KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
handel
innowacje i nowości
Alma
Liczba wyszukanych artykułów: 6
Nowe strategie dla droższych marek własnych
Sieci sklepów Alma, Piotr i Paweł czy hurtownie Makro Cash & Carry informują o wysokich wzrostach sprzedaży droższych produktów marki własnej i zapowiadają rozwijanie ich oferty. Dalszy rozwój private label w ...
2013-02-20 Soft drinks
firmy:
Piotr i Paweł
,
Alma
,
Makro Cash & Carry
marki:
Food & Joy
Alma analizuje inwestycje w nową sieć sklepów
Alma Market chce zakończyć 2012 r. zyskiem netto na poziomie jednostkowym i skonsolidowanym. Liczy, że w 2013 roku przychody wzrosną dwucyfrowo - poinformował prezes spółki Jerzy Mazgaj. Jeśli testy nowego, warszawskiego ...
2012-12-11 Soft drinks
firmy:
Alma
marki:
Food & Joy
Powstał pierwszy sklep sieci Food&Joy
W Warszawie rozpoczął działalność pierwszy sklep Food&Joy. Placówka o powierzchni sprzedaży 180 m2 znajduje się na Nowym Świecie. Punkt ma być początkiem nowej sieci sklepów convenience, która będzie rozwijana od 2013 ...
2012-11-15 Soft drinks
firmy:
Food&Joy
,
Alma
Sieci delikatesowe promują marki własne
Pod koniec września zarówno sieć Piotr i Paweł, jak i Alma, działające w segmencie supermarketów delikatesowych, rozpoczęły promocję tańszych produktów marki własnej. Spoty reklamowe pojawiły się m.in. w Radiu RMF FM ...
2012-09-28 Soft drinks
firmy:
Alma
,
Piotr i Paweł
marki:
Food & Joy
Bosch i Alma prowadzą wspólną kampanię
"Twój świat od kuchni" to nowa kampania realizowana przez agencję Insignia dla marki Bosch. Do współpracy zostały zaproszone Delikatesy Alma. Celem kampanii jest wsparcie wizerunku obu marek oraz promocja nowej ...
2012-09-27 Soft drinks
firmy:
Alma
marki:
Food & Joy
Bosch i Alma prowadzą wspólną kampanię
×
poprzedni
następny
Alma Market wyszła na plus
- Alma Market ma za sobą udany rok i zdecydowanie wyszła na plus na poziomie jednostkowym i skonsolidowanym. W tym roku przychody mogą wzrosnąć o około 20% rdr. Sieć może się ...
2012-02-17 Soft drinks
firmy:
Alma
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [6]
działy
› inwestycje [3]
› badania [1]
› promocje i PR [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Piotr i Paweł [2]
› Food&Joy [1]
› Makro Cash & Carry [1]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [1]
› owoce i warzywa [1]
› kawa i herbata [1]
› inne produkty [1]
marki
› Food & Joy [4]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA