KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
Nestle
ostatnie 3 miesiące
Liczba wyszukanych artykułów: 7
Nestle stosuje nieetyczne praktyki w biedniejszych krajach?
Największy na świecie producent dóbr konsumpcyjnych, dodaje cukier i miód do mleka dla niemowląt i produktów zbożowych sprzedawanych w wielu biedniejszych krajach, wbrew międzynarodowym wytycznym mającym na celu zapobieganie otyłości i ...
2024-04-17 Soft drinks
firmy:
Nestle
Startuje nowy program lojalnościowy Winiary
Wystartował nowy program lojalnościowy – Klub Pomagania i Niemarnowania WINIARY. Inicjatywa marki składa się z dwóch filarów: programu społecznego oraz loterii promocyjnej. Członkowie mają szanse na atrakcyjne nagrody, ale również mogą ...
2024-04-02 Food & drinks
firmy:
Nestle
marki:
Winiary
Startuje nowy program lojalnościowy Winiary
×
Carrefour sprawdza wielkanocne preferencje Polaków
Tuż przed Wielkanocą Carrefour Polska sprawdził co gości na talerzach Polaków. Badanie zostało przeprowadzone w oparciu o dane paragonowe z dwóch, przedświątecznych tygodni ubiegłego roku i dotyczyło majonezu, ćwikły, wyrobów cukierniczych ...
2024-03-27 Soft drinks
firmy:
Carrefour
,
Nestle
,
WSP Społem Kielce
marki:
Majonez Kielecki
,
Winiary
Carrefour sprawdza wielkanocne preferencje Polaków
×
Nestle promuje sosy pieczeniowe Winiary
Rusza kampania pod hasłem „Sos Pieczeniowy Winiary. Nabieraj ze smakiem”. Jest to element wprowadzający nową platformę komunikacji, która prezentuje produkty jako niezastąpiony element współczesnych dań. – Naszym zadaniem było pokazanie, że ...
2024-02-22 Food & drinks
firmy:
Nestle
,
Graffiti
,
Mindshare
,
Orka
,
Publicis
marki:
Winiary
Rowery elektryczne w loterii marki Kit Kat
Firma Nestlé powierzyła agencji UNIQUE ONE przygotowanie kolejnej już ogólnopolskiej loterii promocyjnej dla marki Kit Kat pod hasłem „Dobra przerwa. Dobre nagrody.” Zgłoszenia do loterii przyjmowane są od 1 lutego do ...
2024-02-12 Food & drinks
firmy:
Nestle
,
Unique One
marki:
Kit Kat
Nałęczowianka nawodni fanów e-sportu
Nałęczowianka już po raz drugi zadba o nawodnienie największych fanów e-sportu w Polsce. W dniach 9-11 lutego pojawi się jako partner na kolejnej edycji międzynarodowego turnieju Intel Extreme Masters 2024 w ...
2024-02-09 Soft drinks
firmy:
Nestle
marki:
Nałęczowianka
KITKAT wspiera zrównoważone praktyki rolnicze
Nestlé prezentuje pierwsze produkty KITKAT stworzone z wykorzystaniem masy kakaowej, która pochodzi z kakaowców uprawianych przez rolników biorących udział w programie „Income Accelerator”. Inicjatywa ma na celu wsparcie lokalnych społeczności w ...
2024-01-25 Food & drinks
firmy:
Nestle
marki:
Kit Kat
FILTRY
data publikacji
› ostatni tydzień [1]
› ostatni miesiąc [3]
działy
› promocje i PR [6]
› zagranica [2]
› innowacje i nowości [1]
› badania [1]
› handel [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Carrefour [1]
› WSP Społem Kielce [1]
kategorie rynkowe
› inne produkty [4]
› słodycze i przekąski [3]
› napoje bezalkoholowe [1]
› owoce i warzywa [1]
› mięso i ryby [1]
firmy marketingowe
› Graffiti [1]
› Mindshare [1]
› Orka [1]
› Publicis [1]
› Unique One [1]
marki
› Winiary [3]
› Kit Kat [2]
› Majonez Kielecki [1]
› Nałęczowianka [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA