KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
makroekonomia
handel
Liczba wyszukanych artykułów: 85
Dane PIH: sprzedaż czerwiec 2016
W czerwcu 2016 r. wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 wzrosła o 6,7% w ujęciu rdr i spadła o 0,3% w ujęciu mdm. Średnia wartość transakcji wyniosła 11,79 PLN ...
2016-07-19 Soft drinks
Udział handlu detalicznego w prywatnej konsumpcji w Europie
W 2015 roku europejscy konsumenci mogli cieszyć się niższymi kosztami energii i paliwa, a także dobrą koniunkturą gospodarczą. Jednak głównymi beneficjentami korzystnych warunków były inne branże niż handel. Trend spadkowy wydatków ...
2016-06-20 Soft drinks
Dane PIH: sprzedaż grudzień 2015
Wartość sprzedaży sklepów małoformatowych w grudniu 2015 wzrosła o 6,1% rdr, w ujęciu mdm wzrosła o 13,9%. Sklepy małoformatowe do 300 m2 obejmują: małe sklepy spożywcze do 40 m2, średnie ...
2016-01-12 Soft drinks
Hipermarkety potrzebują nowej strategii
Stagnacja na rynku hipermarketów powoduje, że duzi gracze na rynku szukają nowych strategii rozwoju. Zmiany będą przechodzić również dominujące na rynku dyskonty oraz sieci franczyzowe. Nowe kierunki wyznaczają rosnące oczekiwania klientów ...
2015-04-10 Soft drinks
Odbicie sprzedaży żywności oczekiwane w 2016
W połowie przyszłego roku inwestycje przedsiębiorstw mogą nieco wyhamować. Spowoduje to wzrost sprzedaży detalicznej w segmencie żywności w kolejnym roku – ocenia Rafał Antczak, członek zarządu Deloitte. – Na handel ...
2014-11-24 Soft drinks
Polacy planują wzrost wydatków na Boże Narodzenie
Tegoroczne świąteczne wydatki Polaków będą wyższe o 13% w stosunku do ubiegłego roku. Jest to najwyższy procentowy wzrost w Europie, wynika z badania przeprowadzonego przez firmę doradczą Deloitte w 16 krajach ...
2014-11-13 Soft drinks
Optymizm w listopadowym Barometrze Carrefour
Listopadowa wartość Barometru Carrefour - Wskaźnika Koniunktury Konsumenckiej wyniosła -8,4 punktu (w skali od -100 do +100), co oznacza, że wzrosła o 2,5 punktu w porównaniu z notowaniem z poprzedniego miesiąca ...
2013-11-18 Soft drinks
firmy:
Carrefour
Polski rynek spożywczy może wzrosnąć o 1,5%
Początek tego roku przyniósł spowolnienie na rynku spożywczym w Polsce. Zgodnie z prognozami PMR, poprawa nastąpi w drugiej połowie roku, co będzie odzwierciedleniem ogólnej sytuacji gospodarczej w kraju. W całym ...
2013-09-05 Soft drinks
Polski rynek spożywczy może wzrosnąć o 1,5%
×
Wzrost lipcowego Barometra Carrefour
Lipcowa wartość Barometru Carrefour - Wskaźnika Koniunktury Konsumenckiej wzrosła w porównaniu z notowaniem z poprzedniego miesiąca o 1,9 punktu i wyniosła -11,0 punktu (w skali od -100 do +100). W drugiej ...
2013-07-15 Soft drinks
firmy:
Carrefour
Dwucyfrowy wzrost rosyjskiego handlu detalicznego
W ubiegłym roku rosyjski rynek detaliczny wzrósł o 12% w porównaniu do 2011 r. i osiągnął wartość 627 mld USD - wynika z raportu firmy badawczej PMR. Centralny Okręg Federalny pozostał ...
2013-06-10 Russia & CIS
Śniadanie wielkanocne będzie w tym roku skromniejsze
Wielkanocne potrawy nie powinny być droższe niż rok wcześniej, ale posiłki mogą być skromniejsze z powodu ograniczania wydatków na żywność - uważa Krystyna Świetlik z Instytutu Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej ...
2013-03-28 Soft drinks
Handlowcy wstrzymują się przed wprowadzaniem podwyżek
Klienci nie muszą się obawiać wzrostu cen związanego ze zbliżającymi się świętami. Polski rynek, szczególnie produktów spożywczych, jest bardzo konkurencyjny, dlatego sprzedawcy starają się wygrywać niską ceną. Przed podwyżkami hamuje ich ...
2013-03-14 Soft drinks
Dla Carrefour handel żywnością w sieci jest nieopłacalny
- Narastające obawy o przyszłość i kryzysowe nastroje wśród Polaków sprawiają, że rok 2013 będzie trudny dla handlu. Wyniki naszej firmy pod koniec ubiegłego roku nieco rozczarowały, jednak biorąc pod uwagę ...
2013-02-12 Soft drinks
firmy:
Carrefour
Dla Carrefour handel żywnością w sieci jest nieopłacalny
×
Branżę spożywczą czeka kolejny trudny rok
Nadchodzące 12 miesięcy po raz kolejny będą dużym wyzwaniem dla firm działających w branży spożywczej. Z jednej strony utrzymujące się na wysokim poziomie ceny surowców podnoszą koszty produkcji, a z drugiej ...
2013-01-04 Soft drinks
Sprzedaż przed świętami wzrośnie o kilka procent
Sprzedaż w okresie świątecznym wzrośnie w tym roku tylko o kilka procent, a nie kilkanaście, jak rok temu. Handlowcy robią, co mogą i rozciągnęli okres zakupów, który zaczął się już w ...
2012-12-05 Soft drinks
Carrefour wycofuje się z greckiego rynku
Francuski gigant handlu detalicznego potwierdził, że wycofuje się z greckiego rynku. Koncern przyznaje, że przyczyną jest zła sytuacja gospodarcza w tym kraju. Szefowie Carrefoura tłumaczą, że musieli podjąć taką decyzję ...
2012-06-18 Soft drinks
firmy:
Carrefour
,
Marinopoulos
Podatek dla sieci handlowych w Portugalii
Portugalski rząd wprowadzi podatek dla właścicieli sklepów o powierzchni większej niż 400 mkw., w których odbywa się handel artykułami spożywczymi. Opłata dotyczyć będzie również mniejszych obiektów działających w ramach sieci handlowych ...
2012-04-12 Soft drinks
Polacy kupują więcej w dyskontach
- Sprzedaż detaliczna w lutym była wyższa o 13,7% niż przed rokiem. Kategorie w których odnotowano najwyższą dynamikę wzrostu (powyżej 20% r/r) to paliwa, samochody, meble oraz pozostała sprzedaż detaliczna w ...
2012-03-27 Soft drinks
Dobre dane GUS o sprzedaży detalicznej
Sprzedaż detaliczna wzrosła we wrześniu o 1,3% w ujęciu miesięcznym i zwiększyła się o 11,4% r/r - podał Główny Urząd Statystyczny. W sierpniu 2011 r. sprzedaż detaliczna wzrosła o 11,3% ...
2011-10-25 Soft drinks
Sprzedaż detaliczna wzrosła w czerwcu o 10,9%
Sprzedaż detaliczna wzrosła w czerwcu 2011 r. o 1,4% w ujęciu miesięcznym, ale zwiększyła się o 10,9% r/r, podał GUS. W maju 2011 r. sprzedaż detaliczna wzrosła o 13,8% r/r ...
2011-07-26 Soft drinks
[1]
1
|
2
|
3
|
4
|
5
[5]
FILTRY
data publikacji
› ostatni rok [2]
› kiedykolwiek [85]
działy
› badania [63]
› zagranica [14]
› inwestycje [4]
› akwizycje i fuzje [3]
› innowacje i nowości [1]
› promocje i PR [1]
› dostawcy [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Carrefour [4]
› Aldi [1]
› Auchan [1]
› Biedronka [1]
› Intermarche [1]
› Kaufland [1]
› Lidl [1]
› Marinopoulos [1]
› Netto [1]
kategorie rynkowe
› owoce i warzywa [9]
› mleko [9]
› mięso i ryby [8]
› inne produkty [8]
› napoje bezalkoholowe [6]
› alkohol [4]
› kawa i herbata [4]
› słodycze i przekąski [4]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA