KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
zagranica
promocje i PR
ostatni miesiąc
Liczba wyszukanych artykułów: 9
Kabanosy Tarczyński oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński, została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to ...
2024-04-19 Food & drinks
firmy:
Tarczyński
marki:
SNACK !T
Kabanosy Tarczyński oficjalną przekąską European League of Football
×
Nestle stosuje nieetyczne praktyki w biedniejszych krajach?
Największy na świecie producent dóbr konsumpcyjnych, dodaje cukier i miód do mleka dla niemowląt i produktów zbożowych sprzedawanych w wielu biedniejszych krajach, wbrew międzynarodowym wytycznym mającym na celu zapobieganie otyłości i ...
2024-04-17 Soft drinks
firmy:
Nestle
Onedaymore nowym klientem Soul &Mind
Agencja Soul & Mind odpowiada za wsparcie strategiczne w działaniach marketingowych firmy, projekty opakowań nowych smaków, opiekę graficzną nad platformami e-commerce w Niemczech i Polsce oraz obsługę profili social media na ...
2024-04-17 Food & drinks
firmy:
OneDayMore
,
Soul & Mind
KOWR rusza z programem promocji branży spożywczej
Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa podpisał z Ministerstwem Rozwoju i Technologii umowę o partnerstwie w zakresie realizacji Projektu „Umiędzynarodowienie MŚP – BRAND HUB” działanie 2.26 w ramach Programu „Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej ...
2024-04-15 Soft drinks
Heinz i Mattel stworzyły sos „Barbiecue”
Koncern Heinz nawiązał współpracę z firmą Mattel i z okazji 65. rocznicy marki Barbie wprowadził na rynek limitowaną edycję sosu o nazwie „Barbiecue”. Jest to różowy, wegański majonez z sosem barbecue ...
2024-04-15 Food & drinks
firmy:
Kraft Heinz
marki:
Heinz
Heinz i Mattel stworzyły sos „Barbiecue”
×
Beeffective obsłuży 4 rynki Aviko
Agencja digitalowa Beeffective współpracuje z firmą Aviko już ponad 5 lat. W tym roku rozszerza działania o dwa kolejne kraje: Węgry i Rumunię. Wraz z rynkami: polskim i czeskim to już ...
2024-04-10 Food & drinks
firmy:
Aviko
,
Beeffective
Jason Momoa twarzą lodów Nuii
Marka lodów NUII ogłasza nowego ambasadora, Jasona Mamoę znanego z ról w „Aquamanie”, „Grze o Tron” czy „Dunie”. Aktor od kwietnia rozpoczyna współpracę z marką w myśl kampanii „Sięgnij po kolejną ...
2024-04-08 Food & drinks
firmy:
Froneri
,
Big Picture
marki:
Nuii
Jason Momoa twarzą lodów Nuii
×
Sposób sieci sklepów na ratowanie mięsa przed wyrzuceniem
Denner, szwajcarski detalista z 600 sklepami spożywczymi, wpadł na prosty pomysł ratowania mięsa przed wyrzuceniem. W ramach projektu pilotażowego sieć sprawdzi i zamrozi niesprzedane mięso w dniu, w którym osiągnie datę ...
2024-04-03 Food & drinks
firmy:
Denner
Hellmann’s stworzył „Meal Reveal”
Hellmann’s stworzył nowe narzędzie na bazie sztucznej inteligencji, które ma pomóc gospodarstwom domowym wykorzystać większą ilość żywności znajdującej się w ich lodówkach. Konsumenci mogą użyć telefonu, aby zeskanować składniki w swojej ...
2024-03-25 Soft drinks
firmy:
Unilever
marki:
Hellmann's
Hellmann’s stworzył „Meal Reveal”
×
FILTRY
data publikacji
› ostatni tydzień [5]
działy
› innowacje i nowości [1]
› handel [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Aviko [1]
› Denner [1]
› Froneri [1]
› Kraft Heinz [1]
› Nestle [1]
› OneDayMore [1]
› Tarczyński [1]
› Unilever [1]
kategorie rynkowe
› owoce i warzywa [2]
› mięso i ryby [2]
› słodycze i przekąski [2]
› inne produkty [2]
› mleko [1]
firmy marketingowe
› Beeffective [1]
› Big Picture [1]
› Soul & Mind [1]
marki
› Heinz [1]
› Hellmann's [1]
› Nuii [1]
› SNACK !T [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA