KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
makroekonomia
badania
Liczba wyszukanych artykułów: 259
Polacy różnie reagują na inflację
Jak Polacy reagują na inflację i wyższe stopy procentowe? Jedni ograniczają wydatki, rzadziej korzystają z samochodów, a inni wolą wydawać zgromadzone pieniądze niż patrzeć, jak ich wartość maleje - wynika z ...
2022-05-16 Soft drinks
Kwiecień przyniósł 20% podwyżki cen w sklepach
W kwietniu b.r. codzienne zakupy były droższe o prawie 22% w porównaniu do kwietnia 2021 r. W tym roku to najwyższy wynik oraz kolejny, który przekroczył poziom inflacji. Zdaniem ekspertów niedługo ...
2022-05-12 Soft drinks
Kolejny miesiąc spadku nastrojów konsumenckich
Kwiecień 2022 r. to kolejny miesiąc z rzędu, w którym firma GfK odnotowała w Polsce spadek wskaźnika nastrojów konsumenckich. Pomimo negatywnych czynników, takich jak wojna w Ukrainie, rekordowa inflacja, czy rosnące ...
2022-04-28 Soft drinks
Polacy obawiają się wpływu wojny na codzienne życie
Wraz z polepszającą się sytuacją covidową, od początku tego roku poprawiały się nastroje konsumentów, deklarujących mniejsze obawy w różnych obszarach codziennej aktywności. Dynamikę tego trendu wyhamowała napaść Rosji na Ukrainę ...
2022-04-27 Soft drinks
Skok sprzedaży detalicznej w Polsce
Najnowsze dane GUS wskazują, że sprzedaż detaliczna wzrosła w marcu aż o 22% rok do roku w cenach bieżących i o 9,6% w cenach stałych (dane oczyszczone o inflację). Wzrost ten ...
2022-04-22 Soft drinks
Inflacja na dwucyfrowym poziomie
Ceny dóbr i usług były w marcu średnio o 11% wyższe niż rok wcześniej - wynika z najnowszych danych opublikowanych przez GUS. W XXI wieku inflacja w Polsce tylko raz była ...
2022-04-15 Soft drinks
Wojna nie załamała nastrojów konsumenckich w Polsce
W marcu 2022 r. firma GfK odnotowała w Polsce minimalny spadek wskaźnika nastrojów konsumenckich. Wybuch wojny w Ukrainie nie wpłynął jeszcze istotnie na bieżące odczucia finansowe i zakupowe Polaków, ale znalazł ...
2022-04-01 Soft drinks
Inflacja osiągnęła dwucyfrowy poziom
W marcu inflacja w Polsce wzrosła o 10,9% - podał Główny Urząd Statystyczny. To najwyższy wynik od lipca 2000 r. Wzrost cen w kraju przyspieszył przez skutki wojny w Ukrainie - ...
2022-04-01 Soft drinks
Napędzanie paniki może potęgować drożyznę w sklepach
Opinie ekspertów są podzielone odnośnie wpływu wojny toczącej się w Ukrainie na ceny żywności w Polsce. Z uwagi na wahania kursów walutowych i niepewność na rynkach, artykuły spożywcze będą drożeć, czemu ...
2022-03-15 Soft drinks
Najnowsze dane o inflacji w Polsce
W lutym 2022 roku inflacja w Polsce wyniosła 8,5% w porównaniu z analogicznym miesiącem 2021 r. - wynika z najnowszych danych Głównego Urzędu Statystycznego. W stosunku do poprzedniego miesiąca ceny towarów ...
2022-03-15 Soft drinks
Inflacja wzrosła do 9,2%
Inflacja CPI w Polsce wyniosła 9,2% w styczniu 2022 r., w ujęciu rocznym - podał GUS. To wciąż bardzo wysoki wskaźnik wzrostu cen, ale niższy od założeń, które oscylowały wokół 10% ...
2022-02-15 Soft drinks
Wzrost PKB najwyższy od 14 lat
PKB Polski w 2021 r. urósł o 5,7% - podał GUS we wstępnym szacunku. To najwyższy wzrost od 2007 r., ale silne odbicie po pandemicznym roku 2020 na świecie nie jest ...
2022-01-31 Soft drinks
Inflacja producencka skoczyła w górę
Inflacja producencka (PPI) urosła w grudniu do 14,2%, co znacznie przewyższa wcześniejsze prognozy. To najwyższy poziom od maja 1996 r. Wskaźnik ten przedstawia zmiany cen w przemyśle. Chodzi o kwoty ...
2022-01-21 Soft drinks
GUS podał najnowsze dane o inflacji
Ceny towarów i usług konsumpcyjnych w grudniu 2021 r. w porównaniu z grudniem 2020 r. wzrosły o 8,6% (przy wzroście cen towarów - o 9,0% i usług - o 7,6%) - ...
2022-01-14 Soft drinks
Obniżka VAT na żywność nie uratuje przed podwyżkami
Zdaniem analityków, obniżka do zera stawki podatku VAT na żywność, ani inne elementy tarczy antyinflacyjnej nie zahamują prognozowanych na przyszły rok podwyżek cen żywności. Pod koniec 2022 r. może być drożej ...
2021-12-28 Soft drinks
Polska ze zgodą na zerowy VAT na żywność
Jest nieformalna zgoda Komisji Europejskiej na zerową stawkę VAT na żywność w Polsce, jeszcze przed wejściem w życie nowej unijnej dyrektywy VAT - przekazały źródła w KE dziennikarce RMF FM ...
2021-12-22 Soft drinks
Inflacja znowu rośnie
Inflacja w listopadzie 2021 wyniosła 7,7% - poinformował Główny Urząd Statystyczny w tzw. szybkim szacunku. Inflacja przekroczyła 7% po raz pierwszy od stycznia 2001 r. i jest najwyższa od grudnia 2000 ...
2021-11-30 Soft drinks
Polacy tną wydatki na zakupy
Obecnie dwóch na trzech konsumentów ogranicza wydatki w sklepach przez inflację i wysokie ceny. Cięć dokonują głównie osoby najstarsze, z najniższymi dochodami i pochodzące z największych miast. Polacy twierdzą, że ...
2021-11-19 Soft drinks
Większość polskich firm planuje podniesie cen
Podniesienie cen produktów i usług przewiduje aż 71% przedsiębiorstw. To dwa razy więcej niż w latach poprzednich. A tylko 5% przebadanych firm deklaruje odwrotną tendencję. Tak wynika z badań przeprowadzonych przez ...
2021-10-29 Soft drinks
Inflacja winduje ceny w sieciach handlowych
Inflacja w Polsce osiągnęła rekordowy poziom. Choć sklepy wciąż prowadzą aktywną politykę cenową i promocyjną, to jak wynika z najnowszego Badania i Raportu Koszyk Zakupowy autorstwa ASM Sales Force Agency, w ...
2021-10-19 Soft drinks
[1]
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
[13]
FILTRY
data publikacji
› ostatnie 3 miesiące [2]
› ostatni rok [10]
› kiedykolwiek [259]
działy
› handel [63]
› zagranica [59]
› inwestycje [5]
› akwizycje i fuzje [4]
› dostawcy [4]
› innowacje i nowości [1]
› promocje i PR [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Auchan [1]
› DuPont [1]
› Grupa Maspex [1]
› Kompania Piwowarska [1]
› Mokate [1]
› Nestle [1]
› Unilever [1]
kategorie rynkowe
› mięso i ryby [31]
› owoce i warzywa [30]
› mleko [30]
› inne produkty [28]
› napoje bezalkoholowe [16]
› alkohol [10]
› słodycze i przekąski [10]
› kawa i herbata [8]
marki
› Dar Natury [1]
› Minutka [1]
› Relax [1]
› Tymbark [1]
› Winiary [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA