KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
handel
ostatni miesiąc
Liczba wyszukanych artykułów: 58
Carrefour sprawdza wielkanocne preferencje Polaków
Tuż przed Wielkanocą Carrefour Polska sprawdził co gości na talerzach Polaków. Badanie zostało przeprowadzone w oparciu o dane paragonowe z dwóch, przedświątecznych tygodni ubiegłego roku i dotyczyło majonezu, ćwikły, wyrobów cukierniczych ...
2024-03-27 Soft drinks
firmy:
Carrefour
,
Nestle
,
WSP Społem Kielce
marki:
Majonez Kielecki
,
Winiary
Carrefour sprawdza wielkanocne preferencje Polaków
×
Polacy utrzymają świąteczne wydatki na ubiegłorocznym poziomie
W tym roku 17,3% Polaków zamierza wydać 200-300 zł na wielkanocną żywność w przeliczeniu na jedną osobę. To najczęściej wskazywana kwota w sondażu UCE RESEARCH i Grupy Offerista. Przeważnie deklarują ją ...
2024-03-27 Soft drinks
Aldi wybiera PZL
Po procesie przetargowym, ALDI Polska podjął decyzję o rozpoczęciu współpracy z agencją PZL w zakresie wdrożenia nowej strategii komunikacji i działań 360 stopni, dotyczących jednej z kluczowych kategorii produktowych ALDI. ALDI ...
2024-03-27 Soft drinks
firmy:
Aldi
,
PZL
Połowa konsumentów chce oszczędzać na świątecznych zakupach
Według najnowszego raportu Grupy BLIX, 47,5% aktywnych konsumentów planuje ograniczyć tegoroczne wydatki na zakupy wielkanocne względem zeszłorocznych. Rok temu 67,7% shopperów planowało zachować większą oszczędność niż w 2022 r. Obecnie 31% ...
2024-03-26 Soft drinks
Jubileuszowa kampania Makro Polska
„Zmieniło się wszystko. No, prawie wszystko” to hasło najnowszej kampanii, prowadzonej przez sieć hurtowni Makro Polska z okazji 30-lecia działalności na polskim rynku. Jej celem jest pokazanie procesu zmian, jakie firma ...
2024-03-26 Soft drinks
firmy:
Makro Cash & Carry
,
Beeffective
Jubileuszowa kampania Makro Polska
×
Możliwa obecność plastiku w partii burgera wołowego
Główny Inspektor Sanitarny został poinformowany przez firmę Lidl o dobrowolnym wycofaniu jednej partii burgera wołowego ze względu na możliwe zanieczyszczenie produktu fragmentami plastiku. Szczegóły dotyczące produktu:Nazwa produktu: BURGER WOŁOWY, 2x110g, marki ...
2024-03-26 Food & drinks
firmy:
Lidl
,
ZPM Biernacki
Możliwa obecność plastiku w partii burgera wołowego
×
Kolejni detaliści idą tropem Aldi
Od kwietnia w Polsce ponownie będzie obowiązywać 5% stawka VAT na żywność. W akcji pod hasłem „VAT STOP” sieć sklepów Lidl podkreśla, że ponad 1600 produktów spożywczych nadal będzie oferowanych w ...
2024-03-25 Soft drinks
firmy:
Aldi
,
Kaufland
,
Lidl
Kolejni detaliści idą tropem Aldi
×
Wyniki sprzedaży w sklepach małoformatowych w lutym
Jak wynika z danych PIH i CMR Panel, w lutym 2024 r. wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 4,7% wyższa niż rok wcześniej, a liczba transakcji była ...
2024-03-25 Soft drinks
Koło szczęścia w loterii sieci Lewiatan
W aplikacji „Mój Lewiatan” należącej do Polskiej Sieci Handlowej Lewiatan, ruszyła zabawa dla klientów w formule „koła szczęścia”. Akcja potrwa do 17 kwietnia. Mechanizm zabawy jest prosty. Klient musi zrobić zakupy ...
2024-03-25 Soft drinks
firmy:
Lewiatan
,
Smolar
Wartość koszyka zakupowego wzrosła w 2023 roku o 2,4%
Średnia wartość koszyka zakupowego w 14 analizowanych sieciach handlowych w Polsce wzrosła od stycznia do grudnia 2023 roku o blisko 6,5 zł, czyli 2,4%. To znacznie mniej niż przed rokiem, gdy ...
2024-03-22 Soft drinks
Aldi weźmie na siebie wzrost VAT
Sieć sklepów Aldi podała, że ceny produktów w ramach podstawowego koszyka zakupowego nie zostaną podniesione o podatek VAT. Aldi deklaruje, że koszty z tym związane bierze na siebie. Wśród produktów bez ...
2024-03-22 Soft drinks
firmy:
Aldi
Dino podsumowuje działalność w ubiegłym roku
W 2023 r. przychody ze sprzedaży Grupy Dino wyniosły 25,7 mld zł i były o 29,6% wyższe niż w 2022 r. 40% przychodów pochodziło ze sprzedaży produktów świeżych, w szczególności owoców ...
2024-03-22 Soft drinks
firmy:
Dino
Auchan uruchamia w pełni interaktywną gazetkę
Klienci Auchan Polska zyskali innowacyjną i w pełni interaktywną gazetkę. To pierwsze wśród handlowych sieci spożywczych na polskim rynku rozwiązanie z dynamicznym kontentem i możliwością zakupów online. Zawiera nowe sekcje tematyczne ...
2024-03-22 Soft drinks
firmy:
Auchan
Auchan uruchamia w pełni interaktywną gazetkę
×
poprzedni
następny
Supeco rozszerza współpracę z lokalnymi producentami
Sieć hurtowo-dyskontowa Supeco należąca do Carrefour Polska, ogłasza dalszy rozwój swojej oferty dostawców lokalnych poprzez otwarcie nowego stoiska „Smak Górno” w Skarżysku-Kamiennej. To kolejny krok w ramach strategii firmy mającej na ...
2024-03-22 Soft drinks
firmy:
Supeco
Supeco rozszerza współpracę z lokalnymi producentami
×
Sejm zajmie się niedzielami handlowymi
Polska 2050 Szymona Hołowni chce wprowadzić dwie niedziele handlowe w miesiącu. Partia przedstawiła projekt ustawy, w którym znalazła się propozycja podwójnego wynagrodzenia za pracę w niedzielę handlową. Zgodnie z projektem pracodawca ...
2024-03-21 Soft drinks
Będzie limit marek własnych w sklepach?
Stefan Krajewski, sekretarz stanu w Ministerstwie Rolnictwa i Rozwoju Wsi zapowiedział, że rząd chce wprowadzić ustawowe limity marek własnych w sklepach. Mówił również o możliwych zmianach w nazewnictwie produktów wegetariańskich i ...
2024-03-21 Soft drinks
Bezmięsna Wielkanoc z Carrefour
Sieć sklepów Carrefour ogłasza wprowadzenie nowej oferty produktów wegańskich i wegetariańskich na Święta Wielkanocne. Wspólnie z firmą BezMięsny, sieć przygotowała m.in. roślinne odpowiedniki mięsnych i rybnych wyrobów. Od 20 marca, czyli ...
2024-03-20 Soft drinks
firmy:
Bezmięsny Mięsny
,
Carrefour
Bezmięsna Wielkanoc z Carrefour
×
Wegańskie żelki bez dodatku cukru
Sieć handlowa Lidl Polska przygotowała dla miłośników żelków niespodziankę – na półkach sklepów debiutują wegańskie produkty bez dodatku cukru. Żelki są dostępne w trzech wersjach i kształtach, od marki własnej Sweet ...
2024-03-20 Food & drinks
firmy:
Lidl
Wegańskie żelki bez dodatku cukru
×
Akademia Inspiracji Makro ponownie otwarta
Nowoczesne centrum szkoleniowo-kompetencyjne dla przedstawicieli branży HoReCa znajduje się w nowo otwartej siedzibie MAKRO Polska, przy Alejach Jerozolimskich w Warszawie. Pierwszy pokaz z degustacją odbył się 20 marca. Poprowadził go m.in ...
2024-03-20 Soft drinks
firmy:
Makro Cash & Carry
Akademia Inspiracji Makro ponownie otwarta
×
poprzedni
następny
Polakom podoba się walka cenowa dyskontów
Ponad 55% Polaków chciałoby zaostrzenia trwającej walki cenowej dyskontów, żeby zrobić tańsze zakupy na święta – wynika z badania „Świąteczne Wydatki Polaków. Edycja 2024” UCE RESEARCH i Grupy Offerista. Na rywalizację ...
2024-03-19 Soft drinks
1
|
2
|
3
[3]
FILTRY
data publikacji
› ostatni tydzień [16]
działy
› promocje i PR [27]
› badania [10]
› inwestycje [9]
› innowacje i nowości [6]
› dostawcy [4]
› zagranica [2]
› akwizycje i fuzje [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Lidl [7]
› Auchan [6]
› Biedronka [6]
› Carrefour [5]
› Kaufland [5]
› Żabka [5]
› Aldi [3]
› Jeronimo Martins [3]
› Makro Cash & Carry [3]
› Redenberg [2]
› Stokrotka [2]
› Bezmięsny Mięsny [1]
› BP [1]
› Bricomarche [1]
› Deloitte [1]
› Dino [1]
› DRIM [1]
› GK Specjał [1]
› Intermarche [1]
› ITM Polska [1]
› Jush [1]
› Lewiatan [1]
› Nestle [1]
› Netto [1]
› POLOmarket [1]
› Prymat [1]
› Seko [1]
› Selgros Cash&Carry [1]
› Supeco [1]
› Willisch [1]
› Wolt [1]
› WSP Społem Kielce [1]
› ZPM Biernacki [1]
kategorie rynkowe
› owoce i warzywa [6]
› mleko [5]
› słodycze i przekąski [5]
› napoje bezalkoholowe [4]
› mięso i ryby [4]
› inne produkty [3]
› alkohol [2]
firmy marketingowe
› Ancymony [1]
› Beeffective [1]
› GPD [1]
› Havas Media [1]
› Keino [1]
› PZL [1]
› Smolar [1]
marki
› Majonez Kielecki [1]
› Prymat [1]
› Willisch [1]
› Winiary [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA