KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
handel
promocje i PR
badania
Liczba wyszukanych artykułów: 212
Wielkanoc dla co czwartego Polaka będzie droższa niż w ubiegłych latach
W tym roku Polacy planują przeznaczyć średnio 568,8 zł na święta wielkanocne. To o 30 zł mniej niż w zeszłym roku. Niemal połowa z nich przewiduje, że koszty zbliżającej się Wielkanocy ...
2024-03-18 Soft drinks
Wielkanoc dla co czwartego Polaka będzie droższa niż w ubiegłych latach
×
poprzedni
następny
Jaja w sklepach tańsze niż u producentów
Producenci jaj stali się mimowolnymi ofiarami wojny cenowej między dwoma największymi sieciami handlowymi w Polsce. Wiodący detaliści sprzedają w swoich sklepach jaja poniżej cen zakupu, a to powoduje, że pozostali odbiorcy ...
2024-02-26 Food & drinks
Trwa wojna cenowa Biedronki z Lidlem
Dwie czołowe sieci handlowe prowadzą już otwartą wojnę cenową. W ostatnim czasie w Lidlu można kupić np. litrowe mleko świeże 2% za 1,59 zł, 10 jaj za 2,69 zł, czy opakowanie ...
2024-02-22 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Lidl
Mintel ogłasza globalne trendy w żywności i napojach na rok 2024
Firma badawcza Mintel ogłosiła trzy kluczowe trendy, które mają kształtować światowy przemysł żywności i napojów w nadchodzącym czasie. Mintel oczekuje, że w 2024 roku marki pomogą konsumentom żyć dłużej i zdrowiej ...
2023-10-10 Soft drinks
Moja Biedronka liderem programów lojalnościowych
Ponad 60% dorosłych Polaków bierze udział w minimum jednym programie lojalnościowym; 90% uczestników korzysta w tym celu z aplikacji mobilnych. Pozycję lidera wśród tych programów utrzymuje Moja Biedronka, ale na rynku ...
2023-10-03 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Kaufland
,
Lidl
,
PKN Orlen
,
Rossmann
,
Żabka
Moja Biedronka liderem programów lojalnościowych
×
poprzedni
następny
Handel ogranicza liczbę gazetek
W I półroczu br. największe na rynku sieci handlowe ograniczyły liczbę gazetek – o blisko 7% rdr, ich stron – o ponad 4%, a powierzchnię – o niecałe 7%. Do tego ...
2023-09-22 Soft drinks
Rekordowa liczba użytkowników programu Moja Biedronka
Polacy mają w portfelach już ponad 17 mln kart Moja Biedronka, a w smartfonach ponad 9 milionów osób działa aplikacja powiązana z kartą. W ostatnich 8 miesiącach liczba ofert promocyjnych sieci ...
2023-09-19 Soft drinks
firmy:
Biedronka
Polacy masowo korzystają z promocji przy zakupach żywności
W sumie już 90,5% Polaków regularnie kupuje w sklepach jakąś część żywności w promocjach. Tylko w ciągu dwóch lat nastąpił wzrost aż o jedną trzecią. Blisko 29% konsumentów kupuje 20-40% art ...
2023-09-11 Soft drinks
Sklepy mocno ograniczają liczbę promocji
W I półroczu 2023 r. w gazetkach największych sieci handlowych pojawiło się znacznie mniej promocji niż rok wcześniej. Ich liczba najbardziej, bo o ponad 22%, spadła w sklepach RTV-AGD. W hipermarketach ...
2023-08-07 Soft drinks
Biedronka przeprowadziła własne badanie cen
Sieć sklepów Biedronka porównała ceny 20 identycznych produktów ze swojej oferty oraz z oferty sieci konkurencyjnych - Auchan, Dino, Lidlu. Zdaniem Biedronki, to właśnie jej oferta jest najkorzystniejsza. - Aby sprawdzić ...
2023-08-04 Soft drinks
firmy:
Biedronka
Zielona zmiana zachodzi także w handlu
Kryteria ESG stają się częścią strategii świata biznesu, w tym także firm z branży handlu detalicznego. Choć w dobie szybko rosnącej inflacji konsumenci uważniej przyglądają się cenom, to kwestie jakości, ekologii ...
2023-05-29 Soft drinks
firmy:
Lewiatan
Polacy przeglądają gazetki z promocjami
Już ponad 90% Polaków przyznaje, że korzysta z gazetek promocyjnych. Najczęściej deklarują to osoby, których miesięczne dochody netto mieszczą się w przedziale 5-9 tys. zł. Blisko 86% twierdzi, że ma zaufanie ...
2023-05-08 Soft drinks
Badania lojalności konsumentów w Polsce
Karty programów lojalnościowych ma prawie każdy Polak, co wcale nie oznacza, że z nich korzysta - wynika z badania Instytutu Inbound Marketingu przeprowadzonego przez SW Research. Polacy są stosunkowo ...
2023-03-29 Soft drinks
Polacy nie chcą ograniczeń w dostępie do napojów energetycznych
Tylko 15% respondentów deklaruje, że w ich gospodarstwie domowym napoje energetyczne pije osoba niepełnoletnia. Większość Polaków opowiada się przeciwko wprowadzaniu zakazu sprzedaży tego rodzaju produktów osobom, które nie ukończyły 18. roku ...
2023-03-22 Soft drinks
Inflacja zmusza Polaków do większej rozwagi
Wyniki badania pracowni Kantar Polska pokazują, jak w ostatnim roku zmieniła się struktura konsumentów. Najliczniejszą grupą pozostają rozważni i pragmatyczni shopperzy, jednak pojawiło się więcej klientów z przymusu i cenoholików ...
2023-03-01 Soft drinks
Projekt zakazu sprzedaży energetyków dzieciom już w Sejmie
Partia Republikańska złożyła w Sejmie projekt nowelizacji ustawy o zdrowiu publicznym. Propozycja zakłada wprowadzenie zakazu sprzedaży napojów energetycznych osobom poniżej 18. roku życia, a także ograniczeń w reklamie tych produktów ...
2023-02-10 Soft drinks
Polacy w świecie promocji w badaniach Inquiry
Oferty promocyjne dostępne w sklepach coraz częściej stają się czynnikiem wpływającym na wybory konsumeckie. Agencja badawcza Inquiry przeprowadziła we współpracy z portalem Moja Gazetka badanie dotyczące zachowań konsumentów wobec promocji ...
2023-01-30 Soft drinks
Wielu seniorów robi zakupy przez internet
Raport "Dojrzali konsumenci w Polsce" ARC Rynek i Opinia obala wiele stereotypów na temat konsumentów po 60-tym roku życia. Wyniki badania pokazują, że osoby z tej grupy wiekowej korzystają z nowych ...
2023-01-17 Soft drinks
Kobiety lubią promocje - stwierdza Barbora
Preferencje zakupowe dotyczące zakupów spożywczych nie są sprzężone z płcią. I choć to kobiety częściej polują na promocje, to jednak ich wybory dotyczące produktów spożywczych, nie różnią się tak bardzo od ...
2022-12-28 Soft drinks
firmy:
Barbora
Auchan liderem niskich cen w rankingu ASM
W najnowszym rankingu Koszyka Zakupowego Agencji ASM za wrzesień 2022 r. firma Auchan ponownie zajęła pozycję lidera, z najtańszym koszykiem zakupowym wśród sieci handlowych w Polsce. Równocześnie, w ramach trwającej ...
2022-10-26 Soft drinks
firmy:
Auchan
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
[11]
FILTRY
data publikacji
› ostatni miesiąc [1]
› ostatnie 3 miesiące [3]
› ostatni rok [13]
› kiedykolwiek [212]
działy
› zagranica [19]
› innowacje i nowości [7]
› inwestycje [6]
› dostawcy [3]
› akwizycje i fuzje [1]
› makroekonomia [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Biedronka [57]
› Lidl [39]
› Tesco [23]
› Żabka [18]
› Kaufland [9]
› Carrefour [8]
› Rossmann [6]
› Intermarche [5]
› Auchan [4]
› E.Leclerc [4]
› Lewiatan [4]
› Netto [4]
› PKN Orlen [4]
› Real [4]
› Carlsberg [3]
› Coca-Cola [3]
› Grupa Żywiec [3]
› Kompania Piwowarska [3]
› Mokate [3]
› PepsiCo [3]
› Freshmarket [2]
› Grupa Maspex [2]
› Jeronimo Martins [2]
› Kolporter [2]
› Makro Cash & Carry [2]
› McDonald's [2]
› Metro Group [2]
› Mlekovita [2]
› Nałęczów Zdrój [2]
› Piotr i Paweł [2]
› Selgros Cash&Carry [2]
› Aldi [1]
› Alma [1]
› Asda [1]
› Aviko [1]
› Barbora [1]
› Browar Namysłów [1]
› CEDC [1]
› Da Grasso [1]
› Dębowa Polska [1]
› Delikatesy Centrum [1]
› Develey [1]
› Dilmah [1]
› Elite Cafe [1]
› Eurocash [1]
› Frisco.pl [1]
› Intersnack Poland [1]
› Lotte Wedel [1]
› MarcPol [1]
› Mid Europa Partners [1]
› Mutti [1]
› Nestle [1]
› OSM Krasnystaw [1]
› OSM Radomsko [1]
› Perła Browary Lubelskie [1]
› Provincja [1]
› Rast [1]
› Red Bull [1]
› Roust Inc. [1]
› Sainsbury's [1]
› SDM Wieluń [1]
› Społem [1]
› Stokrotka [1]
› Strauss Cafe Poland [1]
› Stumbras [1]
› Transgourmet [1]
› Ustronianka [1]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [25]
› alkohol [23]
› kawa i herbata [15]
› słodycze i przekąski [12]
› inne produkty [12]
› owoce i warzywa [11]
› mięso i ryby [9]
› mleko [8]
firmy marketingowe
› Havas Media [3]
› Ogilvy & Mather [2]
› Starcom [2]
› Codemedia [1]
› DDB & Tribal [1]
› Duda Polska [1]
› Initiative [1]
› McCann [1]
› MediaCom [1]
› Media Group [1]
› MMT Management [1]
› RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants [1]
› Shootme [1]
› Tequila [1]
› Zenith [1]
marki
› Cisowianka [5]
› Coca-Cola [3]
› Tymbark [3]
› Tyskie [3]
› Warka [3]
› E.Wedel [2]
› Loyd [2]
› Algida [1]
› Biedronka [1]
› Carlsberg [1]
› Carrefour [1]
› Delma [1]
› Dr.Oetker [1]
› Felix [1]
› Harnaś [1]
› Kamis [1]
› Koral [1]
› Krakus [1]
› Kropla Beskidu [1]
› Kubuś [1]
› Makro [1]
› MK Cafe [1]
› Mlekovita [1]
› Mój Ulubiony [1]
› Mokate [1]
› Morliny [1]
› Muszynianka [1]
› Nałęczowianka [1]
› Nestle [1]
› Olej Kujawski [1]
› Pedros [1]
› Pepsi [1]
› Polski Cukier [1]
› Prymat [1]
› Red Bull [1]
› Rossman [1]
› Sobieski [1]
› Sokołów [1]
› Solidarność [1]
› Tiger [1]
› Ustronianka [1]
› Winiary [1]
› Wojak [1]
› Żywiec Zdrój [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA