KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
promocje i PR
Colian
ostatni miesiąc
Liczba wyszukanych artykułów: 5
Rytm Ulicy New Generation Oranżada Hellena
Oranżada Hellena została sponsorem konkursu Rytm Ulicy New Generation, adresowanego do młodych tancerzy, pasjonujących się stylem street dance. Rytm Ulicy to turniej taneczny, którego początki sięgają 1993 roku. Wydarzenie od lat ...
2024-03-26 Soft drinks
firmy:
Colian
marki:
Hellena
Rytm Ulicy New Generation Oranżada Hellena
×
Oranżada Hellena sponsorem programu „Love Island. Wyspa miłości”
Oranżada Hellena została oficjalnym sponsorem 9. edycji interaktywnego reality show randkowego – „Love Island. Wyspa Miłości”. Oprócz brandingu w postaci scenografii i specjalnych zadań dla uczestników, przygotowano także konkurs z nagrodami ...
2024-03-19 Soft drinks
firmy:
Colian
,
Initiative
,
Kolterman Media Communications
marki:
Hellena
Oranżada Hellena sponsorem programu „Love Island. Wyspa miłości”
×
LoveBrands Group rozszerza współpracę z Oranżadą Hellena
Od lutego 2024 roku, agencja LoveBrands Group przejmuje obsługę marki Oranżada Hellena w zakresie działań reklamowych ATL i BTL, a także trade i digital. W ramach współpracy, agencja zrealizuje kampanię dla ...
2024-03-18 Soft drinks
firmy:
Colian
,
LoveBrands Relations
marki:
Hellena
Startuje wiosenna loteria marki Jeżyki
4 marca ruszyła loteria konsumencka „Jeż je zawsze! i wszędzie” zorganizowana przez markę Jeżyki z portfolio firmy Colian. Na jej uczestników czekają nagrody w tym smartfony iPhone 15, a w wielkim ...
2024-03-06 Food & drinks
firmy:
Colian
marki:
Jeżyki
Startuje wiosenna loteria marki Jeżyki
×
Warszawski mural promuje „Familijne Wieczory Filmowe”
Prace nad wyjątkowym muralem promującym tegoroczne „Familijne Wieczory Filmowe – Premiery” dobiegły końca. To kolejna inicjatywa marki Familijne, która rusza z czwartą już odsłoną aktywacji konsumenckiej. 14 lutego przy Moście Poniatowskiego ...
2024-02-29 Food & drinks
firmy:
Colian
,
Gong
marki:
Wafle Familijne
Warszawski mural promuje „Familijne Wieczory Filmowe”
×
poprzedni
następny
FILTRY
data publikacji
› ostatni tydzień [1]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [3]
› słodycze i przekąski [2]
firmy marketingowe
› Gong [1]
› Initiative [1]
› Kolterman Media Communications [1]
› LoveBrands Relations [1]
marki
› Hellena [3]
› Jeżyki [1]
› Wafle Familijne [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA