KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
promocje i PR
Biedronka
Auchan
Liczba wyszukanych artykułów: 5
Konsumenci docenili działanie sieci handlowych podczas epidemii
Zdecydowana większość konsumentów zaopatrująca się w sieciach handlowych dobrze ocenia ich dbałość o bezpieczeństwo i zabezpieczenie kupujących w czasie epidemii i zwiększonych wymagań sanitarnych - wynika z trzeciej fali badania "GfK ...
2020-04-25 Soft drinks
firmy:
Auchan
,
Biedronka
,
Carrefour
,
Kaufland
,
Lidl
,
Netto
,
Tesco
,
Żabka
Konsumenci docenili działanie sieci handlowych podczas epidemii
×
Udział w programach lojalnościowych zwiększa częstotliwość zakupów
Z danych firmy badawczej GfK wynika, iż liczba aktów zakupowych dokonywanych przez osoby posiadające kartę lojalnościową danej sieci detalicznej jest wyższa niż średnia liczba aktów zakupowych dla tej sieci. Biorąc ...
2017-05-10 Soft drinks
firmy:
Auchan
,
Biedronka
,
Tesco
Udział w programach lojalnościowych zwiększa częstotliwość zakupów
×
Rekordowe wydatki reklamowe sieci handlowych
W II kwartale 2015 roku działające w Polsce sieci handlowe wydały na promocję ponad 308 mln PLN – wynika z raportu Instytutu Monitorowania Mediów. To o około 24 mln więcej, niż ...
2015-08-12 Soft drinks
firmy:
Lidl
,
Auchan
,
Biedronka
,
Carrefour
,
Tesco
Polacy ufają Biedronce i Lidlowi
Polacy najchętniej robią zakupy w Biedronce i Lidlu - wynika z najnowszego badania European Trusted Brands przeprowadzonego przez Reader's Digest. Zaufaniem darzymy również Tesco, Kaufland i Auchan. Wyniki badania European ...
2014-07-01 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Alma
,
Auchan
,
Carrefour
,
Delikatesy Centrum
,
Kaufland
,
Lewiatan
,
Lidl
,
Netto
,
Piotr i Paweł
,
Real
,
Społem
,
Tesco
,
Żabka
Znaczny wzrost wydatków promocyjnych sieci handlowych
W 2012 r. hipermarkety i dyskonty cennikowo przeznaczyły na reklamę o 20% więcej niż rok wcześniej. Liderem pozostał Lidl, najmocniej wzrosły wydatki Biedronki i Kauflandu, a sporo spadły w przypadku Żabki ...
2013-02-04 Soft drinks
firmy:
Lidl
,
Auchan
,
Biedronka
,
Carrefour
,
Kaufland
,
Real
,
Tesco
,
Żabka
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [5]
działy
› badania [4]
› handel [4]
firmy produkcyjne i handlowe
› Tesco [5]
› Carrefour [4]
› Lidl [4]
› Kaufland [3]
› Żabka [3]
› Netto [2]
› Real [2]
› Alma [1]
› Delikatesy Centrum [1]
› Lewiatan [1]
› Piotr i Paweł [1]
› Społem [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA