KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
zagranica
Heineken
Grupa Żywiec
Liczba wyszukanych artykułów: 5
Piwo dla młodych dorosłych od Grupy Heineken
W odpowiedzi na oczekiwania młodych dorosłych konsumentów, którzy poszukują lżejszych i mniej goryczkowych piw, marka Heineken wprowadza na rynek swoją innowacyjną nowość - Heineken Silver. - Heineken Silver to piwo ...
2022-02-01 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Heineken
marki:
Heineken
Piwo dla młodych dorosłych od Grupy Heineken
×
Specjalna edycja opakowań piwa Heineken
Aby uczcić zbliżające się Mistrzostwa Europy w piłce nożnej, marka Heineken wprowadza na rynek limitowaną edycję opakowań. 24 wzory przedstawiają flagi 24 państw uczestniczących w turnieju. Dzięki temu fani piłki nożnej ...
2021-04-01 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Heineken
marki:
Heineken
Specjalna edycja opakowań piwa Heineken
×
poprzedni
następny
Kampania Heinekena powiązana z nowym filmem z Bondem
We wrześniu rusza kampania reklamowa marki Heineken (Grupa Żywiec), która będzie powiązana z premierą najnowszego filmu o Jamesie Bondzie – Spectre. Akcja prowadzona będzie w telewizji i Internecie - informuje serwis ...
2015-08-28 Food & drinks
firmy:
Heineken
,
Grupa Żywiec
marki:
Heineken
Clear Channel Polska uruchomił nową platformę
Firma Clear Channel Polska uruchomiła platformę reklamy zewnętrznej City Connect. Pierwszą kampanię na nośnikach firma realizuje dla marki Heineken. Citylighty należące do sieci zostały wyposażone w czytnik NFC/QR, który pozwala ...
2014-07-04 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Clear Channel
,
K2 Internet
,
Starcom
marki:
Heineken
Polska odsłona światowej kampanii Heinekena
Heineken rozpoczyna polską odsłonę ogólnoświatowej kampanii "Voyage". Marka sprawdza, jak radzą sobie mężczyźni wyrwani z codziennej rutyny i przeniesieni do zupełnie nieznanego środowiska. Internauci mogli śledzić dotąd eskapady czterech uczestników ...
2013-09-06 Food & drinks
firmy:
Heineken
,
Grupa Żywiec
,
24/7PR
,
K2
,
Leo Burnett
,
Starcom
marki:
Heineken
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [5]
działy
› promocje i PR [5]
› innowacje i nowości [2]
firmy produkcyjne i handlowe
› Grupa Żywiec [5]
› Heineken [4]
kategorie rynkowe
› alkohol [5]
› napoje bezalkoholowe [1]
firmy marketingowe
› Starcom [2]
› 24/7PR [1]
› Clear Channel [1]
› K2 [1]
› K2 Internet [1]
› Leo Burnett [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA