KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
handel
mięso i ryby
kawa i herbata
Liczba wyszukanych artykułów: 29
Ceny promocyjne rosły szybciej niż regularne
Analiza blisko 34 tys. cen promocyjnych w polskich sklepach wykazała, że artykuły kupowane w grudniu 2021 r. były o prawie 22% droższe niż rok wcześniej. Aż 11 z 12 monitorowanych kategorii ...
2022-01-17 Soft drinks
Zmiany cen w polskich sklepach
Jak wynika z raportu, przygotowanego przez Hiper-Com Poland i UCE RESEARCH na podstawie monitoringu ponad 620 tys. cen, w 2020 r. w porównaniu do 2019 roku zanotowano wzrosty cen w 4 ...
2021-01-26 Soft drinks
Plastik na szczycie listy zagrożeń Polaków
O tym, że kryzys klimatyczny jest ogromnym problemem, przekonanych jest 53% Polaków. Dodatkowo 45% zauważa pogarszający się stan środowiska w swoim miejscu zamieszkania - wynika z badań zrealizowanych przez agencję IQS ...
2019-07-25 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Carrefour
,
Lidl
Plastik na szczycie listy zagrożeń Polaków
×
Hbn.pl z nową wersją serwisu internetowego
Od dzisiaj użytkownicy portalu Hbn.pl mogą korzystać z jego nowej odsłony. W ramach prac nad stroną internetową zmianie uległ nie tylko układ graficzny, ale została ona wzbogacona o nowe funkcjonalności ...
2019-02-26 Soft drinks
Hbn.pl z nową wersją serwisu internetowego
×
Trendy żywieniowe na 2019 rok wg CMR
- Dania gotowe, zdrowe produkty, a do tego bezalkoholowe piwa to najsilniejsze ubiegłoroczne trendy, które zapewne będą umacniały się w kolejnych latach - uważają analitycy firmy badawczej CMR. - Skłonność ...
2019-01-17 Soft drinks
Trendy sprzedaży w sklepach małoformatowych
Jak wynika z danych CMR, w listopadzie 2017 r. obroty sklepów małoformatowych do 300 m2 były o 9% niższe niż w październiku, a liczba transakcji zmniejszyła się w tym czasie o ...
2017-12-13 Soft drinks
Grill w czasie ubiegłorocznej majówki kosztował Polaków 1,7 mld PLN
Nabywcy produktów na imprezę grillową podczas ubiegłorocznego długiego weekendu majowego przeznaczyli na tę okazję średnio ponad 170 PLN. Znacząco różnił się poziom wydatków w grupie organizatorów i grupie gości (236 PLN ...
2017-05-11 Soft drinks
Grill w czasie ubiegłorocznej majówki kosztował Polaków 1,7 mld PLN
×
Do sklepików szkolnych wróci białe pieczywo i kawa
Urozmaicone kanapki przygotowywane na bazie różnych rodzajów pieczywa mają być ważnym elementem posiłków spożywanych przez uczniów w ciągu dnia - wynika z uzasadnienia projektu rozporządzenia sklepikowego, do którego dotarła PAP. Do ...
2016-05-12 Soft drinks
Biedronka gotowa na Wielkanoc
Sieć handlowa Biedronka odświeżyła szatę graficzną typowych świątecznych artykułów oraz wprowadziła do oferty wiele nowości. Wiosenne opakowania z elementami kwiatów i zwierząt zyskały m.in. biała kiełbasa, chrzan, czy słodycze. Wśród ...
2016-03-11 Soft drinks
firmy:
Biedronka
Kaufland dołącza do oferty markę premium
Na półkach sklepów Kaufland, czy kolejnej sieci dyskontowej, pojawią się produkty marki z segmentu premium, o nazwie Exquisit. - Exquisit to nowa marka produktów zainspirowana maksymą francuskiego pisarza Francois de ...
2015-11-09 Soft drinks
firmy:
Kaufland
marki:
Exquisit
Kaufland dołącza do oferty markę premium
×
poprzedni
następny
Jubileuszowa edycja nagród Superbrands
Po raz 9. rozdano Statuetki Superbrands, nagradzając przedstawicieli 46 najsilniejszych marek. Laureaci odebrali 23 statuetki Superbrands, przyznawane najsilniejszym markom konsumenckim oraz 7 statuetek Business Superbrands dla marek korporacyjnych i B2B ...
2014-05-29 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Da Grasso
,
Lidl
,
Mokate
,
Tesco
marki:
Polski Cukier
,
Morliny
,
Loyd
,
Krakus
,
Cisowianka
Orlen sprzedaje ponad 35 mln parówek rocznie
- Na polskim rynku nie powstała żadna licząca się sieć działająca w segmencie przydrożnej gastronomii. Stacje paliw znakomicie wypełniły ten rynek - mówi Marek Balawejder, dyrektor wykonawczy ds. sprzedaży detalicznej w ...
2014-05-08 Soft drinks
firmy:
PKN Orlen
,
Animex
Marka Lubię ma być lepiej widoczna
Marka Lubię to projekt grupy handlowej PL Plus, w skład której wchodzą przedstawiciele trzech podmiotów: Bać-Pol, Topaz oraz Piotr i Paweł. Wprowadzona na rynek w listopadzie ubiegłego roku marka zdążyła już ...
2014-03-21 Soft drinks
firmy:
Bać-Pol
,
Piotr i Paweł
,
Topaz
marki:
Lubię
Marka Lubię ma być lepiej widoczna
×
poprzedni
następny
Regulacja cen na Białorusi
Na Białorusi zatwierdzono listę towarów, na które może być wprowadzona na 3 miesiące regulacja cen. To kolejny pomysł białoruskich władz, który ma powstrzymać wzrost cen. Na liście regulowanych towarów jest ...
2011-06-20 Russia & CIS
Euro 2012 szansą dla vendingu
Rynek automatów z jedzeniem i napojami w Polsce to obecnie ok. 45 tys. urządzeń, a tempo wzrostu sięga 10-15% rocznie. Przyszłoroczne Mistrzostwa Europy w piłce nożnej spowodują, że rynek ten będzie ...
2011-02-24 Soft drinks
Pamapol zawarł umowę z Emperia Holding
Zarząd Pamapolu poinformował, że 30 stycznia zawarł umowę handlową ze spółką Emperia Holding. Określa ona zasady i warunki współpracy handlowej oraz reguluje wzajemne zobowiązania pomiędzy Spółkami Grupy Kapitałowej Pamapol a Emperią ...
2008-02-06 Soft drinks
Moda na polską żywność w Wielkiej Brytanii
Polskie mięso, soki i słodycze znajdują coraz więcej nabywców w Wielkiej Brytanię. Dzięki temu eksport produktów spożywczych do tych krajów będzie w tym roku rekordowo wysoki - podaje Rzeczpospolita. Według informacji dziennika ...
2007-11-09 Soft drinks
North Coast utrzyma poziom ubiegłorocznej dywidendy
Zarząd spółki pozytywnie ocenia wyniki spółki za 2006 rok i planuje rekomendować wypłatę dywidendy na poziomie z 2006 roku - poinformował wiceprezes zarządu Giorgio Pezzolato. Spółka chce w tym roku otworzyć dwa ...
2007-01-22 Soft drinks
Polacy na emigracji szukają polskich produktów
Firma badawcza Kinoulty Research opublikowała raport opracowany na podstawie wywiadów z Polakami przebywającymi w Irlandii lub tymi, którzy z niej wrócili. Wynika z niego m.in. to, że na emigracji Polacy poszukują ...
2007-01-12 Soft drinks
Private labels wpłyną na obniżkę cen żywności
Marki własne są teoretycznie skazane na sukces, bo według danych ACNielsen, w Polsce sprzedaje się pod nazwą marketu zaledwie około 4% produktów. W Zachodniej Europie, nawet 10 razy więcej. Alain Souillard, prezes ...
2006-06-19 Soft drinks
1
|
2
[2]
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [29]
działy
› badania [16]
› promocje i PR [6]
› innowacje i nowości [5]
› zagranica [5]
› inwestycje [4]
› akwizycje i fuzje [2]
› makroekonomia [2]
› dostawcy [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Biedronka [3]
› Lidl [2]
› Animex [1]
› Bać-Pol [1]
› Carrefour [1]
› Da Grasso [1]
› Kaufland [1]
› Mokate [1]
› Piotr i Paweł [1]
› PKN Orlen [1]
› Tesco [1]
› Topaz [1]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [23]
› owoce i warzywa [22]
› inne produkty [22]
› mleko [21]
› słodycze i przekąski [18]
› alkohol [15]
marki
› Cisowianka [1]
› Exquisit [1]
› Krakus [1]
› Loyd [1]
› Lubię [1]
› Morliny [1]
› Polski Cukier [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA