KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
zagranica
promocje i PR
ostatnie 3 miesiące
Liczba wyszukanych artykułów: 16
Hellmann’s stworzył „Meal Reveal”
Hellmann’s stworzył nowe narzędzie na bazie sztucznej inteligencji, które ma pomóc gospodarstwom domowym wykorzystać większą ilość żywności znajdującej się w ich lodówkach. Konsumenci mogą użyć telefonu, aby zeskanować składniki w swojej ...
2024-03-25 Soft drinks
firmy:
Unilever
marki:
Hellmann's
Hellmann’s stworzył „Meal Reveal”
×
JNT Group na zakupach w Rumunii
Spółka JNT Group, jeden z czołowych graczy na rynku wina w Polsce, sfinalizowała transakcję zakupu większościowego pakietu udziałów rumuńskiej firmy DOMENIILE BOIERU SRL. JNT Group opiera eksport na modelu bezpośredniej dystrybucji ...
2024-03-21 Food & drinks
firmy:
Domeniile Boieru
,
JNT Group
Kolejna odsłona kampanii marki Jameson
Marka Jameson uruchomiła kolejne działania w ramach platformy komunikacyjnej „Szukaj swoich do pary”. Objęły one rynek polski, czeski, węgierski i rumuński. Jameson to irlandzka whiskey z portfolio firmy Wyborowa. W grudniu ...
2024-03-18 Food & drinks
firmy:
Pernod Ricard Wyborowa
,
MullenLowe
marki:
Jameson
Heinz wprowadza ketchupową polisę ubezpieczeniową
Firma Heinz Arabia wprowadziła nowe rozwiązanie dla entuzjastów ketchupu - pierwszą na świecie ketchupową polisę ubezpieczeniową. Nowe ubezpieczenie ma na celu złagodzić stres i niedogodności związane z powszechnymi przypadkami rozlania i ...
2024-03-08 Food & drinks
firmy:
Kraft Heinz
marki:
Heinz
Coca-Cola wkracza do świata K-Popu
Coca-Cola Zero Cukru K-Wave to pierwszy w historii smak Coca-Cola nawiązujący do kultury K-Pop. Oprócz limitowanego produktu, marka przygotowała doświadczenia cyfrowe, łączące miłośników koreańskiej popkultury z całego świata. Projekt związany jest ...
2024-02-29 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Lidl
,
Żabka
marki:
Coca-Cola
Coca-Cola wkracza do świata K-Popu
×
Napój Coca-Cola do kupienia tylko na TikToku
Coca-Cola Co. wprowadza na rynek nową odmianę swojego flagowego napoju, który można kupić wyłącznie na platformie mediów społecznościowych TikTok. Coca-Cola Happy Tears Zero Sugar będzie można kupić na TikTok w USA ...
2024-02-12 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
marki:
Coca-Cola
Napój Coca-Cola do kupienia tylko na TikToku
×
Rockstar Energy przedstawia nową identyfikację wizualną
Marka napoju energetycznego prezentuje nowy i charakterystyczny system identyfikacji wizualnej na kluczowych rynkach na świecie. Zmieniona stylistyka jest skierowana do osób żyjących chwilą, które robią to, co kochają i stanowi pierwszy ...
2024-02-06 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
marki:
Rockstar
Rockstar Energy przedstawia nową identyfikację wizualną
×
Sprite testuje butelki bez etykiet
W ramach pilotażowego projektu Coca-Cola usunie etykiety z butelek Sprite sprzedawanych w wybranych sieciach handlowych w Wielkiej Brytanii. Firma chce w ten sposób zmniejszyć zużycie materiałów opakowaniowych i uprościć recykling. Trzymiesięczny ...
2024-01-29 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
marki:
Sprite
Sprite testuje butelki bez etykiet
×
Piwo zostało sponsorem Igrzysk Olimpijskich
Międzynarodowy Komitet Olimpijski (MKOl) i AB InBev nawiązały partnerstwo. Globalnym sponsorem Igrzysk Olimpijskich (do 2028 r.) zostało bezalkoholowe piwo Corona Cero. Jest to pierwszy przypadek, gdy piwo sponsoruje IO – informuje ...
2024-01-26 Soft drinks
firmy:
AB InBev
marki:
Corona
Piwo zostało sponsorem Igrzysk Olimpijskich
×
Zmienione logo Pepsi widoczne na sklepowych półkach
Początek nowego roku to dla Pepsi czas stopniowego zapełniania półek sklepowych napojami w opakowaniach z nową identyfikacją wizualną marki, wdrożoną jesienią 2023 roku. Znaczna część asortymentu w sklepach ma już nowe ...
2024-01-25 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
marki:
Pepsi
Zmienione logo Pepsi widoczne na sklepowych półkach
×
poprzedni
następny
Mars wprowadza globalną platformę repozycjonującą gumy do żucia
Koncern Mars wprowadza platformę kreatywną „Chew Good”, która repozycjonuje marki Orbit, Extra, Freedent i Yida. Z okazjonalnego odświeżacza ma zmienić gumę do żucia w niezastąpionego codziennego towarzysza, który zapewnia chwilę oddechu ...
2024-01-25 Food & drinks
firmy:
Mars Wrigley
,
BBDO
marki:
Orbit
KITKAT wspiera zrównoważone praktyki rolnicze
Nestlé prezentuje pierwsze produkty KITKAT stworzone z wykorzystaniem masy kakaowej, która pochodzi z kakaowców uprawianych przez rolników biorących udział w programie „Income Accelerator”. Inicjatywa ma na celu wsparcie lokalnych społeczności w ...
2024-01-25 Food & drinks
firmy:
Nestle
marki:
Kit Kat
Branża mleczarska powinna zacząć liczyć ślad węglowy
- Niedługo handel może żądać informacji o śladzie węglowym poszczególnych produktów spożywczych – uważa prof. Andrzej Babuchowski, ekspert branży mleczarskiej. - Już teraz w niektórych państwach sieci handlowe pytają, jaki jest ...
2024-01-23 Food & drinks
Branża mleczarska powinna zacząć liczyć ślad węglowy
×
Barilla tnie ceny makaronu we Włoszech
Włoski producent żywności poinformował, że począwszy od lutego obniży ceny znacznej liczby produktów. Barilla znana z makaronów i wyrobów piekarniczych podała, że obniżki cen wyniosą od 7% do nawet 13%. Według ...
2024-01-19 Food & drinks
firmy:
Barilla
marki:
Barilla
Carrefour testuje współpracę z Netfliksem
Carrefour nawiązał współpracę z Netflix, w celu stworzenia nowego programu subskrypcji Carrefour Plus dla klientów z obszarów Rouen i Bordeaux we Francji. W ramach pilotażu francuska sieć sklepów zaoferuje 10% zniżki ...
2024-01-16 Soft drinks
firmy:
Carrefour
Starbucks pozwany za nieprawdziwy PR
Organizacja non-profit o nazwie National Consumers League złożyła w waszyngtońskim sądzie pozew przeciwko sieci kawiarni Starbucks. Organizacja twierdzi, że firma okłamuje swoich klientów twierdząc, że „zobowiązuje się do 100 proc. etycznego ...
2024-01-11 Soft drinks
firmy:
Starbucks
FILTRY
data publikacji
› ostatni tydzień [1]
› ostatni miesiąc [5]
działy
› innowacje i nowości [6]
› handel [3]
› akwizycje i fuzje [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Coca-Cola [3]
› PepsiCo [2]
› AB InBev [1]
› Barilla [1]
› Carrefour [1]
› Domeniile Boieru [1]
› JNT Group [1]
› Kraft Heinz [1]
› Lidl [1]
› Mars Wrigley [1]
› Nestle [1]
› Pernod Ricard Wyborowa [1]
› Starbucks [1]
› Unilever [1]
› Żabka [1]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [6]
› alkohol [3]
› słodycze i przekąski [2]
› inne produkty [2]
› owoce i warzywa [1]
› mleko [1]
› kawa i herbata [1]
firmy marketingowe
› BBDO [1]
› MullenLowe [1]
marki
› Coca-Cola [2]
› Barilla [1]
› Corona [1]
› Heinz [1]
› Hellmann's [1]
› Jameson [1]
› Kit Kat [1]
› Orbit [1]
› Pepsi [1]
› Rockstar [1]
› Sprite [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA