KONTAKT / NOTA PRAWNA
DO£¡CZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZE¦LIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
has³o:
zapamiêtaj mnie |
› nie pamiêtasz has³a?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
miêso i ryby
kawa i herbata
s³odycze i przek±ski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowo¶ci
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuñ filtry
zagranica
ostatni miesi±c
Liczba wyszukanych artyku³ów: 30
Coca-Cola pokaza³a nowe opakowania
Coca-Cola zmieni³a opakowania Coca-Coli i Diet Coke, aby dostosowaæ je do od¶wie¿onego w lutym wygl±du Coca-Coli Zero Sugar. To kontynuacj± strategii "One Brand" firmy - informuje Marketing przy kawie. Nowe ...
2021-04-12 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
marki:
Coca-Cola
Coca-Cola pokaza³a nowe opakowania
×
Barilla wraca do emocji w swojej komunikacji
W nowej globalnej kampanii Barilla powraca do swojego emocjonalnego charakteru komunikacji i wyra¿a, podobnie jak w kampaniach z dawnych lat, pragnienie dotarcia do ludzkich serc. Razem z nowym has³em "Barilla ...
2021-04-12 Food & drinks
firmy:
Barilla
marki:
Barilla
Kampanie dla marek Hochland na Ukrainie
Group One realizuje dzia³ania promocyjne dla marek z portfolio Hochland na rynku ukraiñskim. Za strategiê, planowanie i zakup mediów w TV odpowiada agencja mediowa Value Media, kampaniê digitalow± prowadzi SalesTube, a ...
2021-04-12 Food & drinks
firmy:
Hochland
,
SalesTube
,
Labcon
,
Value Media
,
Change Serviceplan
,
Group One
marki:
Almette
,
Hochland
Transformacja proteinowa staje siê faktem
W 2020 roku mieszkañcy ziemi zjedli 574 mln ton miêsa, owoców morza, nabia³u i jaj - czyli prawie 75 kg na osobê. Ilo¶æ bia³ka zwierzêcego wci±¿ ro¶nie, zw³aszcza na rynkach rozwijaj±cych ...
2021-04-09 Soft drinks
Transformacja proteinowa staje siê faktem
×
Komisja Europejska chce rozwoju produkcji ekologicznej
Polscy rolnicy mimo rosn±cych dop³at nie tylko nie rozwijaj± upraw ekologicznych, ale po szczytowym 2013 roku je ograniczaj±. Wed³ug nowych planów ma siê to zdecydowanie zmieniæ - podaje Business Insider Polska ...
2021-04-09 Soft drinks
W Stanach Zjednoczonych brakuje ketchupu
W wyniku obostrzeñ w USA brakuje ketchupu, a popyt na jednorazowe saszetki z tym sosem sprawi³, ¿e ich cena ro¶nie. Firma Heinz zdecydowa³a siê na otworzenie dwóch kolejnych linii produkcyjnych, zwiêkszaj±c ...
2021-04-09 Soft drinks
firmy:
Kraft Heinz
marki:
Heinz
Du¿a czê¶æ zwy¿ki obrotów w e-commerce bêdzie trwa³a
Jak wynika z raportu Mastercard pt. "Odbudowa po pandemii: e-wolucja handlu" w 2020 r. na handel elektroniczny przypada³ oko³o jeden dolar na ka¿de piêæ dolarów wydanych na zakupy w sklepach detalicznych ...
2021-04-08 Soft drinks
Dom Perignon rozpocz±³ wspó³pracê z Lady Gag±
Marka szampana Dom Pérignon nawi±za³a wspó³pracê z Lady Gag±. Wokalistka m.in. wyst±pi³a w spocie reklamowym. Kampania ma byæ celebracj± tego, jak przekraczanie granic, ci±g³e odkrywanie na nowo i pe³ne pasji ...
2021-04-08 Food & drinks
firmy:
LVMH
marki:
Dom Perignon
Eat Just podbija rynki ¶wiatowe
Amerykañski startup Eat Just og³osi³ pozyskanie nowego kapita³u w wysoko¶ci 200 mln USD - informuje agencja Reuters. Producent ro¶linnych zamienników jaj i "czystego miêsa" planuje now± pulê ¶rodków finansowych przeznaczyæ na ...
2021-04-07 Soft drinks
firmy:
Eat Just
Lavazza zwiêkszy³a sprzeda¿ w Polsce o 10%
Grupa Lavazza przy okazji prezentacji wyników za 2020 r., og³osi³a tzw. "Roadmap to zero", ambitny plan ca³kowitej neutralizacji ¶ladu wêglowego Grupy do koñca 2030 r. W 2020 r. Grupa osi±gnê³a ...
2021-04-06 Soft drinks
firmy:
Lavazza
marki:
Lavazza
Dwucyfrowe wzrosty wszystkich spó³ek Grupy Pamapol
Spó³ka Pamapol opublikowa³a sprawozdanie finansowe za 2020 r. Pomimo trudnej sytuacji zwi±zanej z pandemi± COVID-19 spó³ki z Grupy Kapita³owej utrzyma³y wysoki poziom produkcji i sprzeda¿y. - Spó³ki Grupy Pamapol kontynuowa³y ...
2021-04-01 Food & drinks
firmy:
Kwidzyn
,
Mitmar
,
Pamapol
Specjalna edycja opakowañ piwa Heineken
Aby uczciæ zbli¿aj±ce siê Mistrzostwa Europy w pi³ce no¿nej, marka Heineken wprowadza na rynek limitowan± edycjê opakowañ. 24 wzory przedstawiaj± flagi 24 pañstw uczestnicz±cych w turnieju. Dziêki temu fani pi³ki no¿nej ...
2021-04-01 Soft drinks
firmy:
Grupa ¯ywiec
,
Heineken
marki:
Heineken
Specjalna edycja opakowañ piwa Heineken
×
poprzedni
nastêpny
Gobarto z 2 mld PLN przychodów i strat± netto
W 2020 roku, naznaczonym kolejnymi ogniskami ASF, pandemi± koronawirusa i rekordowo niskimi cenami ¿ywca wieprzowego, GK Gobarto wypracowa³a blisko 2 mld PLN przychodów ze sprzeda¿y oraz 25 mln zysku EBITDA ...
2021-04-01 Food & drinks
firmy:
Gobarto
Zakupy na Wielkanoc 2021 bardziej online
Wed³ug najnowszego badania Easter Holiday Survey Europe przeprowadzonego przez AdColony, a¿ 60% osób uznaje obecnie bezpieczeñstwo za kluczowy powód, dla którego robi zakupy online a nie stacjonarnie. Dlatego te¿ ponad 60% ...
2021-03-31 Soft drinks
KE wspiera rozwój rolinictwa ekologicznego
Nadchodzi nowa era transformacji WPR oraz ³añcucha ¿ywno¶ciowego w Unii Europejskiej. Jej g³ównym instrumentem ma byæ rolnictwo ekologiczne oraz agroekologia - wynika z Europejskiego Planu Dzia³ania dla Rolnictwa Ekologicznego. Jego ...
2021-03-31 Soft drinks
Kaufland wydaje pierwszy raport transparentno¶ci
Kaufland opublikowa³ pierwszy "Raport transparentno¶ci 2020. Owoce i Warzywa", dziêki któremu opinia publiczna mo¿e dowiedzieæ siê, w jaki sposób sieæ we wspó³pracy ze swoimi dostawcami pracuje nad doskonaleniem grupy produktów, jak± ...
2021-03-29 Soft drinks
firmy:
Kaufland
Pepsi w wariancie nie do sprzeda¿y
PepsiCo zaprezentowa³o wielkanocny wariant swojej flagowej marki, który bêdzie dostêpny wy³±cznie dla zwyciêzców konkursów w USA. Pepsi x Peeps, stworzony we wspó³pracy z amerykañsk± firm± cukiernicz± Just Born's Peeps, to ...
2021-03-26 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
marki:
Pepsi
Pepsi w wariancie nie do sprzeda¿y
×
Spadek zysku nie popsu³ nastrojów w Seko
Przetwórca ryb, spó³ka Seko zanotowa³ w 2020 r. spadek zysku o oko³o jedn± trzeci±. Pomimo to, dziêki utrzymaniu p³ynno¶ci, firma ocenia swoj± sytuacjê jako dobr± i planuje dalszy rozwój w tym ...
2021-03-24 Food & drinks
firmy:
Seko
Tenczyñska Okovita b³yskawicznie zamknê³a emisjê crowdfundingow±
Oferta akcji Tenczyñska Okovita SA ruszy³a we wtorek 23 marca o godz. 9:00. Ju¿ po nieca³ych 8 godzinach wszystkie 116.741 akcji objê³o 977 inwestorów spo³eczno¶ciowych. Spó³ka tym samym pozyska³a ponad 4,4 ...
2021-03-24 Food & drinks
firmy:
Tenczyñska Okovita
Nestlé rezygnuje z jaj z chowu klatkowego
Firma Nestle poinformowa³a, ¿e w ca³ej Europie, stosuje jaja pochodz±ce wy³±cznie z chowu bezklatkowego. Zrealizowa³a tym samym cel, do którego zobowi±za³a siê w 2017 r. W ramach dalszego zaanga¿owania na rzecz ...
2021-03-24 Soft drinks
firmy:
Nestle
Nestlé rezygnuje z jaj z chowu klatkowego
×
1
|
2
[2]
FILTRY
data publikacji
› ostatni tydzieñ [10]
dzia³y
› promocje i PR [12]
› inwestycje [9]
› badania [6]
› innowacje i nowo¶ci [5]
› handel [5]
› dostawcy [2]
firmy produkcyjne i handlowe
› Coca-Cola [2]
› Nestle [2]
› Barilla [1]
› Cadbury [1]
› Danimer Scientific [1]
› Eat Just [1]
› Gobarto [1]
› Grupa ¯ywiec [1]
› Heineken [1]
› Hochland [1]
› Kaufland [1]
› Kraft Heinz [1]
› Kwidzyn [1]
› Lavazza [1]
› LVMH [1]
› Mars Wrigley [1]
› Mitmar [1]
› Pamapol [1]
› PepsiCo [1]
› PKN Orlen [1]
› Seko [1]
› Tenczyñska Okovita [1]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [5]
› owoce i warzywa [5]
› miêso i ryby [5]
› alkohol [3]
› s³odycze i przek±ski [3]
› inne produkty [3]
› mleko [2]
› kawa i herbata [1]
firmy marketingowe
› Change Serviceplan [1]
› Group One [1]
› Labcon [1]
› SalesTube [1]
› Value Media [1]
marki
› Almette [1]
› Barilla [1]
› Cadbury [1]
› Coca-Cola [1]
› Dom Perignon [1]
› Heineken [1]
› Heinz [1]
› Hochland [1]
› Lavazza [1]
› Lion [1]
› Pepsi [1]
› Skittles [1]
Copyright hot business news 2006-2019 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA