KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
inwestycje
Piotr i Paweł
Liczba wyszukanych artykułów: 42
Piotr i Paweł skupi się na supermarketach
Sieć Piotr i Paweł, która testowała sklepy convenience o nazwie Piotr i Paweł Market, chce skoncentrować się na flagowym formacie - czyli supermarketach - podają Wiadomości Handlowe za serwisem franchising.pl ...
2016-08-19 Soft drinks
firmy:
Piotr i Paweł
Infinite dostawcą EDI dla sieci Piotr i Paweł
Piotr i Paweł, sieć 134 supermarketów w Polsce, inwestuje w komunikację EDI z kilkuset dostawcami. Najważniejsze dokumenty handlowe, w tym faktury i zamówienia, będą wymieniane drogą elektroniczną poprzez platformę Infinite EDI ...
2016-03-17 Soft drinks
firmy:
Piotr i Paweł
Trzeci pilotażowy Piotr i Paweł Market
W połowie lutego sieć Piotr i Paweł uruchomiła kolejny pilotażowy sklep Piotr i Paweł Market. Obiekt zlokalizowany przy ul. Białowieskiej w Gdyni jest trzecią tego typu placówką. Powierzchnia marketu wynosi 500 ...
2016-02-19 Soft drinks
firmy:
Piotr i Paweł
Sieć Piotr i Paweł wzrosła w 2015 r. o 19 sklepów
Ekspansja sieci supermarketów Piotr i Paweł w roku 2015, dzięki otwarciu 19 placówek, była najbardziej dynamiczna w 25-letniej historii firmy. Sieć wzmocniła też pozycję w strategicznych aglomeracjach: warszawskiej, trójmiejskiej, poznańskiej i ...
2016-02-08 Soft drinks
firmy:
Piotr i Paweł
Piotr i Paweł powiększy się o ponad 20 sklepów
Sieć Piotr i Paweł planuje otworzyć ponad 20 supermarketów w 2016 roku. Obecny rok firma powinna zamknąć liczbą ponad 130 supermarketów, podała spółka. Obecnie do sieci należy 125 supermarketów i ...
2015-11-10 Soft drinks
firmy:
Piotr i Paweł
Program Mój sklep sklepach w Piotr i Paweł
W październiku sieć Piotr i Paweł uruchomiła dla wybranych pracowników program zarządzania talentami pod nazwą Mój sklep. Program adresowany jest do pracowników supermarketów o wysokim potencjale i motywacji do rozwoju ...
2015-10-15 Soft drinks
firmy:
Piotr i Paweł
Piotr i Paweł zapowiada dwucyfrowy wzrost obrotów
Po ubiegłym roku, w którym sieć sklepów Piotr i Paweł uruchomiła 17 nowych supermarketów, firma planuje dalszy rozwój. Spółka chce zwiększyć obecność przede wszystkim w Warszawie, a także w Trójmieście, Krakowie ...
2015-04-15 Soft drinks
firmy:
Piotr i Paweł
Piotr i Paweł: podsumowanie roku
Najdynamiczniejszy w historii rozwój placówek, rozszerzenie asortymentu marek własnych do 1000 produktów oraz rozwój koalicji zakupowej Grupy Handlowej PL Plus - to najważniejsze osiągnięcia sieci supermarketów Piotr i Paweł w 2014 ...
2015-01-22 Soft drinks
firmy:
Piotr i Paweł
Zmiany organizacyjne w sieci Piotr i Paweł
W celu utrzymania dotychczasowej dynamiki rozwoju sieci i pozycji rynkowej, firma Piotr i Paweł wprowadziła duże zmiany strukturalne i organizacyjne na najwyższych stanowiskach sieci. Z dniem 28 listopada nastąpiło wydzielenie ...
2014-12-01 Soft drinks
firmy:
Piotr i Paweł
Na rynku supermarketów może się pojawić lider
Rynek supermarketów czekają duże zmiany. Dziś działa na nim wielu graczy i można spodziewać się, że - wzorem rynku hipermarketów i dyskontów - również tu nastąpi konsolidacja i jeden z podmiotów ...
2014-05-22 Soft drinks
firmy:
Piotr i Paweł
Piotr i Paweł otworzy co najmniej kilkanaście sklepów
Rozwój sieci sklepów w tempie dwucyfrowym, nowe placówki własne i franczyzowe, rozwój logistyki i własnych marek - to plany rozwojowe marki Piotr i Paweł. Firma planuje rozbudowę m.in. w Małopolsce oraz ...
2014-04-02 Soft drinks
firmy:
Piotr i Paweł
MLP Group przekazał magazyn sieci Piotr i Paweł
MLP Group, deweloper powierzchni magazynowych w Polsce, oddał do użytkowania firmie Piotr i Paweł blisko 8500 mkw powierzchni w parku logistycznym MLP Poznań. - Powierzchnia obiektu została podzielona na ...
2014-04-01 Soft drinks
firmy:
Piotr i Paweł
Sieć Piotr i Paweł podsumowuje ubiegły rok
Dynamiczny rozwój placówek, rozszerzenie asortymentu marki własnej do 600 produktów, wprowadzenie brandu Lubię w koalicji zakupowej Grupy Handlowej PL Plus - to najważniejsze osiągnięcia sieci supermarketów Piotr i Paweł w 2013 ...
2014-01-21 Soft drinks
firmy:
Piotr i Paweł
Zakupy w SPAR mają być pierwszym wyborem konsumentów
- Chciałbym aby sklepy SPAR były przyjazne dla klientów i posiadały wybór umożliwiający realizację potrzeb klientów, także tych większych np. weekendowych. Dążymy do sytuacji, w której zakupy w sklepach SPAR są ...
2013-12-11 Soft drinks
firmy:
SPAR
,
Piotr i Paweł
Piotr i Paweł zbliża liczbę sklepów do 100
W ostatnim kwartale 2013 r. sieć supermarketów Piotr i Paweł uruchomi kolejne sklepy w aglomeracjach: poznańskiej, gdańskiej i warszawskiej. Tylko w październiku operator otworzy pięć placówek: w Galerii Sosnowej w ...
2013-10-24 Soft drinks
firmy:
Piotr i Paweł
Program 5 Gwarancji w sieci Piotr i Paweł
W nowym sklepie w Gdańsku w dzielnicy Osowa, którego otwarcie odbędzie się 12 września, wprowadzony zostanie program 5 Gwarancji, który wychodzi naprzeciw potrzebom konsumentów w zakresie komfortu i jakości robienia zakupów ...
2013-09-11 Soft drinks
firmy:
Piotr i Paweł
Piotr i Paweł wprowadza na rynek aplikację mobilną
Sieć handlowa Piotr i Paweł w swojej aplikacji serwuje wiele udogodnień. Każdy użytkownik może wyrobić wirtualną kartę rabatową sieci Piotr i Paweł lub jeśli już ją posiada zaciągnąć ją do aplikacji ...
2013-08-19 Soft drinks
firmy:
Piotr i Paweł
Własny Piotr i Paweł bez wkładu własnego
23 lata na rynku, 13 lat doświadczeń w rozwoju sieci franczyzowej, 90 placówek w całej Polsce, 2 mld złotych obrotu - to kluczowe liczby, które charakteryzują sieć Piotr i Paweł ...
2013-03-15 Soft drinks
firmy:
Piotr i Paweł
Piotr i Paweł podsumowuje ubiegły rok
Wzrost obrotu o 9,2%, 10 nowych sklepów, e-sklep w całej Polsce, rozszerzenie asortymentu marki własnej do 300 produktów - to najważniejsze osiągnięcia sieci supermarketów Piotr i Paweł 2012 roku ...
2013-01-16 Soft drinks
firmy:
Piotr i Paweł
Piotr i Paweł dubluje wzrost PKB
Sieć supermarketów Piotr i Paweł, jako jedna z nielicznych polskich firm, korzysta na spowolnieniu gospodarki. W 22. rocznicę powstania firmy, zarząd zapowiada, że nie widzi zagrożeń, a firma będzie zwiększała przychody ...
2012-10-18 Soft drinks
firmy:
Piotr i Paweł
Piotr i Paweł dubluje wzrost PKB
×
[1]
1
|
2
|
3
[3]
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [42]
działy
› handel [42]
› akwizycje i fuzje [6]
› promocje i PR [4]
› innowacje i nowości [1]
› badania [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› SPAR [6]
› Alma [2]
› BP [2]
› Auchan [1]
› Biedronka [1]
› Lidl [1]
› Tesco [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA