KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
promocje i PR
badania
Nestle
Liczba wyszukanych artykułów: 33
Jak zmieniło się życie dzieci podczas izolacji
Nestlé i Polski Związek Lekkiej Atletyki przedstawiają raport "Aktywność fizyczna i żywienie dzieci w czasie pandemii", zrealizowany w ramach programu "Lekkoatletyka dla każdego!". Dzieci biorące udział w programie "Lekkoatletyka dla ...
2021-01-29 Soft drinks
firmy:
Nestle
Jak zmieniło się życie dzieci podczas izolacji
×
Powstaje kompostowalny kubek do napojów
Nestle dołączyło do NextGen Cup Challenge. To wyzwanie, którego celem jest stworzenie w pełni nadającego się do recyklingu, kompostowalnego kubka do napojów na wynos. Wyzwanie to jest kontynuacją serii inicjatyw ...
2019-02-25 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
McDonald's
,
Nestle
,
Starbucks
Nestle rozwija program zrównoważonego rozwoju
Koncern Nestle powołuje Instytut Badań Nad Opakowaniami, którego celem jest praca nad stworzeniem i rozwojem funkcjonalnych, bezpiecznych i przyjaznych dla środowiska rozwiązań w zakresie opakowań produktów. To kolejny krok, jaki ...
2018-12-07 Soft drinks
firmy:
Nestle
Effie Awards za trzy kampanie marketingowe Nestle
Po raz kolejny kampanie marketingowe marek z Nestle Polska zostały wyróżnione w konkursie Effie Awards. Tym razem firma otrzymała nagrody dla marki Winiary: "Winiary, Tu się Gotuje" oraz "Sprawdzam", a także ...
2018-10-31 Soft drinks
firmy:
Nestle
marki:
Maggi
,
Winiary
Nestle liderem w Global Access to Nutrition Index
Fundacja Access to Nutrition opublikowała Global Access to Nutrition Index, w którym Nestle zajęło pierwsze miejsce - firma awansowała o jedną pozycje w porównaniu z ostatnim rankingiem. Global Access to ...
2018-05-28 Soft drinks
firmy:
Nestle
Nestle liderem w Global Access to Nutrition Index
×
Prawie połowa Polaków rozpoczyna dzień od kawy
Dla 43% Polaków kawa jest nieodłącznym elementem poranka. Większość najchętniej pije ją z mlekiem, a 83% konsumentów ma swój ulubiony kubek lub filiżankę, w której lubić pić poranną kawę. Średnio co ...
2018-03-26 Food & drinks
firmy:
Nespresso
,
Nestle
marki:
Nespresso
Branża napojowa krytycznie ocenia raport Orb Media
Organizacja non-profit Orb Media, której dziennikarze zajmują się istotnymi społecznie tematami o skali globalnej, opublikowała raport stwierdzający obecność mikrocząstek plastiku w większości opakowań wód butelkowanych na świecie. Testy zostały przeprowadzone ...
2018-03-20 Soft drinks
firmy:
Bisleri
,
Coca-Cola
,
Danone
,
Gerolsteiner
,
Grupo Edson Queiroz
,
Nestle
,
PepsiCo
,
Wahaha
Branża napojowa krytycznie ocenia raport Orb Media
×
Polacy coraz częściej doceniają jakość kawy
Polacy nie należą do narodów kawoszy, jednak spożycie tego napoju rośnie. Rocznie wypijamy już ok. 95 litrów, czyli w przeliczeniu 3 kg ziaren. Dla porównania, w Niemczech jest to ok. 10 ...
2017-12-15 Soft drinks
firmy:
Nespresso
,
Nestle
marki:
Nespresso
Trendy kulinarne na sezon jesień-zima
Blisko 80 przedstawicieli branży HoReCa wzięło udział w "Trendy Kolacji" w Muzeum Pałacu Króla Jana III w Warszawie. Uroczyste wydarzenie otworzyło nowy cykl spotkań w ramach programu "Szef dla Szefów" Makro ...
2017-10-04 Soft drinks
firmy:
Aviko
,
Develey
,
Dilmah
,
Makro Cash & Carry
,
Mutti
,
Nestle
,
Provincja
Nestle liderem w zestawieniu Dow Jones Sustainability Index
Rosnący udział w wykorzystaniu odnawialnych źródeł energii w postaci fusów z kawy lub wiórów z drewna to tylko niektóre przykłady inicjatyw, dzięki którym Nestle zajęło 1. miejsce w kategorii producentów żywności ...
2017-10-04 Soft drinks
firmy:
Nestle
Nestle sprawdziło dietę gimnazjalistów
Wraz z finałem 7. edycji programu "Żyj smacznie i zdrowo", organizowanego przez markę Winiary, przeprowadzono wśród uczniów klas gimnazjalnych I-III ankietę żywieniową*. Na jej podstawie sprawdzono czy gimnazjaliści stosują się ...
2017-07-14 Soft drinks
firmy:
Nestle
marki:
Winiary
Co znajduje się w diecie gimnazjalistów?
W związku z rozpoczęciem 7 edycji programu edukacyjnego "Żyj smacznie i zdrowo" marki Winiary, zaprezentowano wyniki ankiety przeprowadzonej wśród polskich gimnazjalistów w czasie trwania poprzedniej, 6 edycji. Z ankiety, przeprowadzonej ...
2016-12-16 Soft drinks
firmy:
Nestle
marki:
Winiary
Koral, Grycan i Algida czołowymi markami lodów w social media
W ciągu pierwszych 2 tygodni sierpnia w internecie pojawiło się aż 27 tys. wzmianek na temat lodów. Posty i komentarze Polaków mogły zostać wyświetlone ponad 92 mln razy - wynika z ...
2016-08-23 Soft drinks
firmy:
Grycan
,
Nestle
,
PPL Koral
,
Unilever
marki:
Algida
,
Koral
,
Grycan
,
Nestle
Koral, Grycan i Algida czołowymi markami lodów w social media
×
Nestle liderem w rankingu Effie Effectiveness Index 2016
Światowy ranking Effie Effectiveness Index 2016 wyróżnił skuteczność kampanii marketingowych KitKat i Nescafe. Koncern Nestle zajął pierwsze miejsce w kategorii "Żywność", a czwarte w klasyfikacji generalnej tego prestiżowego rankingu. Effie ...
2016-05-11 Soft drinks
firmy:
Nestle
marki:
Nescafe
,
Kit Kat
Polacy wypili średnio 131 litrów wody butelkowanej
W 2015 r. statystyczny Polak wypił 131 litrów wody butelkowanej. To o 4,6 litra więcej niż w 2014 roku (Zenith, konsumpcja wody per capita, 2015), ale wciąż za mało wobec spożycia ...
2016-03-22 Soft drinks
firmy:
Nestle
Winiary Najmocniejszą Polską Marką wśród produktów żywnościowych
Należąca do portfolio Nestle marka Winiary zdobyła tytuł lidera w Rankingu Mocy Marek dziennika Rzeczpospolita w kategorii produktów żywnościowych. Marka zajmuje też 2. miejsce w ogólnym rankingu najsilniejszych polskich marek wszystkich ...
2015-12-03 Soft drinks
firmy:
Nestle
marki:
Winiary
Producenci wody butelkowanej zwiększyli budżety reklamowe
Firmy z branży wody butelkowanej mniej wydają na reklamy w telewizji, inwestują jednak więcej w pozostałych tradycyjnych mediach. Zdecydowanym liderem branży pod względem wydatków reklamowych jest Żywiec Zdrój. W pierwszej ...
2015-08-04 Soft drinks
firmy:
Żywiec Zdrój
,
Coca-Cola
,
Nestle
marki:
Żywiec Zdrój
,
Kropla Beskidu
,
Kropla
,
Nałęczowianka
Najwięksi reklamodawny na polskim rynku wody
Producenci wody już w kwietniu tego roku mocno inwestowali we wsparcie marketingowe swoich marek, głównie w telewizji i magazynach. Na reklamy wydali ponad połowę więcej niż rok temu, największy budżet miał ...
2015-06-17 Soft drinks
firmy:
Żywiec Zdrój
,
Grupa Maspex
,
Nestle
marki:
Kubuś
„Poradnik Przywódcy Stada” – kampania marki Lion
W połowie stycznia, należąca do firmy Nestle, marka Lion wystartowała z nową kampanią reklamową prowadzoną pod hasłem: „Poradnik Przywódcy Stada”. Kampania, która potrwa kilka tygodni, obejmuje zasięgiem ogólnopolskie stacje telewizyjne ...
2015-02-10 Food & drinks
firmy:
Nestle
,
Blueberry
,
MEC
marki:
Lion
Produkt Roku 2015 – lista zwycięzców
Po raz jedenasty uhonorowano laureatów polskiej edycji projektu marketingowego „Produkt Roku. Wybór Konsumentów - 2015”. Zwycięskie produkty wyłoniono na podstawie badania, przeprowadzonego za zlecenie firmy Produkt Roku Polska, przez Instytut Badawczy ...
2015-01-26 Soft drinks
firmy:
Hoop Polska
,
Bakalland
,
Frito Lay
,
Lidl
,
Nestle
,
Prima Poland
,
ZPH Barbara Ewa Reimschussl
marki:
Princessa
,
Ba!
,
Prima
,
Sunbites
,
Winiary
,
Paola
,
Jupik
1
|
2
[2]
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [33]
działy
› zagranica [8]
› innowacje i nowości [3]
› inwestycje [2]
› dostawcy [1]
› handel [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Coca-Cola [5]
› Unilever [5]
› Żywiec Zdrój [4]
› Mondelez Polska [3]
› McDonald's [2]
› Nałęczów Zdrój [2]
› Nespresso [2]
› PPL Koral [2]
› Prima Poland [2]
› Strauss Cafe Poland [2]
› Amber Spark [1]
› Aviko [1]
› Bakalland [1]
› Big-Active [1]
› Bisleri [1]
› Bunge [1]
› Danone [1]
› Develey [1]
› Dilmah [1]
› Dr.Oetker [1]
› Frito Lay [1]
› Gerolsteiner [1]
› GFT Goldfruct [1]
› Grupa Maspex [1]
› Grupo Edson Queiroz [1]
› Grycan [1]
› Hoop Polska [1]
› Lidl [1]
› Lotte Wedel [1]
› Makro Cash & Carry [1]
› Malwa Tea [1]
› Mokate [1]
› Muszynianka [1]
› Mutti [1]
› Nutricia Polska [1]
› PepsiCo [1]
› Polska Woda [1]
› Provincja [1]
› Reader's Digest [1]
› Sante [1]
› Starbucks [1]
› Tchibo [1]
› Teekanne [1]
› Voda Naturalna [1]
› Wahaha [1]
› WOMIR-SPA [1]
› Zbyszko [1]
› ZPH Barbara Ewa Reimschussl [1]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [11]
› inne produkty [8]
› kawa i herbata [7]
› słodycze i przekąski [7]
› owoce i warzywa [3]
› mięso i ryby [2]
› mleko [1]
firmy marketingowe
› MEC [3]
› Blueberry [1]
› McCann [1]
› Ogilvy & Mather [1]
› Publicis [1]
marki
› Winiary [10]
› Nestle [4]
› Nescafe [3]
› Żywiec Zdrój [3]
› Algida [2]
› Cisowianka [2]
› Jacobs [2]
› Knorr [2]
› Koral [2]
› Kropla Beskidu [2]
› MK Cafe [2]
› Nałęczowianka [2]
› Nespresso [2]
› Prima [2]
› Ba! [1]
› BoboFrut [1]
› Carte Noire [1]
› Coca-Cola [1]
› Delma [1]
› Dobrowianka [1]
› Douwe Egberts [1]
› Dr.Oetker [1]
› E.Wedel [1]
› Grycan [1]
› Irving [1]
› Jupik [1]
› Kinga Pienińska [1]
› Kit Kat [1]
› Kropla [1]
› Kubuś [1]
› Kujawski [1]
› Lavazza [1]
› Lion [1]
› Lipton [1]
› Loyd [1]
› Maggi [1]
› Maxwell House [1]
› Minutka [1]
› Muszynianka [1]
› Paola [1]
› Pedros [1]
› Primavera [1]
› Prince Polo [1]
› Princessa [1]
› Saga [1]
› Sunbites [1]
› Tchibo [1]
› Teekanne [1]
› Veroni Mineral [1]
› Voda [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA