KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
akwizycje i fuzje
promocje i PR
inne produkty
Liczba wyszukanych artykułów: 9
Hbn.pl z nową wersją serwisu internetowego
Od dzisiaj użytkownicy portalu Hbn.pl mogą korzystać z jego nowej odsłony. W ramach prac nad stroną internetową zmianie uległ nie tylko układ graficzny, ale została ona wzbogacona o nowe funkcjonalności ...
2019-02-26 Soft drinks
Hbn.pl z nową wersją serwisu internetowego
×
Agros-Nova dystrybutorem produktów Malma
Po trwających wiele miesięcy rozmowach dotyczących sprzedaży majątku spółki VVQFDE (wcześniej Malma), ostatecznie zakłady w Malborku i Wrocławiu trafią do spółki FMT Group, założonej przez pracowników Malma Trading - informuje Puls ...
2013-04-08 Soft drinks
firmy:
VVQFDE
,
Agros-Nova
,
FMT Group
,
Malma
marki:
Malma
Agros-Nova dystrybutorem produktów Malma
×
FoodCare na zakupach
Grupa spożywcza FoodCare, właściciel takich marek jak Frugo, Black, 4Move czy Gellwe, rozbudowuje portfolio napojów energetycznych. Firma, która ma w ofercie napój Black i N-Gine, przejmuje od PB Group Premium Beverages ...
2012-12-05 Soft drinks
firmy:
FoodCare
,
Premium Beverages
marki:
NGine
,
Blow
,
Gellwe
,
La Mattina
,
Black
,
Frugo
,
4Move
Makarony Polskie chcą dalej przejmować
Spółka Makarony Polskie, która przed dwoma miesiącami z sukcesem zakończyła proces akwizycji firmy Tenczynek, planuje już kolejne przejęcia. Celem firmy jest osiągnięcie w przyszłym roku przychodów na poziomie 300 mln PLN ...
2011-04-18 Food & drinks
PepsiCo wdraża nowy model operacyjny
PepsiCo potwierdza swoje zaangażowanie biznesowe w Europie Środkowo-Wschodniej wprowadzając nowy model operacyjny. Strategia wykorzystania synergii obydwu spółek jest częścią planu rozwoju w regionie i obejmuje swoim zasięgów siedem krajów: Polskę, Czechy ...
2011-01-25 Soft drinks
Mispol chce za 3 lata kontrolować 25% rynku pasztetów i konserw
- Oczekujemy w tym roku zysku netto na poziomie 5-10 mln PLN, w 2013 ma on przekroczyć 10 mln PLN - powiedziała na konferencji prasowej prezes Mispolu, Mirosława Achinger. Spółka zakłada ...
2010-05-20 Food & drinks
Agros Nova podsumowuje ubiegły rok
Grupa spożywcza Agros Nova osiągnęła w ubiegłym roku 11% wzrostu przychodów, do kwoty ok. 950 mln PLN. Firma może pochwalić się również sfinalizowaniem największego w 2009 r. przejęcia na polskim rynku ...
2010-04-13 Soft drinks
Makarony Polskie zebrały 27 mln PLN
Na warszawskiej giełdzie zadebiutował producent makaronów z Rzeszowa - Makarony Polskie. Na zamknięciu papiery spółki podrożały o 5,44%. Spółka zebrała ze sprzedaży akcji 27 mln PLN. Najwięcej z tej sumy przeznaczy na ...
2007-04-19 Food & drinks
Tałosto ujawnia plany inwestycyjne
Grupa Tałosto chce w latach 2006-2010 zainwestować w produkcję i rozwój swoich marek ponad 170 mln USD - wynika z memorandum inwestycyjnego grupy. Jego publikacja wiąże się z planami drugiej emisji obligacji. Największa ...
2006-04-11 Russia & CIS
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [9]
działy
› inwestycje [6]
› badania [5]
› zagranica [2]
› innowacje i nowości [1]
› dostawcy [1]
› handel [1]
› makroekonomia [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Agros-Nova [1]
› FMT Group [1]
› FoodCare [1]
› Malma [1]
› Premium Beverages [1]
› VVQFDE [1]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [4]
› owoce i warzywa [4]
› mięso i ryby [3]
› mleko [2]
› kawa i herbata [2]
› alkohol [1]
› słodycze i przekąski [1]
marki
› 4Move [1]
› Black [1]
› Blow [1]
› Frugo [1]
› Gellwe [1]
› La Mattina [1]
› Malma [1]
› NGine [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA