KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
zagranica
handel
ostatnie 3 miesiące
Liczba wyszukanych artykułów: 8
Przychody Biedronki sięgnęły 21,5 mld EUR
Grupa Jeronimo Martins ujawniła wyniki finansowe za 2023 r. i przedstawiła plany ekspansji sieci Biedronka na Słowacji. W całym 2023 roku EBITDA Grupy wzrosła o 17% do 2,16 mld euro przy ...
2024-03-07 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Jeronimo Martins
Jest zgoda na akwizycję DRIM Daniel Distributie przez Żabkę
Grupa Żabka otrzymała zgodę rumuńskiego urzędu antymonopolowego na przejęcie większościowych udziałów w DRIM Daniel Distributie – firmy z branży FMCG w Rumunii. – To kolejny etap w kierunku rozwoju na rynku ...
2024-03-04 Soft drinks
firmy:
DRIM
,
Żabka
Żabka przygotowuje się do ekspansji zagranicznej
Polski detalista przygotowuje się do ekspansji zagranicznej poprzez utworzenie nowej jednostki, Żabka International. Jej szefową została Anna Grabowska, która do tej pory odpowiadała za strategię konsumencką Grupy Żabka. Decyzja firmy stanowi ...
2024-02-07 Soft drinks
firmy:
Żabka
70% Polaków prognozuje dalszy wzrost cen żywności
Wyniki 50. edycji badania Consumer Signals firmy doradczej Deloitte pokazują nieznaczną poprawę nastrojów Polaków w kwestii finansów osobistych. Chociaż powszechne poczucie bezpieczeństwa finansowego wzrosło, to ponad trzy czwarte ankietowanych przewiduje dalszy ...
2024-01-25 Soft drinks
Branża mleczarska powinna zacząć liczyć ślad węglowy
- Niedługo handel może żądać informacji o śladzie węglowym poszczególnych produktów spożywczych – uważa prof. Andrzej Babuchowski, ekspert branży mleczarskiej. - Już teraz w niektórych państwach sieci handlowe pytają, jaki jest ...
2024-01-23 Food & drinks
Branża mleczarska powinna zacząć liczyć ślad węglowy
×
Carrefour testuje współpracę z Netfliksem
Carrefour nawiązał współpracę z Netflix, w celu stworzenia nowego programu subskrypcji Carrefour Plus dla klientów z obszarów Rouen i Bordeaux we Francji. W ramach pilotażu francuska sieć sklepów zaoferuje 10% zniżki ...
2024-01-16 Soft drinks
firmy:
Carrefour
Starbucks pozwany za nieprawdziwy PR
Organizacja non-profit o nazwie National Consumers League złożyła w waszyngtońskim sądzie pozew przeciwko sieci kawiarni Starbucks. Organizacja twierdzi, że firma okłamuje swoich klientów twierdząc, że „zobowiązuje się do 100 proc. etycznego ...
2024-01-11 Soft drinks
firmy:
Starbucks
Produkty PepsiCo zniknęły z części sklepów Carrefour
Po miesiącach negocjacji oddziały Carrefoura w czterech krajach zdecydowały się wycofać ze sprzedaży produkty PepsiCo. Firma uznała, że podwyżki cen zaproponowane przez producenta są nieakceptowalne – donosi portal Next.Gazeta.pl. Oddziały detalisty ...
2024-01-05 Soft drinks
firmy:
Carrefour
,
PepsiCo
marki:
Lay's
,
Pepsi
,
7up
FILTRY
data publikacji
› ostatni miesiąc [2]
działy
› promocje i PR [3]
› inwestycje [2]
› badania [1]
› akwizycje i fuzje [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Carrefour [2]
› Żabka [2]
› Biedronka [1]
› DRIM [1]
› Jeronimo Martins [1]
› PepsiCo [1]
› Starbucks [1]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [1]
› mleko [1]
› kawa i herbata [1]
› słodycze i przekąski [1]
marki
› 7up [1]
› Lay's [1]
› Pepsi [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA