KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
handel
badania
Liczba wyszukanych artykułów: 2001
Netto z największym wzrostem liczby wizyt
Z badania, przeprowadzonego wśród ponad 470 tys. konsumentów przez firmę Proxi.cloud i platformę badawczą UCE RESEARCH, wynika, że we wrześniu 2022 r. Biedronka wygenerowała 64% wszystkich koszyków dyskontowych. Pod tym względem ...
2022-10-21 Soft drinks
firmy:
Aldi
,
Biedronka
,
Lidl
,
Netto
Klienci odwiedzali mniejsze sklepy rzadziej niż przed rokiem
We wrześniu 2022 r. wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 11,6% wyższa, natomiast liczba transakcji spadła o 1,5% porównaniu z wrześniem 2021 r. - wynika z danych ...
2022-10-17 Soft drinks
Zakupy we wrześniu droższe o 24% niż rok temu
We wrześniu zakupy w sklepach były droższe rdr. średnio o 24%, na co wskazuje analiza blisko 40 tys. cen detalicznych. Podwyżki widoczne są we wszystkich dwunastu badanych kategoriach, a w jedenastu ...
2022-10-10 Soft drinks
Dyskonty zwiększają udział w rynku
Z powodu wysokiej inflacji coraz więcej osób decyduje się na zakupy produktów spożywczych w sklepach dyskontowych oraz poszukuje ofert promocyjnych. Inne formaty handlowe mogą utrzymać klientów, wpływając na ich percepcję cenową ...
2022-10-10 Soft drinks
Słodycze na co siódmym paragonie z małego sklepu
Pod względem wartości sprzedaży kategoria słodyczy plasuje się na czwartym miejscu w sklepach do 300 mkw (po alkoholach, produktach tytoniowych i napojach). Jej udziały w wartości sprzedaży w tych placówkach przekraczają ...
2022-09-28 Soft drinks
Polacy coraz bardziej wierzą promocjom
Rosnąca inflacja spowodowała, że co czwarty Polak bardziej wierzy promocjom. Jednocześnie w porównaniu z ubiegłym rokiem konsumenci znacząco ograniczyli robienie zakupów na zapas (38% versus 48% w 2021 roku) oraz kupowanie ...
2022-09-27 Soft drinks
Zmiany w wyborach sieci dyskontowych
Analiza zachowań ponad 280 tys. osób robiących zakupy w dyskontach spożywczych wykazała, że w I półroczu br. sklepy Biedronki odwiedziło aż 94% z nich. Do tego jedna czwarta klientów tej sieci ...
2022-09-23 Soft drinks
firmy:
Aldi
,
Biedronka
,
Lidl
,
Netto
Prawie 1/3 Polaków oszczędza "na wszystkim"
Taki wniosek płynie z badania postaw konsumentów wobec rosnących cen. Ponad 80% respondentów uważa, że w kolejnych miesiącach ceny produktów i usług nadal będą rosły. Jak wynika z badania przeprowadzonego ...
2022-09-22 Soft drinks
Polacy wciąż robią zakupy online częściej niż przed pandemią
Ponad jedna trzecia badanych wybiera zakupy internetowe kilka razy w miesiącu, a ponad 11% osób robi to aż kilka razy w tygodniu - wynika z kolejnej, tegorocznej edycji raportu "Jak kupuje ...
2022-09-21 Soft drinks
firmy:
Intermarche
Wyniki sklepów małoformatowych w sierpniu
Jak wynika z danych PIH i CMR Panel, w sierpniu 2022 r. wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 17,5% wyższa, natomiast liczba transakcji wzrosła o 6,4% w ...
2022-09-19 Soft drinks
Słabszy sezon letni napojów i lodów
Tegoroczne lato pod względem sprzedaży ilościowej było gorsze dla kategorii sezonowych. Piwa kupowaliśmy niewiele więcej niż rok temu, a napojów bezalkoholowych i lodów mniej. Wzrost obrotów wynikał przede wszystkim ze wzrostu ...
2022-09-16 Soft drinks
Polacy szukają w dyskontach tańszych produktów
Ponad jedna trzecia konsumentów w Polsce szuka w dyskontach promocji na mięso, 29% liczy na olej, masło i margarynę w promocji, a tańszego cukru czy mąki poszukuje 27% Polaków - wynika ...
2022-09-14 Soft drinks
firmy:
Aldi
,
Biedronka
,
Lidl
,
Netto
Kanał online odpowiada za 15% zakupów w naszej części Europy
Granica między zakupami przez internet i stacjonarnymi coraz bardziej się zaciera. Wyraźnym trendem w handlu detalicznym jest tzw. omnichannel, czyli łączenie różnych kanałów sprzedaży. Do tego niezbędny jest rozwój e-commerce, który ...
2022-09-14 Soft drinks
Biedronka ma najbardziej popularny program lojalnościowy
62% Polaków korzysta z przynajmniej jednego programu lojalnościowego. Coraz więcej z nas deklaruje też, że jest ich aktywnym użytkownikiem. W porównaniu z ubiegłym rokiem o 13 p.p. wzrósł odsetek osób korzystających ...
2022-09-13 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Lidl
,
PKN Orlen
,
Żabka
Obroty w sklepach tradycyjnych wzrosły w sierpniu o 15,3%
Dane M/platform za sierpień wskazują na wzrost obrotów w sklepach Handlu Tradycyjnego o 15,3% przy wzroście wizyt o 2,9%. Średnia wartość transakcji była wyższa niż rok temu o 12,1% przy tej ...
2022-09-08 Soft drinks
Aplikacja Stokrotki pobrana milion razy
Aplikacja mobilna "Nasza Stokrotka" ma już ponad milion użytkowników. To pokazuje, że odpowiada ona na oczekiwania klientów, dając wiele możliwości korzystania z tańszych zakupów. Jednocześnie jest to najlepiej oceniana aplikacja wśród ...
2022-09-08 Soft drinks
firmy:
Stokrotka
Udział marek własnych w rynku FMCG przekroczył 21%
W czerwcu udział produktów pod markami własnymi w polskim rynku FMCG był największy w historii i wyniósł 21,1% - wynika z najnowszych badań NielsenIQ. Jest to nie tylko efekt pogarszającej ...
2022-09-07 Soft drinks
firmy:
E.Leclerc
Biedronka publikuje trzeci raport zrównoważonego rozwoju
Biedronka opublikowała raport zrównoważonego rozwoju za 2021 rok. Jego podtytuł "Dla dobra wspólnego" podkreśla najważniejsze priorytety zaangażowania społecznego i środowiskowego, które są filarami strategii zrównoważonego rozwoju największej w Polsce sieci handlowej ...
2022-09-06 Soft drinks
firmy:
Biedronka
Polacy odczuwają wzrost inflacji
Prawie 90% respondentów najnowszego badania PAYBACK Opinion Poll odczuło w ostatnim czasie inflację. Jak radzimy sobie w czasach rosnących cen, z czego jesteśmy w stanie zrezygnować, aby zaoszczędzić i jakie strategie ...
2022-08-31 Soft drinks
Polacy odczuwają wzrost inflacji
×
poprzedni
następny
Konsumenci stawiają na polską żywność
Blisko 83% Polaków kupuje rodzime produkty zwracając uwagę, czy wybierane przez nich artykuły spożywcze są polskie - wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie Barbora, w związki z Dniem Polskiej Żywności ...
2022-08-25 Soft drinks
firmy:
Barbora
[1]
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
|
12
|
13
|
14
|
15
|
16
[101]
FILTRY
data publikacji
› ostatni tydzień [5]
› ostatni miesiąc [10]
› ostatnie 3 miesiące [27]
› ostatni rok [121]
› kiedykolwiek [2001]
działy
› inwestycje [223]
› promocje i PR [212]
› zagranica [208]
› makroekonomia [63]
› akwizycje i fuzje [49]
› innowacje i nowości [47]
› dostawcy [18]
firmy produkcyjne i handlowe
› Biedronka [159]
› Lidl [124]
› Tesco [78]
› Auchan [49]
› Carrefour [44]
› Żabka [38]
› Kaufland [35]
› Makro Cash & Carry [30]
› Netto [29]
› E.Leclerc [25]
› Eurocash [25]
› Intermarche [22]
› Piotr i Paweł [21]
› Grupa Maspex [20]
› Aldi [19]
› Alma [16]
› Frisco.pl [16]
› Coca-Cola [14]
› Jeronimo Martins [14]
› Rossmann [13]
› Lewiatan [12]
› PKN Orlen [10]
› Dino [9]
› Ambra [8]
› Lotte Wedel [8]
› Mlekovita [8]
› Nestle [8]
› Organic Farma Zdrowia [8]
› PepsiCo [8]
› Perfetti van Melle [8]
› Selgros Cash&Carry [8]
› CEDC [7]
› Grupa Żywiec [7]
› Hortex [7]
› OSM Piątnica [7]
› PPL Koral [7]
› Real [7]
› Stokrotka [7]
› Unilever [7]
› abc [6]
› Barbora [6]
› Carlsberg [6]
› Freshmarket [6]
› Nałęczów Zdrój [6]
› Ferrero [5]
› Kompania Piwowarska [5]
› McDonald's [5]
› Metro Group [5]
› Mlekpol [5]
› Mokate [5]
› PGS [5]
› Polomarket [5]
› Pyszne.pl [5]
› Bakalland [4]
› BP [4]
› Colian [4]
› Danone [4]
› Delikatesy Centrum [4]
› Diageo [4]
› Dr.Oetker [4]
› DS Smith [4]
› Emperia Holding [4]
› Henkell Freixenet [4]
› Mondelez Polska [4]
› ODIDO [4]
› Pfeiffer & Langen [4]
› Shell [4]
› Społem [4]
› Starbucks [4]
› Stock Polska [4]
› Storck [4]
› Tymbark [4]
› Ustronianka [4]
› Zott [4]
› Żywiec Zdrój [4]
› Bacardi-Martini [3]
› Bartex [3]
› Brown-Forman [3]
› Circle K [3]
› Czerwona Torebka [3]
› Da Grasso [3]
› Deloitte [3]
› EKO Holding [3]
› FoodCare [3]
› Grycan [3]
› Hochland [3]
› Jacobs Douwe Egberts [3]
› Jurajska [3]
› Muszynianka [3]
› OSM Krasnystaw [3]
› OSM Łowicz [3]
› Pernod Ricard [3]
› Rewe [3]
› Schwarz Group [3]
› Victoria Cymes [3]
› X5 Retail Group [3]
› Zbyszko [3]
› Agropol [2]
› Animex [2]
› Anita [2]
kategorie rynkowe
› alkohol [252]
› napoje bezalkoholowe [227]
› inne produkty [190]
› słodycze i przekąski [185]
› owoce i warzywa [183]
› mleko [176]
› mięso i ryby [147]
› kawa i herbata [81]
firmy marketingowe
› Havas Media [4]
› Ogilvy & Mather [2]
› Starcom [2]
› Codemedia [1]
› DDB & Tribal [1]
› Duda Polska [1]
› Havas [1]
› Initiative [1]
› In-Store Media [1]
› McCann [1]
› MediaCom [1]
› Media Group [1]
› Mindshare [1]
› Mindshare [1]
› MMT Management [1]
› On Board [1]
› RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants [1]
› Shootme [1]
› Tequila [1]
› Zenith [1]
marki
› Cisowianka [9]
› Coca-Cola [8]
› Tymbark [7]
› Warka [6]
› Żywiec Zdrój [6]
› E.Wedel [5]
› Tyskie [5]
› Diamant [4]
› Dr.Oetker [4]
› Koral [4]
› Kropla Beskidu [4]
› Kubuś [4]
› Muszynianka [4]
› Nestle [4]
› Tiger [4]
› Algida [3]
› Delecta [3]
› Hortex [3]
› Milka [3]
› Mlekovita [3]
› Nałęczowianka [3]
› Pepsi [3]
› Red Bull [3]
› Soplica [3]
› Toffifee [3]
› Żołądkowa Gorzka [3]
› Żubr [3]
› Żubrówka [3]
› Żywiec [3]
› Ben & Jerry's [2]
› Black [2]
› Carlo Rossi [2]
› Carlsberg [2]
› Carrefour [2]
› Cin&Cin [2]
› Desperados [2]
› Dorato [2]
› Food & Joy [2]
› Fresco [2]
› Haagen Dazs [2]
› Harnaś [2]
› Kinder [2]
› Kubuś Waterrr [2]
› Lay's [2]
› Lech [2]
› Loyd [2]
› Lubelska [2]
› Magnum [2]
› Martini [2]
› Merci [2]
› Mionetto [2]
› Morliny [2]
› Okocim [2]
› Orbit [2]
› Piątnica [2]
› Polski Cukier [2]
› Somersby [2]
› Ustronianka [2]
› Winiary [2]
› Absolut [1]
› Ahmad Tea [1]
› Airwaves [1]
› Alpen Gold [1]
› Anita [1]
› Apetina [1]
› Auchan [1]
› Babydream [1]
› Bakalland [1]
› Ballantine's [1]
› Belvedere [1]
› Biedronka [1]
› Big Milk [1]
› Boiko Alus [1]
› Burn [1]
› Carte d'Or [1]
› Cheetos [1]
› Chruupaczka [1]
› Chupa Chups [1]
› Crunchips [1]
› Cukier Królewski [1]
› Czas na Herbatę [1]
› Czysta de Luxe [1]
› Daim [1]
› Danone [1]
› Dębowe [1]
› Delma [1]
› Dobra Kaloria [1]
› Dobrowianka [1]
› Donner [1]
› Doritos [1]
› Evian [1]
› Faktoria Win [1]
› Fanex [1]
› Favita [1]
› Felix [1]
› Ferrero Raffaello [1]
› Fine Food [1]
› Galbani [1]
› Gin Lubuski [1]
› Giovanni Vagabondo [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA