KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
Grupa Maspex
Starcom
Liczba wyszukanych artykułów: 144
Kosmiczne naklejki pod etykietami Kubusia
Kolejna niespodzianka przygotowana przez Kubusia to kosmiczne naklejki. Pod etykietami soku Kubuś 100% dzieci odkryją ponad 40 różnych obiektów, które mogą ułożyć na specjalnych planszach przygotowanych we współpracy z astronomem z ...
2022-11-04 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Brasil
,
Starcom
marki:
Kubuś
Kosmiczne naklejki pod etykietami Kubusia
×
Nowe działania w kampanii makaronu Lubella
Rusza kolejna odsłona kampanii dla makaronów jajecznych Lubella. Tym razem produkty będą widoczne m.in. w dwóch popularnych programach telewizyjnych. Działania promocyjne mocno wspierają również influencerzy. Lubella przypomina, że w makaronach ...
2022-11-04 Food & drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
BrainBox
,
DDOB
,
Starcom
marki:
Lubella
Nowe działania w kampanii makaronu Lubella
×
Musy Kubuś w kampanii telewizyjnej
Owoce, warzywa, zboża i witaminy zamknięte w wygodnych opakowaniach w musach Kubusia. Bez dodatku cukru, konserwantów i sztucznych barwników. O tym, że musy Kubuś są najlepsze dla dziecka, marka informuje w ...
2022-10-27 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
BrainBox
,
Starcom
marki:
Kubuś
Musy Kubuś w kampanii telewizyjnej
×
Antybaton Łowicz w interaktywnej grze wideo
Wystartowała druga część kampanii Antybatona Łowicz. Oprócz odświeżenia spotu, marka postawiła na wejście w świat gamingu i współpracę z topowym polskim streamerem gamingowym. Skrócona wersja spotu wykorzystuje nową muzykę, która ...
2022-09-22 Food & drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Feeders
,
Letemknow Sequence
,
Starcom
marki:
Łowicz
Antybaton Łowicz w interaktywnej grze wideo
×
Sprzęt gamingowy do zdobycia w loterii Tigera
Wystartowała loteria Tiger Energy Drink we współpracy z x-kom, w której do wygrania co tydzień jest limitowana wersja komputera gamingowego TIGER x G4M3R, a łączna pula nagród to 400.000 zł! ...
2022-09-07 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Brasil
,
Smolar
,
Starcom
marki:
Tiger
Sprzęt gamingowy do zdobycia w loterii Tigera
×
Tymbark promuje swoje musy
Musy Tymbark to przekąski, których wygodne opakowanie sprawdzi się w wielu codziennych aktywnościach. Marka rusza z nową kampanią promującą wszystkie swoje produkty w formie musu. Tymbark jest liderem w tej ...
2022-08-31 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tymbark
,
BrainBox
,
Starcom
marki:
Tymbark
Tymbark promuje swoje musy
×
Kubuś promuje napoje bez cukru
W sierpniu wystartowała trzecia odsłona kampanii "Żaden Kubuś nie dodaje cukru". Tym razem dzieci sprawdzają produkty Kubuś Play! W ramach kampanii przygotowano trzy spoty reklamowe. Ich konwencja bazuje na energicznym ...
2022-08-17 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Brasil
,
Starcom
marki:
Kubuś
Kubuś promuje napoje bez cukru
×
Tymbark z nowatorską kampanią na TikToku
Marka Tymbark zaprezentowała rozszerzenie kampanii "O JA! Orzeźwia! Tymbarrrk" w innowacyjnej aktywacji na TikToku. Do zabawy zostali zaangażowani najpopularniejsi polscy TikTokerzy. Tymbark przygotował nowatorski filtr na platformie TikTok. Marka nawiązała ...
2022-07-20 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tymbark
,
Starcom
,
WebTalk
marki:
Tymbark
Tymbark z nowatorską kampanią na TikToku
×
Tymbark promowany w orzeźwiającej kampanii
Nowa kampania "O JA! Orzeźwia! Tymbarrrk" opiera się na nowoczesnym rapie i spontanicznych reakcjach na orzeźwienie. Tymbark w swojej kampanii przypomina, że nikt nie orzeźwia tak jak on. - Spot ...
2022-07-13 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tymbark
,
BrainBox
,
Starcom
marki:
Tymbark
Tymbark promowany w orzeźwiającej kampanii
×
Lubella promuje nowe owianki
Owsianka marki Lubella to połączenie wygody, smaku i aż 40% owsianki. Najnowszy spot marki prezentuje Owsiankę w pouchu - sposób na idealną przekąskę, którą z łatwością można zabrać na rowerową czy ...
2022-06-20 Food & drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
2012
,
Starcom
marki:
Lubella
Lubella promuje nowe owianki
×
Lubella promuje Danie na cieplo
Danie na ciepło od Lubelli to propozycja na ciepły i sycący posiłek. Połączenie makaronu, warzyw i sosu w jednym opakowaniu oraz łatwość w przygotowaniu to sposób na szybki obiad lub kolację ...
2022-05-04 Food & drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Lubella
,
BrainBox
,
Starcom
marki:
Lubella
Lubella promuje Danie na cieplo
×
Tymbark promuje linię PO PROSTU
W swojej najnowszej kampanii marka Tymbark przybliża konsumentom nową linię produktów PO PROSTU. - To produkty o tak prostym i naturalnym składzie, że przedstawiając je nie trzeba zbyt wiele mówić ...
2022-04-29 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tymbark
,
BrainBox
,
Starcom
marki:
Tymbark
Tymbark promuje linię PO PROSTU
×
Łowicz promuje linię sosów 8 warzyw
Marka Łowicz prezentuje sposób na więcej warzyw w posiłku - to sosy Łowicz 8 warzyw. W nowej kampanii ponownie wykorzystano aranżację hitu Backstreet Boys, w której tekst piosenki przekazuje hasło kampanii ...
2022-04-28 Food & drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
BrainBox
,
Starcom
marki:
Łowicz
Łowicz promuje linię sosów 8 warzyw
×
Kubuś promuje składy bez cukru
Marka Kubuś (Grupa Maspex), w której ofercie można znaleźć takie produkty jak Kubuś Play, Kubuś Waterrr, Kubuś mus czy Kubuś sok 100%, stawia na składy bez dodatku cukru, o czym informuje ...
2022-04-27 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Brasil
,
Starcom
marki:
Kubuś
Kubuś promuje składy bez cukru
×
Kotlin Premium w najnowszej kampanii
Kotlin Premium w najnowszej kampanii W najnowszej kampanii Ketchupu Kotlin marka przekonuje, że dodatek ketchupu w 100% z naturalnych składników wzbogaci smak każdej potrawy. Spot kampanijny będzie emitowany w telewizji ...
2022-03-28 Food & drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Feeders Agency
,
Starcom
marki:
Kotlin
Kotlin Premium w najnowszej kampanii
×
Sok Tymbark poleca się do śniadania
Tymbark przekonuje, że szklanka soku jest dobra na wszystkie poranki. W najnowszej kampanii telewizyjnej i digitalowej marka po raz kolejny promuje picie soku do śniadania. Tym razem skupia się jednak na ...
2022-03-25 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tymbark
,
BrainBox
,
Starcom
marki:
Tymbark
Sok Tymbark poleca się do śniadania
×
Lubella z jaj z wolnego wybiegu
W ramach wiosennej kampanii Lubella przypomina, że do produkcji makaronów 4- i 5-jajecznych wykorzystuje jaja od kur z wolnego wybiegu. Rok temu marka ogłosiła ważną zmianę w składzie swoich 4- ...
2022-03-15 Food & drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
BrainBox
,
Starcom
marki:
Lubella
Kubuś Immuno na odporność
Przełom zimy i wiosny to czas, w którym nasza odporność jest wystawiona na próbę. Dlatego z myślą o najmłodszych marka Kubuś zdecydowała się poszerzyć swoją ofertę, wprowadzając nowość - musy Immuno ...
2022-03-14 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
BrainBox
,
Dotpartners
,
Starcom
marki:
Kubuś
Kubuś Immuno na odporność
×
Nowa muzyczna aranżacja dżemów Łowicz
Dżem Łowicz 100% z owoców to produkt, który przenosi w świat letnich smaków i wakacyjnych chwil. Przypomina o tym nowa kampania z akompaniamentem muzycznego hitu Anny Jantar w zupełnie nowym wydaniu ...
2022-03-08 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
2012
,
Feeders
,
Starcom
marki:
Łowicz
W najnowszej kampanii Kubuś wraca do korzeni
Soki marchewkowe od zawsze kojarzyły się ze zdrowym produktem dla dziecka. Kubuś postanowił o tym przypomnieć w najnowszej kampanii "Wróćmy z Kubusiem do korzeni marchewki". Kubuś przypomina wszystkim o powrocie ...
2022-02-25 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Brasil
,
Starcom
marki:
Kubuś
W najnowszej kampanii Kubuś wraca do korzeni
×
[1]
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
[8]
FILTRY
data publikacji
› ostatni tydzień [1]
› ostatni miesiąc [3]
› ostatnie 3 miesiące [6]
› ostatni rok [32]
› kiedykolwiek [144]
działy
› promocje i PR [142]
› innowacje i nowości [19]
› badania [1]
› handel [1]
› zagranica [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Tymbark [42]
› Lubella [22]
› Kompania Piwowarska [1]
› Lidl [1]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [75]
› owoce i warzywa [50]
› inne produkty [29]
› słodycze i przekąski [14]
› alkohol [1]
› mleko [1]
firmy marketingowe
› BrainBox [51]
› Brasil [24]
› Publicis [16]
› GPD [8]
› Smolar [8]
› Feeders [7]
› Trzask! [7]
› 2012 [6]
› Bardzo [6]
› Videomill [6]
› DDOB [5]
› Dotpartners [5]
› DDB & Tribal [4]
› Moon Films [4]
› Trzask [4]
› Xantus [4]
› Game Changer [3]
› Hope [3]
› Punchline [3]
› Well Rounded Design [3]
› Juice [2]
› NAV Agency [2]
› Peppermint [2]
› Piloci Studio [2]
› Plej [2]
› Televisor [2]
› WebTalk [2]
› 180heartbeats + Jung v. Matt [1]
› Andiamo [1]
› BeDigital [1]
› Brain Box [1]
› Creative Harder [1]
› Dziadek do orzechów [1]
› East Eventz [1]
› Feeders Agency [1]
› GetHero [1]
› GPD Film Studio [1]
› Gratifica [1]
› Grey [1]
› Hand Made [1]
› LensThat [1]
› Letemknow Sequence [1]
› LTTM [1]
› OS3 [1]
› Ostecx Creative [1]
› Ostexc Creative [1]
› Panowie Programiści [1]
› Polot [1]
› POS Media Poland [1]
› RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants [1]
› Sarigato [1]
› Streetcom [1]
› Tequila [1]
› WRD [1]
marki
› Tymbark [46]
› Kubuś [28]
› Lubella [28]
› Łowicz [14]
› Kotlin [7]
› Tiger [7]
› Krakus [3]
› Nestea [3]
› Alcalia [2]
› DrWitt [2]
› Kubuś Waterrr [2]
› Tyskie [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA