KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
handel
badania
dostawcy
Liczba wyszukanych artykułów: 18
Zdaniem Deloitte Polska nie jest gotowa na system kaucyjny
- Polscy producenci, handel, a także konsumenci, nie są przygotowani na uruchomienie systemu kaucyjnego w 2025 r. – uważa Joanna Leoniewska-Gogola z Deloitte podczas debaty „Czy jesteśmy gotowi na wdrożenie systemu ...
2024-03-15 Soft drinks
firmy:
Deloitte
Polacy przekonują się do kupowania produktów bez opakowania
Czy Polacy przekonają się do kupowania ryżu i makaronu na wagę do własnego pojemnika? Jak wynika z raportu Unpacking the question of packaging-free przygotowanego przez FM Logistic, w wielu krajach taka ...
2024-02-12 Soft drinks
firmy:
FM Logistic
Polacy nie chcą plastiku do pakowania owoców i warzyw
Jak wynika z cyklicznego badania EKObarometr, przeprowadzonego przez pracownię SW Research we współpracy z Grupą Akomex, aż 65% Polaków opowiada się za wprowadzaniem w Polsce przepisu zakazującego sprzedaży owoców i warzyw ...
2022-12-08 Soft drinks
firmy:
Akomex
Polacy chcą systemu kaucyjnego
88% Polaków przyznaje, że podoba im się pomysł wprowadzenia systemu kaucyjnego w Polsce. Jednocześnie część z nich uzależnia korzystanie z niego od dwóch czynników - miejsca oddawania opakowań oraz opłacalności ...
2022-07-21 Soft drinks
Polacy chcą systemu kaucyjnego
×
Trwają prace nad szczegółami systemu kaucyjnego
Systemy kaucyjne działają już w kilkunastu krajach Europy, a nad wprowadzeniem takiego rozwiązania pracuje też Polska, która przed 2030 rokiem musi osiągnąć wymagany unijnymi przepisami 90% poziom zbiórki recyklingu plastikowych opakowań ...
2021-10-13 Soft drinks
Fusion shoppers: nowa generacja konsumentów
Według najnowszych danych DS Smith, pojawił się nowy rodzaj klienta - "fushion shopper", który dokonuje zakupów w kilku kanałach; w sklepach stacjonarnych, online oraz w systemie click&collect. Ponad połowa Polaków ...
2021-07-23 Soft drinks
firmy:
DS Smith
Butelki marki własnej Carrefour z coraz mniejszą ilością plastiku
Carrefour sukcesywnie zmniejsza, zarówno masę butelek z wodą marki własnej, jak i opakowań innych produktów sygnowanych marką własną. Dzięki temu udało się już zaoszczędzić 3,2 tony plastiku, podczas gdy w ramach ...
2021-05-10 Soft drinks
firmy:
Carrefour
marki:
Carrefour
Butelki marki własnej Carrefour z coraz mniejszą ilością plastiku
×
Carlsberg Pilsner 0,0% w butelce eco rozwiązaniami
Na start sezonu Carlsberg Polska proponuje nowy bezalkoholowy wariant Carlsberg Pilsner. To odpowiedź marki na rozwijający się rynek piw bezalkoholowych. Piwa bezalkoholowe w 2020 roku kolejny raz zanotowały wzrost popularności ...
2021-03-23 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Carlsberg
marki:
Carlsberg
Carlsberg Pilsner 0,0% w butelce eco rozwiązaniami
×
poprzedni
następny
Konsumenci nie chcą produktów w plastiku
Niemal jedna trzecia konsumentów przestała kupować produkty ze względu na ich szkodliwy wpływ na środowisko. Z roku na rok klienci sklepów podejmują także znacznie więcej działań mających na celu ograniczenie zużycia ...
2021-01-14 Soft drinks
DS Smith przekonuje do stosowania właściwych opakowań
Z nowego badania zleconego przez DS Smith wynika, że w tym roku przez Internet zostanie dostarczonych dodatkowe 2 miliony prezentów bożonarodzeniowych. Wynika to z tego, że pomimo wpływu pandemii COVID-19 staramy ...
2020-12-04 Soft drinks
firmy:
DS Smith
DS Smith przekonuje do stosowania właściwych opakowań
×
Wartość eksportu polskiej żywności osiągnęła prawie 32 mld EUR
W ciągu ostatnich 20 lat polski sektor spożywczy przeszedł znaczące przeobrażenia, a Polska jest obecnie ósmym eksporterem żywności spośród państw UE. W 2019 r. wpływy z eksportu zwiększyły się o blisko ...
2020-02-14 Soft drinks
Opakowanie ma większy wpływ na decyzje zakupowe niż reklama
Nawet 80% decyzji zakupowych zapada w miejscu sprzedaży, a 70% z nich ma charakter impulsowy. Blisko połowa milenialsów podczas robienia zakupów przemierza cały sklep, a decyduje się na produkt, który najbardziej ...
2019-09-05 Soft drinks
firmy:
DS Smith
Hbn.pl z nową wersją serwisu internetowego
Od dzisiaj użytkownicy portalu Hbn.pl mogą korzystać z jego nowej odsłony. W ramach prac nad stroną internetową zmianie uległ nie tylko układ graficzny, ale została ona wzbogacona o nowe funkcjonalności ...
2019-02-26 Soft drinks
Hbn.pl z nową wersją serwisu internetowego
×
Słabsza kondycja producentów owoców i warzyw
W okresie trzech lat - między czerwcem 2013 r. a czerwcem 2016 - upadło ponad 100 podmiotów zajmujących się produkcją owoców i warzyw, a ponad 70% z działających znajduje się w ...
2016-07-27 Soft drinks
Sieci handlowe wpływają na kształt i funkcjonalność opakowań
Sieci handlowe przejmują kompetencje dotychczas zarezerwowane dla wytwórców produktów w handlu detalicznym – uczestniczą w tworzeniu standardów i projektowaniu opakowań dla marek i poszczególnych artykułów. Muszą się one zmieniać, bo zmieniają ...
2015-03-25 Soft drinks
firmy:
Stora Enso
Kawa tanieje, ale tylko na giełdach
Ceny kawy na światowych rynkach spadają, jednak konsumenci nadal będą musieli płacić za nią więcej niż przed rokiem. Producenci i dystrybutorzy wzięli na siebie część ubiegłorocznych podwyżek, co spowodowało spadki marży ...
2011-10-11 Food & drinks
Dostawcy ostrzegają przed wyższymi cenami kawy
Dostawcy kawy sygnalizują, że będzie ona kosztowała coraz więcej. - Nie będzie to jedna duża podwyżka, tylko stopniowy wzrost cen - mówi Błażej Patryn, rzecznik sieci Piotr i Paweł. Krzysztof Półgrabia ...
2007-10-22 Food & drinks
Rośnie udział Private Label w rosyjskich sieciach
W ciągu kilku lat udział towarów Private Label w sieciach detalicznych w Rosji wzrósł do 5%. Największy udział towarów pod markami prywatnymi mają hipermarkety i dyskonty, sięga on tam 45%. Liderem ...
2006-08-28 Russia & CIS
FILTRY
data publikacji
› ostatni miesiąc [1]
› ostatnie 3 miesiące [2]
› ostatni rok [2]
› kiedykolwiek [18]
działy
› promocje i PR [3]
› inwestycje [2]
› innowacje i nowości [2]
› zagranica [2]
› akwizycje i fuzje [1]
› makroekonomia [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› DS Smith [3]
› Akomex [1]
› Biedronka [1]
› Carlsberg [1]
› Carrefour [1]
› Deloitte [1]
› FM Logistic [1]
› Stora Enso [1]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [3]
› owoce i warzywa [3]
› kawa i herbata [3]
› alkohol [2]
› mleko [1]
› mięso i ryby [1]
› słodycze i przekąski [1]
› inne produkty [1]
marki
› Carlsberg [1]
› Carrefour [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA