KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
handel
ostatnie 3 miesiące
Liczba wyszukanych artykułów: 142
Wartość koszyka zakupowego wzrosła w 2023 roku o 2,4%
Średnia wartość koszyka zakupowego w 14 analizowanych sieciach handlowych w Polsce wzrosła od stycznia do grudnia 2023 roku o blisko 6,5 zł, czyli 2,4%. To znacznie mniej niż przed rokiem, gdy ...
2024-03-22 Soft drinks
Aldi weźmie na siebie wzrost VAT
Sieć sklepów Aldi podała, że ceny produktów w ramach podstawowego koszyka zakupowego nie zostaną podniesione o podatek VAT. Aldi deklaruje, że koszty z tym związane bierze na siebie. Wśród produktów bez ...
2024-03-22 Soft drinks
firmy:
Aldi
Dino podsumowuje działalność w ubiegłym roku
W 2023 r. przychody ze sprzedaży Grupy Dino wyniosły 25,7 mld zł i były o 29,6% wyższe niż w 2022 r. 40% przychodów pochodziło ze sprzedaży produktów świeżych, w szczególności owoców ...
2024-03-22 Soft drinks
firmy:
Dino
Auchan uruchamia w pełni interaktywną gazetkę
Klienci Auchan Polska zyskali innowacyjną i w pełni interaktywną gazetkę. To pierwsze wśród handlowych sieci spożywczych na polskim rynku rozwiązanie z dynamicznym kontentem i możliwością zakupów online. Zawiera nowe sekcje tematyczne ...
2024-03-22 Soft drinks
firmy:
Auchan
Auchan uruchamia w pełni interaktywną gazetkę
×
poprzedni
następny
Supeco rozszerza współpracę z lokalnymi producentami
Sieć hurtowo-dyskontowa Supeco należąca do Carrefour Polska, ogłasza dalszy rozwój swojej oferty dostawców lokalnych poprzez otwarcie nowego stoiska „Smak Górno” w Skarżysku-Kamiennej. To kolejny krok w ramach strategii firmy mającej na ...
2024-03-22 Soft drinks
firmy:
Supeco
Supeco rozszerza współpracę z lokalnymi producentami
×
Sejm zajmie się niedzielami handlowymi
Polska 2050 Szymona Hołowni chce wprowadzić dwie niedziele handlowe w miesiącu. Partia przedstawiła projekt ustawy, w którym znalazła się propozycja podwójnego wynagrodzenia za pracę w niedzielę handlową. Zgodnie z projektem pracodawca ...
2024-03-21 Soft drinks
Będzie limit marek własnych w sklepach?
Stefan Krajewski, sekretarz stanu w Ministerstwie Rolnictwa i Rozwoju Wsi zapowiedział, że rząd chce wprowadzić ustawowe limity marek własnych w sklepach. Mówił również o możliwych zmianach w nazewnictwie produktów wegetariańskich i ...
2024-03-21 Soft drinks
Bezmięsna Wielkanoc z Carrefour
Sieć sklepów Carrefour ogłasza wprowadzenie nowej oferty produktów wegańskich i wegetariańskich na Święta Wielkanocne. Wspólnie z firmą BezMięsny, sieć przygotowała m.in. roślinne odpowiedniki mięsnych i rybnych wyrobów. Od 20 marca, czyli ...
2024-03-20 Soft drinks
firmy:
Bezmięsny Mięsny
,
Carrefour
Bezmięsna Wielkanoc z Carrefour
×
Wegańskie żelki bez dodatku cukru
Sieć handlowa Lidl Polska przygotowała dla miłośników żelków niespodziankę – na półkach sklepów debiutują wegańskie produkty bez dodatku cukru. Żelki są dostępne w trzech wersjach i kształtach, od marki własnej Sweet ...
2024-03-20 Food & drinks
firmy:
Lidl
Wegańskie żelki bez dodatku cukru
×
Akademia Inspiracji Makro ponownie otwarta
Nowoczesne centrum szkoleniowo-kompetencyjne dla przedstawicieli branży HoReCa znajduje się w nowo otwartej siedzibie MAKRO Polska, przy Alejach Jerozolimskich w Warszawie. Pierwszy pokaz z degustacją odbył się 20 marca. Poprowadził go m.in ...
2024-03-20 Soft drinks
firmy:
Makro Cash & Carry
Akademia Inspiracji Makro ponownie otwarta
×
poprzedni
następny
Polakom podoba się walka cenowa dyskontów
Ponad 55% Polaków chciałoby zaostrzenia trwającej walki cenowej dyskontów, żeby zrobić tańsze zakupy na święta – wynika z badania „Świąteczne Wydatki Polaków. Edycja 2024” UCE RESEARCH i Grupy Offerista. Na rywalizację ...
2024-03-19 Soft drinks
Wielkanoc dla co czwartego Polaka będzie droższa niż w ubiegłych latach
W tym roku Polacy planują przeznaczyć średnio 568,8 zł na święta wielkanocne. To o 30 zł mniej niż w zeszłym roku. Niemal połowa z nich przewiduje, że koszty zbliżającej się Wielkanocy ...
2024-03-18 Soft drinks
Wielkanoc dla co czwartego Polaka będzie droższa niż w ubiegłych latach
×
poprzedni
następny
Część sklepów nie otworzy się po świętach
Z końcem marca kończy się zerowa stawka VAT na żywność. A w związku z tym, że 1 kwietnia będzie dniem świątecznym, niektóre sklepy mogą nie otworzyć się dzień później, bo nie ...
2024-03-18 Soft drinks
GIS ostrzega przed partią owoców i sałatką jarzynową
Główny Inspektor Sanitarny został poinformowany poprzez System Wczesnego Ostrzegania o Niebezpiecznej Żywności i Paszach o wykryciu wirusa wywołującego wirusowe zapalenie wątroby typu A (WZW typu A) w partii świeżych truskawek pochodzących ...
2024-03-18 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Jeronimo Martins
,
POLOmarket
,
Redenberg
,
Seko
Lidl podkreśla równe ceny we wszystkich sklepach
Właściciel sieci sklepów Lidl porównał wartość zakupów w sklepach Lidl i konkurencji, opierając się na cenach 15 przykładowych produktów tych samych marek lub tożsamych marek własnych o tych samych pojemnościach lub ...
2024-03-18 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Lidl
,
GPD
,
Havas Media
Badanie Koszyka zakupowego w lutym
Żywność w polskich sklepach wciąż drożeje, ale nieco wolniej niż w poprzednich miesiącach. Jak wynika z najnowszego Badania i Raportu Koszyk Zakupowy autorstwa ASM Sales Force Agency, w lutym 2024 r ...
2024-03-15 Soft drinks
firmy:
Auchan
,
Biedronka
,
Kaufland
,
Lidl
,
Netto
,
Selgros Cash&Carry
Kaufland obniża ceny na Wielkanoc
„Świąteczny wybór w niskich cenach” to hasło kampanii wielkanocnej Kaufland. Sieć zachęca do przedświątecznych zakupów, szczególnie podkreślając szeroki wybór produktów i atrakcyjne ceny. Poza produktami znajdującymi się w katalogu wielkanocnym i ...
2024-03-15 Soft drinks
firmy:
Kaufland
,
Ancymony
Zdaniem Deloitte Polska nie jest gotowa na system kaucyjny
- Polscy producenci, handel, a także konsumenci, nie są przygotowani na uruchomienie systemu kaucyjnego w 2025 r. – uważa Joanna Leoniewska-Gogola z Deloitte podczas debaty „Czy jesteśmy gotowi na wdrożenie systemu ...
2024-03-15 Soft drinks
firmy:
Deloitte
Świąteczna Zbiórka Żywności w sklepach sieci
Tradycyjnie w okresie przedświątecznym Auchan Polska udostępnia swoje sklepy na rzecz Świątecznej Zbiórki Żywności organizowanej przez Federację Polskich Banków Żywności. Zbiórka prowadzona jest dla rodzin wielodzietnych, osób bezrobotnych, w kryzysie bezdomności ...
2024-03-15 Soft drinks
firmy:
Auchan
Partia truskawek z niebezpiecznym wirusem
Główny Inspektor Sanitarny został poinformowany poprzez System Wczesnego Ostrzegania o Niebezpiecznej Żywności i Paszach o wykryciu wirusa wywołującego wirusowe zapalenie wątroby typu A (WZW typu A) w partii świeżych truskawek pochodzących ...
2024-03-15 Soft drinks
firmy:
Jeronimo Martins
,
Redenberg
[1]
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
[8]
FILTRY
data publikacji
› ostatni tydzień [9]
› ostatni miesiąc [50]
działy
› promocje i PR [55]
› inwestycje [26]
› badania [24]
› innowacje i nowości [15]
› zagranica [11]
› dostawcy [7]
› akwizycje i fuzje [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Biedronka [21]
› Lidl [16]
› Żabka [14]
› Kaufland [13]
› Auchan [12]
› Carrefour [11]
› Aldi [5]
› Eurocash [4]
› Jeronimo Martins [4]
› Makro Cash & Carry [4]
› Netto [3]
› Stokrotka [3]
› Delikatesy Centrum [2]
› GK Specjał [2]
› Grupa Żywiec [2]
› Intermarche [2]
› Maxima Grupe [2]
› Redenberg [2]
› Selgros Cash&Carry [2]
› Willisch [2]
› ATAC [1]
› AWW Fabryka Wódek i Nalewek [1]
› Barbora [1]
› Bezmięsny Mięsny [1]
› Body Chief [1]
› BP [1]
› Bricomarche [1]
› BZK Alco [1]
› Deloitte [1]
› Denner [1]
› Dino [1]
› DRIM [1]
› FM Logistic [1]
› Frisco.pl [1]
› Glovo [1]
› ITM Polska [1]
› Jush [1]
› Lewiatan [1]
› Livio [1]
› Mex Polska [1]
› Nestle [1]
› ODIDO [1]
› PepsiCo [1]
› PKN Orlen [1]
› POLOmarket [1]
› Prymat [1]
› Seko [1]
› Shell [1]
› Supeco [1]
› Tchibo [1]
› Tetra Pak [1]
› Wolt [1]
› WSP Społem Kielce [1]
› ZPM Biernacki [1]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [12]
› słodycze i przekąski [12]
› owoce i warzywa [11]
› alkohol [10]
› mleko [9]
› inne produkty [8]
› mięso i ryby [6]
› kawa i herbata [1]
firmy marketingowe
› PZL [2]
› Smolar [2]
› Ancymony [1]
› Arena Media [1]
› Artegence [1]
› Beeffective [1]
› Brand New [1]
› Global Shopper Marketing [1]
› GPD [1]
› Havas Media [1]
› Hope [1]
› Human Film [1]
› Juice [1]
› Keino [1]
› Polot [1]
› Saatchi & Saatchi [1]
› Value Media [1]
marki
› Willisch [2]
› Black [1]
› Burn [1]
› Desperados [1]
› K-Classic [1]
› Majonez Kielecki [1]
› Monster Energy [1]
› Prymat [1]
› Red Bull [1]
› Tiger [1]
› Winiary [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA