KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
zagranica
promocje i PR
Grupa Żywiec
Liczba wyszukanych artykułów: 11
Piwo dla młodych dorosłych od Grupy Heineken
W odpowiedzi na oczekiwania młodych dorosłych konsumentów, którzy poszukują lżejszych i mniej goryczkowych piw, marka Heineken wprowadza na rynek swoją innowacyjną nowość - Heineken Silver. - Heineken Silver to piwo ...
2022-02-01 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Heineken
marki:
Heineken
Piwo dla młodych dorosłych od Grupy Heineken
×
Specjalna edycja opakowań piwa Heineken
Aby uczcić zbliżające się Mistrzostwa Europy w piłce nożnej, marka Heineken wprowadza na rynek limitowaną edycję opakowań. 24 wzory przedstawiają flagi 24 państw uczestniczących w turnieju. Dzięki temu fani piłki nożnej ...
2021-04-01 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Heineken
marki:
Heineken
Specjalna edycja opakowań piwa Heineken
×
poprzedni
następny
Powstał znak promujący polskie piwo za granicą
Znak promujący polskie marki piwa: "Proudly made in Poland" został zaprezentowany wspólnie przez Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego - Browary Polskie oraz Polską Agencję Inwestycji i Handlu (PAIH) podczas Kongresu 590 ...
2018-11-19 Food & drinks
firmy:
Carlsberg
,
Grupa Żywiec
,
Kompania Piwowarska
Powstał znak promujący polskie piwo za granicą
×
Warka oficjalnym sponsorem ligi UEFA w Polsce
17 września rozpoczynają się klubowe rozgrywki europejskie w piłce nożnej. Warka (Grupa Żywiec) została oficjalnym sponsorem Ligi Europy UEFA. W ramach globalnej umowy zawartej między firmą Heineken, a UEFA towarzyszyć będzie ...
2015-09-17 Soft drinks
firmy:
Heineken
,
Grupa Żywiec
marki:
Warka
Kampania Heinekena powiązana z nowym filmem z Bondem
We wrześniu rusza kampania reklamowa marki Heineken (Grupa Żywiec), która będzie powiązana z premierą najnowszego filmu o Jamesie Bondzie – Spectre. Akcja prowadzona będzie w telewizji i Internecie - informuje serwis ...
2015-08-28 Food & drinks
firmy:
Heineken
,
Grupa Żywiec
marki:
Heineken
Wizerunkowa strata marki Żywiec
Angielski tabloid "The Daily Mirror", opisując uzależnienie od narkotyków aktora Paula Granta, zilustrował to zdjęciami pokazującymi go z piwem Żywiec w ręku. - Wykorzystane zdjęcia w sposób krzywdzący eksponują markę Żywiec ...
2014-07-24 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
marki:
Żywiec
Clear Channel Polska uruchomił nową platformę
Firma Clear Channel Polska uruchomiła platformę reklamy zewnętrznej City Connect. Pierwszą kampanię na nośnikach firma realizuje dla marki Heineken. Citylighty należące do sieci zostały wyposażone w czytnik NFC/QR, który pozwala ...
2014-07-04 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Clear Channel
,
K2 Internet
,
Starcom
marki:
Heineken
Polska odsłona światowej kampanii Heinekena
Heineken rozpoczyna polską odsłonę ogólnoświatowej kampanii "Voyage". Marka sprawdza, jak radzą sobie mężczyźni wyrwani z codziennej rutyny i przeniesieni do zupełnie nieznanego środowiska. Internauci mogli śledzić dotąd eskapady czterech uczestników ...
2013-09-06 Food & drinks
firmy:
Heineken
,
Grupa Żywiec
,
24/7PR
,
K2
,
Leo Burnett
,
Starcom
marki:
Heineken
Grupa Żywiec promuje sprzedaż piwa poza domem
Pod względem spożycia piwa na głowę mieszkańca Polska zajęła w 2012 r. czwarte miejsce w Europie (97 litrów), po takich krajach jak Czechy (145 l.) Austria (108 l.) Niemcy (107 l.) ...
2013-06-12 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
Grupa Żywiec promuje sprzedaż piwa poza domem
×
Żywiec Porter piwem 2012 roku
Piwo specjalne Grupy Żywiec - Żywiec Porter zostało ogłoszone przez Bractwo Piwne "Piwem Roku 2012". Żywiec Porter to piwo ciemne dolnej fermentacji w unikalnym stylu porter bałtycki. Warzone jest w małym ...
2013-02-19 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
marki:
Żywiec
Sprzedaż piwa w czasie Euro 2012 wzrośnie minimalnie
Nie 16%, a maksymalnie 2%. Takiego wzrostu sprzedaży piwa spodziewa się podczas Euro 2012 Grupa Żywiec. Doświadczenia z podobnych imprez w innych krajach wskazują, że spożycie piwa rośnie znacząco, ale w ...
2012-04-25 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
marki:
Warka
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [11]
działy
› badania [3]
› innowacje i nowości [2]
firmy produkcyjne i handlowe
› Heineken [5]
› Carlsberg [1]
› Kompania Piwowarska [1]
kategorie rynkowe
› alkohol [11]
› napoje bezalkoholowe [1]
firmy marketingowe
› Starcom [2]
› 24/7PR [1]
› Clear Channel [1]
› K2 [1]
› K2 Internet [1]
› Leo Burnett [1]
marki
› Heineken [5]
› Warka [2]
› Żywiec [2]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA