KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
inwestycje
akwizycje i fuzje
Liczba wyszukanych artykułów: 594
Elstar Oils nie wyklucza akwizycji
Producent olejów jadalnych i tłuszczów roślinnych, zamierza wypracować w 2006 roku ok. 14-16 mln PLN zysku netto oraz osiągnąć sprzedaż na poziomie 210-230 mln PLN. - Czwarty kwartał 2005 roku pokazał efekty ...
2006-02-14 Food & drinks
Dania gotowe Rieber Foods
Właściciel marek Delecta i King Oscar przejmuje od grupy produkcję dań gotowych. Chce też kupić 2-3 firmy i zwiększyć przychody do 500 mln PLN. W ubiegłym roku Rieber Foods Polska zanotował 220 ...
2006-02-09 Food & drinks
Polska Grupa Spożywcza pod znakiem zapytania
Budowa Polskiej Grupy Spożywczej (PGS) przez Jana Kolańskiego może zakończyć się fiaskiem. Połączenie potencjału grupy Ziołopex i kontrolowanych przez nią trzech spółek produkujących słodycze: Jutrzenki, Goplany oraz Kaliszanki, utknęło w miejscu. - ...
2006-02-07 Food & drinks
Granini z podmoskiewskiej fabryki
Jeden z liderów europejskiego rynku soków liczy na umocnienie swojej pozycji w Rosji. Produkty pod marką Granini będą rozlewane w podmoskiewskim zakładzie Gutta, przejętym przez niemieckiego przedsiębiorcę Aksela Hartmana. Wcześniej zakład ten ...
2006-02-07 Russia & CIS
Granini z podmoskiewskiej fabryki
×
poprzedni
następny
Producent wody szuka inwestora
Firma Uniway Management (UM), właściciel rozlewni i marki wody Artezi, podjął decyzję o sprzedaży nierentownego zakładu. UM chce skupić się na produkcji mocnego alkoholu. Na sprzedaż wystawiono cały biznes związany z produkcją ...
2006-02-07 Russia & CIS
Abramowicz zainteresował się winem
Gubernator Czukockiego okręgu autonomicznego Roman Abramowicz zainteresował się winami i winnicami. W ostatnim czasie przedstawiciel rosyjskiego miliardera regularnie odwiedza miasteczko Montalcino włoskiej prowincji Sena w poszukiwaniu winnicy na sprzedaż. Abramowicz zamierzał kupić ...
2006-02-07 Russia & CIS
Alma otworzy 22 sklepy
Firma prowadząca sieć supermarketów zamierza do 2008 roku zwiększyć liczbę sklepów z pięciu do 22. Do końca przyszłego roku liczba sklepów może wzrosnąć nawet do 18 - poinformował Mariusz Wojdon, wiceprezes ...
2006-02-07 Soft drinks
East Spring pozostanie w Nałęczowie
East Spring International, właściciel Uzdrowiska Nałęczów, zamierzał wycofać się z prowadzenia działalności leczniczej. Pod koniec 2005 r. Holendrzy sygnalizowali, że przygotowują sprzedaż części majątku firmy. Umowa prywatyzacyjna uzdrowiska z 2002 r ...
2006-01-31 Soft drinks
Graal planuje trzy akwizycje
Graal zamierza w ciągu dwóch miesięcy sfinalizować akwizycję spółki produkującej konserwy mięsne. W tym roku spółka chce przeprowadzić jeszcze dwie akwizycje. Na zakupy Graal przeznaczy w tym roku do 20 mln PLN ...
2006-01-25 Food & drinks
Aldi rozpoczął rekrutację
Niemiecka sieć dyskontowa oficjalnie rozpoczęła poszukiwanie pracowników w Polsce, w tym kadry zarządzającej. - Moim zdaniem, strategia rozwoju sieci Aldi w Polsce będzie dość zróżnicowana. Prawdopodobnie będzie ona rozwijać się nie tylko ...
2006-01-24 Soft drinks
Alma zbiera środki na inwestycje
Zarząd giełdowej Almy, prowadzącej sieć supermarketów, rozpoczął rozmowy w sprawie sprzedaży Krakchemii, spółki zajmującej się handlem chemikaliami. Negocjacje prowadzone są z inwestorem branżowym. To tylko jeden z możliwych scenariuszy. - Choć pracujemy ...
2006-01-23 Soft drinks
Strzelec uruchamia pierwszy z projektów inwestycyjnych
Cena akcji Strzelca wzrosła wczoraj o 17%. Spółka, która odeszła od warzenia piwa, rozpoczyna inne projekty inwestycyjne. - Rozruch próbny linii do produkcji opakowań można liczyć w godzinach. Produkcję na skalę przemysłową uruchomimy ...
2006-01-18 Soft drinks
IGA chce mieć w tym roku 350 sklepów
Sieć sklepów spożywczych, której rozwój wspiera firma dystrybucyjna McLane Polska, chce w tym roku przyłączyć blisko 50 nowych placówek. International Grocery Aliance (IGA), największa międzynarodowa sieć handlowa zrzeszająca niezależne sklepy spożywcze, skupia ...
2006-01-16 Soft drinks
ZM JBB wejdzie do czołówki firm mięsnych
Należące do Józefa Bałdygi Zakłady Przetwórstwa Mięsnego JBB w Łysych (pow. ostrołęcki) umacniają pozycję w czołówce firm mięsnych. Pierwsza trójka - Animex, Sokołów, PKM Duda - jest na razie poza zasięgiem, ale ...
2006-01-13 Food & drinks
Nutritek zapowiada około 10 premier rynkowych
Producent żywności dla dzieci chce do końca roku wprowadzić na rynek około 10 nowych marek i zostać liderem rynku. Według danych przedstawionych przez Nutritek, firma jest trzecim graczem na rynku przetworów mlecznych ...
2006-01-13 Russia & CIS
North Cost powalczy o kapitał na GPW
W grudniu 2005 roku importer wysokogatunkowych produktów spożywczych, złożył w Komisji Papierów Wartościowych i Giełd prospekt emisyjny. Publiczna emisja akcji planowana jest na I kwartał 2006. Pozyskany kapitał przeznaczony zostanie przede wszystkim ...
2006-01-12 Soft drinks
Rośnie liczba Zielonych Marketów
Sieć sklepów Zielony Market powiększyła się w minionym roku o 11 nowych placówek. Obecnie pod logo sieci zrzeszone są 24 sklepy w woj. mazowieckim, warmińsko-mazurskim i podlaskim. Sieć istnieje na polskim rynku branży ...
2006-01-12 Soft drinks
MPT chce osiągnąć miliard
Grupa licząca 11 hurtowni spożywczych planuje dalszy rozwój na polskim rynku. - Co roku odnotowujemy dwucyfrowy wzrost obrotów, a naszym celem na ten rok jest osiągnięcie obrotów o wartości ponad 1 mld ...
2006-01-11 Soft drinks
Producent opakowań szykuje się do ekspansji
Grupa Warta Glass rozważa możliwość ekspansji na rynki wschodnie przez akwizycje spółek w Rosji i na Ukrainie, a w perspektywie trzech lat planuje debiut na warszawskiej giełdzie - poinformował Filip Kmieć z Grupy ...
2006-01-11 Soft drinks
E. Leclerc - obroty większe o 6%
Francuska sieć handlu detalicznego w ubiegłym roku zwiększyła swoje obroty w Polsce o 6%, osiągając prawie 1,8 mld PLN. Sieć zwiększyła również liczbę klientów (o 12,5%). Firma prowadzi w Polsce sprzedaż w ...
2006-01-10 Soft drinks
[1]
20
|
21
|
22
|
23
|
24
|
25
|
26
|
27
|
28
|
29
|
30
[30]
FILTRY
data publikacji
› ostatni miesiąc [1]
› ostatnie 3 miesiące [2]
› ostatni rok [4]
› kiedykolwiek [594]
działy
› handel [228]
› badania [99]
› zagranica [99]
› innowacje i nowości [24]
› dostawcy [23]
› promocje i PR [18]
› makroekonomia [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Emperia Holding [9]
› Żabka [9]
› Freshmarket [7]
› Real [7]
› SM Spomlek [7]
› SPAR [7]
› Netto [6]
› Piotr i Paweł [6]
› Stokrotka [6]
› Tesco [6]
› Auchan [5]
› Bać-Pol [5]
› OSM Chojnice [5]
› Alma [4]
› Bomi [4]
› Eurocash [4]
› Jeronimo Martins [4]
› Krajowa Spółka Cukrowa [4]
› Rabat Service [4]
› Akwawit [3]
› Browar Ciechan [3]
› Browar Lwówek Śląski [3]
› Browary Regionalne Jakubiak [3]
› Doctor Brew [3]
› EKO Holding [3]
› FoodCare [3]
› Grupa Maspex [3]
› Mlekovita [3]
› Polmos Szczecin [3]
› ZPC Otmuchów [3]
› Abris Capital Partners [2]
› Advent International [2]
› Agros-Nova [2]
› Ajinomoto [2]
› Ajinomoto Jawo [2]
› Bakalland [2]
› Biedronka [2]
› Browar Tenczynek [2]
› Browar Zwierzyniec [2]
› Carrefour [2]
› CSM [2]
› Czerwona Torebka [2]
› Delic-Pol [2]
› Dino [2]
› E.Leclerc [2]
› Enterprise Investors [2]
› Excellence [2]
› Frisco.pl [2]
› GK Specjał [2]
› Hampol [2]
› Jawo [2]
› Kefirek [2]
› Kofola [2]
› Krajowa Grupa Spożywcza [2]
› Lotte Wedel [2]
› Makarony Polskie [2]
› Malma [2]
› Małpka Express [2]
› Maxima Grupe [2]
› Melvit [2]
› Metro Group [2]
› Mid Europa Partners [2]
› Oshee [2]
› Perła Browary Lubelskie [2]
› Pini Beef [2]
› Resource Partners [2]
› Sfinks Polska [2]
› SmakMAK [2]
› Tradis [2]
› Wawel [2]
› Zatoka [2]
› ZM Henryk Kania [2]
› ZM Końskowola [2]
› ZWC Miś [2]
› A&D [1]
› Aero Snack [1]
› Agora [1]
› Air Products [1]
› Aligator [1]
› Ambra [1]
› Ango [1]
› Asia Style [1]
› Bartex [1]
› Bartimpex [1]
› Bdsklep.pl [1]
› Bi1 Supermarche [1]
› Black Forest [1]
› Bounty Brands [1]
› Bricomarche [1]
› Bridgepoint [1]
› Browar Bojanowo [1]
› Browar Fortuna [1]
› Charoen Pokphand Foods [1]
› Citronex [1]
› Coast2Coast [1]
› Codfarmers [1]
› Danone [1]
› Delecta [1]
› Delikatesy Centrum [1]
› Del Monte [1]
kategorie rynkowe
› mięso i ryby [102]
› inne produkty [97]
› napoje bezalkoholowe [84]
› owoce i warzywa [69]
› mleko [56]
› alkohol [53]
› słodycze i przekąski [52]
› kawa i herbata [15]
firmy marketingowe
› Action [1]
› Grey [1]
› MediaMint [1]
› Q&A Communications [1]
› Zenith [1]
marki
› Starka [3]
› Frugo [2]
› Gellwe [2]
› Lubella [2]
› Malma [2]
› 4Move [1]
› Anatol [1]
› Bakalland [1]
› BeRAW [1]
› Black [1]
› Blow [1]
› Capollini [1]
› Cremona [1]
› DecoMorreno [1]
› Delecta [1]
› Dr Gerard [1]
› Droste [1]
› Ekland [1]
› E.Wedel [1]
› Excellence [1]
› Fortuna [1]
› Grodziskie [1]
› Jibal [1]
› Kubuś [1]
› La Mattina [1]
› Maximus [1]
› Neptun [1]
› NGine [1]
› Odra [1]
› Old Poland [1]
› Plusssz [1]
› Ptasie Mleczko [1]
› Puchatek [1]
› Purella [1]
› Salatini [1]
› Serenada [1]
› Smirnoff [1]
› Sonko [1]
› Tymbark [1]
› V-One Vodka [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA