Pierwsza kampania Kubusia Baby
×
Tymbark zachęca do spontaniczności
Marka Tymbark startuje z nową komunikacją nowej, imprezowej linii produktów Crazy Fun. Kilka tygodni temu na rynek trafiły napoje Tymbark Crazy Fun. Linia jest odpowiedzią na oczekiwania młodych osób, które ...
2021-06-29 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tymbark
,
GetHero
,
Hand Made
,
Starcom
marki:
Tymbark
Tymbark zachęca do spontaniczności
×
poprzedni
następny
Rusza kampania dań na ciepło Lubelli
Grupa Maspex rozpoczęła kampanię promującą wprowadzoną niedawno na rynek linię Lubella Danie na Ciepło. W swoich działaniach marka podkreśla, że coś ciepłego to znacznie więcej niż posiłek. Nowość w ofercie ...
2021-06-16 Food & drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Lubella
,
BrainBox
,
Starcom
marki:
Lubella
Rusza kampania dań na ciepło Lubelli
×
Tymbark H2Owoc w kolejnej kampanii
H2Owoc od Tymbarku pojawia się w kolejnej kampanii promocyjnej. Najważniejszy wyróżnik produktu: prosty skład oraz benefit - bez dodatku cukru, podkreśla wyjątkowy utwór stworzony w oparciu o fragment muzycznego hitu ...
2021-06-09 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tymbark
,
BrainBox
,
Starcom
marki:
Tymbark
Tymbark H2Owoc w kolejnej kampanii
×
Kubuś podkreśla prosty i sprawdzony skład
Nowa kampania Kubusia podkreśla prosty skład w produktach Kubuś Play! Woda&Owoce. Wszystkie produkty z tej linii nie zawierają dodatku cukru. W spocie Kubuś zaznacza, że Kubuś Play! Woda&Owoce to proste ...
2021-06-07 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
BrainBox
,
Starcom
marki:
Kubuś
Kubuś podkreśla prosty i sprawdzony skład
×
Podaj dalej dobre słowo z Tymbarkiem
Ważne turnieje piłkarskie często jednoczą kibiców wokół pozytywnych emocji. W nowym spocie promującym Turniej "Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku", Tymbark podkreśla, jakie znaczenie ma pozytywne wsparcie i siła dobrych ...
2021-05-25 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tymbark
,
BrainBox
,
Starcom
marki:
Tymbark
Podaj dalej dobre słowo z Tymbarkiem
×
Koko Jumbo w reklamie Lubelli jajecznej
Lubella kontynuuje kampanię swoich makaronów jajecznych dotyczącą jaj z wolnego wybiegu. W ramach kolejnej jej odsłony powstała piosenka z teledyskiem "Koko Jumbo". W klipie możemy zobaczyć szczęśliwe życie kurek i ich ...
2021-05-05 Food & drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Lubella
,
Feeders
,
Starcom
marki:
Lubella
Koko Jumbo w reklamie Lubelli jajecznej
×
Pozytywna energia w kampanii Nestea
Nestea w swojej nowej kampanii zachęca do czerpania radości z prostych przyjemności. Kampania obejmuje telewizję oraz działania digitalowe - w tym krótkie spoty na YouTube. - Marka w smakowitej formie ...
2021-05-04 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Starcom
marki:
Nestea
Pozytywna energia w kampanii Nestea
×
Opowieści o wodzie w kampanii Alcalia
Marka wody Alcalia kontynuuje swoją komunikację w postaci spotów, w których eksperci z różnych dziedzin opowiadają, dlaczego sięgają po tę wodę i w czym tkwi jej wyjątkowy charakter. To naturalnie alkaliczna ...
2021-05-04 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Brasil
,
Starcom
marki:
Alcalia
Opowieści o wodzie w kampanii Alcalia
×
[1]
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
[8]
FILTRY
data publikacji
› ostatni miesiąc [3]
› ostatnie 3 miesiące [6]
› ostatni rok [32]
› kiedykolwiek [144]
działy
› promocje i PR [142]
› innowacje i nowości [19]
› badania [1]
› handel [1]
› zagranica [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Tymbark [42]
› Lubella [22]
› Kompania Piwowarska [1]
› Lidl [1]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [75]
› owoce i warzywa [50]
› inne produkty [29]
› słodycze i przekąski [14]
› alkohol [1]
› mleko [1]
firmy marketingowe
› BrainBox [51]
› Brasil [24]
› Publicis [16]
› GPD [8]
› Smolar [8]
› Feeders [7]
› Trzask! [7]
› 2012 [6]
› Bardzo [6]
› Videomill [6]
› DDOB [5]
› Dotpartners [5]
› DDB & Tribal [4]
› Moon Films [4]
› Trzask [4]
› Xantus [4]
› Game Changer [3]
› Hope [3]
› Punchline [3]
› Well Rounded Design [3]
› Juice [2]
› NAV Agency [2]
› Peppermint [2]
› Piloci Studio [2]
› Plej [2]
› Televisor [2]
› WebTalk [2]
› 180heartbeats + Jung v. Matt [1]
› Andiamo [1]
› BeDigital [1]
› Brain Box [1]
› Creative Harder [1]
› Dziadek do orzechów [1]
› East Eventz [1]
› Feeders Agency [1]
› GetHero [1]
› GPD Film Studio [1]
› Gratifica [1]
› Grey [1]
› Hand Made [1]
› LensThat [1]
› Letemknow Sequence [1]
› LTTM [1]
› OS3 [1]
› Ostecx Creative [1]
› Ostexc Creative [1]
› Panowie Programiści [1]
› Polot [1]
› POS Media Poland [1]
› RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants [1]
› Sarigato [1]
› Streetcom [1]
› Tequila [1]
› WRD [1]
marki
› Tymbark [46]
› Kubuś [28]
› Lubella [28]
› Łowicz [14]
› Kotlin [7]
› Tiger [7]
› Krakus [3]
› Nestea [3]
› Alcalia [2]
› DrWitt [2]
› Kubuś Waterrr [2]
› Tyskie [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA