KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
akwizycje i fuzje
promocje i PR
Liczba wyszukanych artykułów: 55
Staropolanka chce być czołową marką w Polsce
- Wspólnie z zespołem Staropolanki została opracowana trzyletnia strategia rozwoju, według której firma z regionalnej będzie się rozwijać w firmę o charakterze ogólnopolskim. Proces budowy nowego brandu Staropolanki będzie długofalowy. Najważniejsze ...
2012-05-22 Soft drinks
firmy:
Zespół Uzdrowisk Kłodzkich
marki:
Staropolanka
Logo Wedla pojawi się na nowych produktach
Japońska Grupa Lotte, od niedawna właściciel polskiego Wedla, zapowiadała, że Polska będzie dopiero początkiem ekspansji w Europie. Ta strategia będzie niedługo realizowana - czytamy w Rzeczpospolitej. Grupa Lotte pracuje nad ...
2011-11-09 Soft drinks
CEDC może sprzedać jedną z rosyjskich destylarni
Spółka Central European Distribution Corp rozważa sprzedaż jednej ze swoich destylarni w Rosji, poinformowała firma. Transakcja ma być częścią procesu konsolidacji działalności CEDC na tym rynku, po połączeniu spółek Russian ...
2011-06-20 Russia & CIS
Sprzedaż Stock Polska ma zakończyć wojnę cenową
Na polskim rynku wódki panuje bardzo ostra konkurencja, w dużej skupiająca się na wojnie cenowej pomiędzy trzema największymi graczami. Wprowadzenie przez Stock Polska wódki Czysta de Luxe w cenie niższej od ...
2011-06-16 Food & drinks
Makarony Polskie chcą dalej przejmować
Spółka Makarony Polskie, która przed dwoma miesiącami z sukcesem zakończyła proces akwizycji firmy Tenczynek, planuje już kolejne przejęcia. Celem firmy jest osiągnięcie w przyszłym roku przychodów na poziomie 300 mln PLN ...
2011-04-18 Food & drinks
No to Frugo. Będzie reaktywacja
Spółka spożywcza FoodCare przejęła markę Frugo od jej dotychczasowego właściciela, Aflofarmu. FoodCare kupił prawa do nazwy, logotypów, projektu butelki i kapsla, domen internetowych, sloganu reklamowego oraz oryginalnej receptury napoju. Zdaniem ...
2011-03-30 Soft drinks
firmy:
FoodCare
No to Frugo. Będzie reaktywacja
×
PepsiCo wdraża nowy model operacyjny
PepsiCo potwierdza swoje zaangażowanie biznesowe w Europie Środkowo-Wschodniej wprowadzając nowy model operacyjny. Strategia wykorzystania synergii obydwu spółek jest częścią planu rozwoju w regionie i obejmuje swoim zasięgów siedem krajów: Polskę, Czechy ...
2011-01-25 Soft drinks
Firma telekomunikacyjna przejęła poznańską palarnię kawy
Poznańską Palarnię Kawy Astra, która w ostatnich latach przynosiła coraz mniejsze zyski, kupili właściciele wielkopolskiej firmy telekomunikacyjnej Inea. Inwestorzy wierzą w markę Astra i chcą przywrócić firmę na rynek ogólnopolski - ...
2010-09-17 Food & drinks
Cola kluczowym segmentem dla Kofoli
Priorytetowym segmentem napojowym na polskim rynku dla Kofoli pozostaje cola. Firma chce skupić na rozwoju najbardziej perspektywicznych marek i dystrybucji, nie przestaje również analizować rynku pod kątem ewentualnych akwizycji. Spółka nie ...
2010-09-01 Soft drinks
Jutrzenka z 290 mln przychodów za I półrocze
Spółka spożywcza Jutrzenka Holding osiągnęła w I połowie 2010 r. 9,7 mln PLN skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej, wobec 13,4 mln PLN zysku rok wcześniej. Zysk operacyjny na ...
2010-08-30 Soft drinks
Mispol chce za 3 lata kontrolować 25% rynku pasztetów i konserw
- Oczekujemy w tym roku zysku netto na poziomie 5-10 mln PLN, w 2013 ma on przekroczyć 10 mln PLN - powiedziała na konferencji prasowej prezes Mispolu, Mirosława Achinger. Spółka zakłada ...
2010-05-20 Food & drinks
Agros Nova podsumowuje ubiegły rok
Grupa spożywcza Agros Nova osiągnęła w ubiegłym roku 11% wzrostu przychodów, do kwoty ok. 950 mln PLN. Firma może pochwalić się również sfinalizowaniem największego w 2009 r. przejęcia na polskim rynku ...
2010-04-13 Soft drinks
Grupa serowarska Spomleku ma zdobyć 20% rynku
Firma Spomlek zapowiada konsolidację rynku serów żółtych i stworzenie grupy, która zdobędzie nawet 20% tego segmentu. Jednym z etapów na drodze do tego celu jest wprowadzona niedawno na rynek marka parasolowa ...
2010-02-18 Food & drinks
Nowi gracze na rynku dżemów
Spółka Bakalland, lider polskiego rynku bakalii wejdzie w lutym na nowy rynek - dżemów. W ciągu 18 miesięcy firma chce wywalczyć pozycję trzeciego gracza na rynku i zdobyć w nim 3,5% ...
2010-01-14 Food & drinks
Smoothie może być "dwoma z pięciu porcji warzyw i owoców"
Napoje owocowe typu smoothie mogą być liczone jako dwie z pięciu rekomendowanych porcji owoców i warzyw w codziennej diecie - orzekł brytyjski urząd Advertising Standards Authority (ASA). Po otrzymaniu skarg na reklamę ...
2009-09-18 Soft drinks
Smoothie może być "dwoma z pięciu porcji warzyw i owoców"
×
Sytuacja na rynku piwa wymusi wojnę konkurencyjną
Firmy działające na rynku piwa w Polsce spodziewają się zaostrzenia walki konkurencyjnej o udziały w kurczącym się rynku. W okresie roku liczonego do 31 marca, sprzedaż piwa w Polsce spadła o ...
2009-06-29 Food & drinks
Spożycie mleka w Polsce rośnie powoli
Mimo kampanii propagujących picie mleka jego spożycie w Polsce jest stosunkowo niskie w porównaniu z krajami UE. Według raportu za 2007 r. przygotowanego przez Infodome na zlecenie Polskiej Izby Mleka, Polak ...
2008-11-21 Food & drinks
Sobieski chce zwiększyć sprzedaż w USA
Sprzedaż wódki Sobieski w Stanach Zjednoczonych osiągnęła w ciągu niespełna 12 miesięcy od wprowadzenia na rynek poziom 200 tys. kartonów dziewięciolitrowych - podała spółka Belvedere. Aby kontynuować tempo sprzedaży, Sobieski chce ...
2008-08-08 Food & drinks
Nowy właściciel wódki Flagman rezygnuje z usługowej produkcji
Firma MWZ, która od RWWK kupiła markę Flagman planuje, by jeszcze w listopadzie zakończyć jej produkcję w fabrykach Grupy OST i RWWK. Przejęcie przez MWZ marki Flagman było zupełnym zaskoczeniem dla całej ...
2007-11-14 Russia & CIS
Brytyjczycy przejęli rosyjski biznes sokowy
Grupa Lion Capital z Wielkiej Brytanii kupiła trzeciego co do wielkości producenta soków w Rosji - firmę Nidan. Finansowe szczegóły umowy nie zostały ujawnione, jednak źródło zbliżone do jednej ze stron ...
2007-08-14 Russia & CIS
[1]
1
|
2
|
3
[3]
FILTRY
data publikacji
› ostatni tydzień [1]
› ostatni miesiąc [1]
› ostatnie 3 miesiące [1]
› ostatni rok [1]
› kiedykolwiek [55]
działy
› inwestycje [18]
› badania [16]
› zagranica [15]
› innowacje i nowości [8]
› handel [8]
› dostawcy [2]
› makroekonomia [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› FoodCare [2]
› AB InBev [1]
› Advent International [1]
› Agros-Nova [1]
› Anadolu Efes [1]
› Bać-Pol [1]
› Belvedere [1]
› Carrefour [1]
› CEDC [1]
› Colian [1]
› Domeniile Boieru [1]
› EKO Holding [1]
› FMT Group [1]
› Freshmarket [1]
› GlaxoSmithKline [1]
› Grupa Żywiec [1]
› Hortex [1]
› Jantoń [1]
› JF Hillebrand [1]
› JNT Group [1]
› Malma [1]
› Piotr i Paweł [1]
› Premium Beverages [1]
› Publicis [1]
› Ren [1]
› Russian Standard [1]
› VVQFDE [1]
› Żabka [1]
› Zespół Uzdrowisk Kłodzkich [1]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [17]
› alkohol [15]
› inne produkty [9]
› owoce i warzywa [7]
› mleko [7]
› słodycze i przekąski [6]
› mięso i ryby [3]
› kawa i herbata [3]
firmy marketingowe
› AMS [1]
› Clear Channel [1]
› Deloitte [1]
› Deloitte Digital [1]
› Digital One [1]
› Grey [1]
› MediaMint [1]
› Q&A Communications [1]
› Stroer Media [1]
› Zenith [1]
marki
› 4Move [1]
› Black [1]
› Blow [1]
› Danzka [1]
› Frugo [1]
› Gellwe [1]
› Goplana [1]
› Green Mark [1]
› Hellena [1]
› Jutrzenka [1]
› Krupnik [1]
› La Mattina [1]
› Lucozade [1]
› Malma [1]
› NGine [1]
› Ribena [1]
› Russian Standard [1]
› Sobieski [1]
› Staropolanka [1]
› Żubrówka [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA